Nowa firma DG. - jak wpisac laptopa oraz auto

Data: 2009-09-22 20:28:07
Autor: ScSi
Nowa firma DG. - jak wpisac laptopa oraz auto
Witam!
Zakładam firmę i w związku z tym mam 2 pytania.
Posiadam laptopa zakupionego w lipcu tego roku na paragon. Firmę zacząłem zakładac w tym miesiącu, a rusza w październiku. Jestem(będę) na książce prz.-roz. 18% i na pełnym vacie.

Mam pytanie jak mam wprowadzic tego laptopa? (wartośc lapa na paragonie 3499zł)

Posiadam samochód który zakupiłem w zeszłym roku za kwotę 1500zł (auto rynkowo warte jest około 3000zł)
(samochód zakupiony na umowę k/s)
Czy mogę go wprowadzic do firmy, jak tak to w jaki sposób?

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Data: 2009-09-23 20:29:11
Autor: WAM
On Tue, 22 Sep 2009 20:28:07 +0200, "ScSi" <fastscsi@wp.pl> wrote:

Mam pytanie jak mam wprowadzic tego laptopa? (wartośc lapa na paragonie 3499zł)
Mozesz wprowadzic na smyczy lub wniesc w torbie albo w pudelku.

Posiadam samochód który zakupiłem w zeszłym roku za kwotę 1500zł (auto rynkowo warte jest około 3000zł)
(samochód zakupiony na umowę k/s)
Czy mogę go wprowadzic do firmy, jak tak to w jaki sposób?
"Firma" to Ty. Wiec co chcesz wprowadzac? Mozesz go smialo uzywac
"sluzbowo" bez zadnych formalnosci.

WAM

PS. Jakie pytanie taka odpowiedz ;)
--
tani wypoczynek dla studentów:
www.nadmorze.pl

Data: 2009-09-24 21:27:33
Autor: Gotfryd Smolik news
On Wed, 23 Sep 2009, WAM wrote:

[...]

  :)
  Ale może jeszcze "ująć".
  Przynajmniej nie będzie pustej EST, skoro i tak powinna być :|

pzdr, Gotfryd

Nowa firma DG. - jak wpisac laptopa oraz auto