Nowa forma terroryzowania kierowcw

Data: 2014-10-17 11:26:05
Autor: Budzik
Nowa forma terroryzowania kierowcw
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

Każdy policjant uzyskuje możliwość szantażu dowolnego kierowcy zatrzymanego do tzw. rutynowej kontroli drogowej. Otóż przedstawia propozycję odebrania prawa jazdy za rzekome wykroczenie,spanikowany kierowca wpada w płacz,pada na kolana i błaga policjanta o łagodniejszy wymiar kary. Policjant po krótkotrwałym molestowaniu zgadza się wspaniałomyślnie zamienić odebranie prawa jazdy na mandat karny w wysokości 200 zł za”niemanie świateł”,czyli w praktyce za rozmowę telefoniczną bez zestawu głośno mówiącego i wszyscy są happy.

ROTFL
Na naszych drogach bywa róznie - przede wszystkim ze względu na skundlone patrole straszników miejskich/gminnych, ktore ustawiają fotoradary byle wiecej zarobić.

Ale w przypadku policji mam wrażenie, że az tak źle nie jest.
Owszem, tez stoją czasami w głupich miejscach ale naciąganie na przewinienia ktorych nie było?

Sorry, jezdze bardzo duzo i słyszałem dosłownie o jednej sytuacji w ktorej policjant za przekroczenie 57/50 chciał naciągnąc na mandat 200zł.

W ostatnich dwóch latach do kontroli zatrzymano mnie bodaj dwa razy - w obu przypadkach kontrola trzeźwości poprzez dmuchanie w swieczke czyli praktycznie bez straty czasu.

Znowu ktos chce pokazać jak jest źle, zeby zbic na tym kapitał polityczny?

Nowa forma terroryzowania kierowcw