Nowa fotka Tzvela

Data: 2009-09-02 12:14:35
Autor: Antenka
Nowa fotka Tzvela
Kto jeszcze nie widział,  nich kliknie tutaj:

http://www.wolnosc.dla.tiszerta.com/foto.php?id=23&szer=421&wys=422

Antenka

Data: 2009-09-02 23:16:36
Autor: jadrys
Nowa fotka Tzvela
Antenka pisze:
Kto jeszcze nie widział,  nich kliknie tutaj:

http://www.wolnosc.dla.tiszerta.com/foto.php?id=23&szer=421&wys=422

Antenka

Ale po co? Kogo interesuje wygląd Tzvy.   Lepiej pokaż swoje zdjęcie.. :-)

Data: 2009-09-02 14:20:57
Autor: Antenka
Nowa fotka Tzvela
On 2 Wrz, 23:16, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

> Antenka

Ale po co? Kogo interesuje wygląd Tzvy.   Lepiej pokaż swoje zdjęcie.. :-)

oczy niebieskie, włosy blond, nos, uszy, dwie nogi i dwoje rąk...itd
itd :D

Antenka

Data: 2009-09-02 23:33:15
Autor: jadrys
Nowa fotka Tzvela

Antenka pisze:

[...]

E tam, to zbyt ogólnikowe.. :-(

Data: 2009-09-03 07:25:00
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Nowa fotka Tzvela

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

oczy niebieskie, włosy blond, nos, uszy, dwie nogi i dwoje rąk...itd
itd :D

Rocznik międzywojenny......

Przemek
--

Ks. Tadeusz Rydzyk zebrał miliony na ratowanie Stoczni Gdańskiej. Ani złotówka nie trafiła do stoczniowców, choć prosili o pieniądze wielokrotnie. Nikomu nie powiodły się też próby wpłynięcia na księdza przy pomocy kościelnych zwierzchników bądź prokuratury. W końcu gdańszczanie zdecydowali się ujawnić prawdę "Gazecie"

http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,63546,3170824.html

Data: 2009-09-02 23:16:05
Autor: Antenka
Nowa fotka Tzvela
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał

Spadaj gazeciane ścierwo!

Antenka

Data: 2009-09-03 09:03:00
Autor: jadrys
Nowa fotka Tzvela
Jarek - akwizytor z Jasnej Góry pisze:
[...]

A choćby nawet? Ma to dla ciebie jakieś znaczenie?

Data: 2009-09-03 00:51:55
Autor: Antenka
Nowa fotka Tzvela
On 3 Wrz, 09:03, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> Rocznik międzywojenny......

> Przemek

A choćby nawet? Ma to dla ciebie jakieś znaczenie?

Bądź poważny Jędrek, musiałabym być chyba własną babcią :D

Antenka

Data: 2009-09-03 09:28:58
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Nowa fotka Tzvela
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał

A choćby nawet? Ma to dla ciebie jakieś znaczenie?

Oczywiście, staruszce cierpiącej na demencje można wiele wybaczyc.

Przemek

Data: 2009-09-03 13:10:30
Autor: CYC
Nowa fotka Tzvela

Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:h7nr7s$sk3$1news.onet.pl...
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał

A choćby nawet? Ma to dla ciebie jakieś znaczenie?

Oczywiście, staruszce cierpiącej na demencje można wiele wybaczyc.

Przemek

No nie . Antenka jest w zasadze w porzadku ma tylko problem z wlasna osobowoscia .
Jest mistrzem malo subtelnego obrazania ale nie daj Boze powiedziec cos zlego lub zlosliwego o niej lub o preferowanych przez nia "wartosciach " Wtedy pokazuje juz lwi pazur , ktory tak naprawde jest tylko koci i to takiego dachowca . Naturalnie zaraz sie obraza . Napisz np. , ze jej ulubiencami sa faszysci i wszechpolacy - co na jedno wychodzi , to zaraz Cie zbeszta od ostatnich , albo  napisz , ze jest blondynka , to mimo tego , ze jest nia w istocie , zjadlaby Cie na sniadanie :).
Jak kazda kobieta ma zachowania zrozumiale tylko dla niej ....ale pozatym jest w porzadku ....no i te nogi ....do samej ziemi :) .

cyc

Data: 2009-09-03 08:47:24
Autor: CYC
Nowa fotka Tzvela

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:e060455d-ee69-4166-9e48-

............... włosy blond, ..............
itd :D

Antenka

to wszystko wyjasnia  :).

cyc

Data: 2009-09-03 09:02:33
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Nowa fotka Tzvela

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał

to wszystko wyjasnia  :).

;-))))

Przemek

Data: 2009-09-03 09:40:51
Autor: Antenka
Nowa fotka Tzvela
On 3 Wrz, 08:47, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomości

.............. włosy blond, ..............
itd :D

Antenka

to wszystko wyjasnia  :).

cyc

A jak napiszę, że jestem ciemną blondynką, to dopiero będziesz mieć
zabawę cooo?! :-E
Faceci....wszystkich was do jednego wora.Nieważne, who is who, komuch
nie komuch, POpapraniec, PiSiarz - z wyjątkiem oczywiście MW i
narodowców  :-) - i w kosmos! Męskie szowinistyczne świnie jesteście i
tyle, wszystko w tym temacie!. Ach ze szczeglną dedykacją dla Cyca od
Cyca :

http://www.youtube.com/watch?v=n84McJyTRuw&feature=related

Antenka

Nowa fotka Tzvela