Nowa gazeta na rynku - Cars

Data: 2010-08-30 16:02:53
Autor:
Nowa gazeta na rynku - Cars
Kto� mia� juş to w r�kach?

mam, przeczytalem, wiecej i fajniej niz w TopGear (TG IMO to to juz dno
totalne) ale mniej niz AMiS, takie "LOGO" dla kierowcow, poprzemycane tematy o
winie, budowie stadionow i bezsensownych gadzetach Zibiego U. ;).

Lekkie, za lakkie podejscie do tematu, takie okolniki, bez konkretow, Meriva
opisana srednio powielone z AMiS (bo chyba tam byla 1. wzmianka, pamietam ze
byla w kolorze czerownym), a tu te same sformulowania urosly do miana banalu,
3 bracia czyli Fabia/Cordoba/Polas tez jakos tak bez ladu i skladu po lebkach,
mozna wymieniac bez liku. Przepraszam, ze jestem dosc krytycznie nastawiony,
ale spodziewalem sie czegos wiecej ;).

Wyglada na "kaprys" wydawcy i redaktorow, zycze im dobrze, ale wroze koniec
rodem z "Wysokich Obrotow" czy Auto + co probowala wdrozyc Gazezta Wyborcza
kilka lat temu, nawet juz zapomnialem jaki to byl tytul.

ale dam im szanse, zobacze drugi numer

najbardziej mnie rozbawily zdjecia "typu art" nowej Sportage na koncu numeru...

no o ukrytej krypto reklamie sprzetu FOTO SONY juz nie wspomne, na jednej
focie widac pasek SONY, a na drugim plecak obrendwany SONY.

Wiem, ze reklama to kasa ale taka krypto reklama, dziala bardziej na
podswiadomosci niz nachalna rozkladowka z Martyna czy innym wynalazkiem ;).

ogolnie OK, bo sie lekko czyta, ale wole tak lekko czytac dzieciakom do snu,
od takiej gazety co ma plany bardzo "opiniotworcze w kwesiach moto" jednak
czegos wiecej i wyglada na cos robione w pospiechu, nie wiem czy moj egleplarz
byl zle zlepiony, ale w zapowiedziach "przyszlego numeru" jest SAAB ktory ma
chyba opis w obecnym numerze.

robic cos od podstaw, jak widac to jednak sztuka, przedruki wychodza
zdecydowanie lepiej, draznia - a jakze - ale moze wreszcie kto bedzie testowal
auta na naszych dziurach, a nie na berlinskich.

PS. nie pracuje w konkurencji, kupilem Cars, bo juz mialem dosyc reklam na TV
Turbo ;).

--

Nowa gazeta na rynku - Cars