Nowa era agro tuningu rowerów

Data: 2011-10-26 15:27:48
Autor: kamil/Endurorider.pl
Nowa era agro tuningu rowerów
Przed chwilą dostałem mejlem :)

http://allegro.pl/show_item.php?item=1885955258&c=1

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl
Endurorider.pl 26/10/2011 Mbike Avenger 3 aktualizacja

Data: 2011-10-26 13:19:14
Autor: Wilk
Nowa era agro tuningu rowerów
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=ni-mXPfiHHg

wyjdzie taniej :))
Ale niejeden się pewnie skusi na taki lansik, szczególnie z tymi 15
naklejkami i 3 kartami.

A tak lekko nawiązując do tematu - to w tym roku w Alpach, gdy
podjeżdżałem na ciężką szwajcarską przełęcz Klausen - z łatwością i
wyraźną satysfakcją na twarzy wyprzedził mnie koleś na oko
przekraczający 100kg. Z początku myślałem, że aż tak oklapłem, ale gdy
uważniej spojrzałem na jego rower - okazało się, że cwaniak miał
silnik elektryczny. To był dopiero rajdowiec z prawdziwą duszą
sportowca, a zaczynał pewnie od takiego TurboSpoke'a :)
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-10-27 01:55:09
Autor: atm
On 2011-10-26 22:19, Wilk wrote:
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=ni-mXPfiHHg

wyjdzie taniej :))
Ale niejeden się pewnie skusi na taki lansik, szczególnie z tymi 15
naklejkami i 3 kartami.

ale to czadowo brzmi, zamowie ze dwa - na przod i tyl ;]
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=CDafMzo4HO8

Data: 2011-10-26 15:34:57
Autor: Kapsel
Wed, 26 Oct 2011 15:27:48 +0200, kamil/Endurorider.pl napisał(a):

Przed chwilą dostałem mejlem :)

http://allegro.pl/show_item.php?item=1885955258&c=1

Ciekawe jak sobie radzi w błocie, wydaje mi się że dość łato zapchać :(

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2011-10-26 16:17:14
Autor: szaman (Baker)
On 10/26/2011 03:34 PM, Kapsel wrote::

http://allegro.pl/show_item.php?item=1885955258&c=1

Ciekawe jak sobie radzi w błocie, wydaje mi się że dość łato zapchać :(

hmm.... nbie sądziłem, że kiedyś będę mógł coś takiego na preclu napisać, ale za moich czasów... identyczną funkcję spełniała 1,5 litrowa butelka PET:P Hmm... i wychodziła jakieś 49.99 taniej :)

sz

Data: 2011-10-26 18:46:31
Autor: Andy Niwiński

"szaman (Baker)" <piekar22@op.pl> schrieb im Newsbeitrag news:j88vjv$q67$1news.icm.edu.pl...
[...]

Znaczy się młody szczyl jesteś...

:)

Za moich czasów nie było czegoś takiego jak PET. I rolę tę spełniała odpowiednio umocowana karta, albo kawałek tektury.

Data: 2011-10-26 20:41:27
Autor: Arek Bukalski
[...]

najlepszy był wycięty pasek z pudelka po paście bhp bo starczał na długo :)
pozdrawiam Arek

Data: 2011-10-26 23:26:22
Autor: Lisciasty
On 26 Paź, 20:41, "Arek Bukalski" <are...@wp.pl> wrote:
najlepszy był wycięty pasek z pudelka po paście bhp bo starczał na długo :)
pozdrawiam Arek

U mnie na wsi też to funkcjonowało, ergo amerykańcy zgapili pomysł i
teraz robią kokosy na naszej myśli technicznej :>

L.

Data: 2011-10-26 21:51:30
Autor: Czarek Daniluk
W dniu 2011-10-26 18:46, Andy Niwiński pisze:

Znaczy się młody szczyl jesteś...

:)

Za moich czasów nie było czegoś takiego jak PET. I rolę tę spełniała
odpowiednio umocowana karta, albo kawałek tektury.

Ja zakręcałem na widelec kawałek druta i wpychałem w szprychy ;P

Pozdrawiam !

Data: 2011-10-26 22:05:59
Autor: szaman (Baker)
On 10/26/2011 06:46 PM, Andy Niwiński wrote::

Znaczy się młody szczyl jesteś...
:)

Właśnie dlatego nie sądziłem, że takie rzeczy będę mógł tu wypisywać:P

sz

Nowa era agro tuningu rowerów