Nowa historia 呕yd贸w. Eustace Mullins

Data: 2014-04-11 18:09:42
Autor: SZEF PSR
Nowa historia 呕yd贸w. Eustace Mullins
Ukaza艂o si臋 t艂umaczenie ksi膮偶ki Eustace Mullinsa pod tytu艂em.

Oczywi艣cie Eustace jest... antysemit膮, czyli cz艂owiekiem, kt贸rego 呕ydzi nienawidzili i nadal nienawidz膮.

Czyli warto przeczyta膰 i sprawdzi膰, czy rzeczywi艣cie pisa艂 k艂amstwa czy prawd臋.

Nowa historia 呕yd贸w. Eustace Mullins

Nie jest to nowa historia ale nie by艂a jeszcze w Polsce publikowana, z wiadomych wzgl臋d贸w.

My艣l臋 偶e warto t臋 publikacj臋 przeczyta膰 i sprawdzi膰, czy przypadkiem nie napisa艂 on prawdy!

http://en.wikipedia.org/wiki/Eustace_Mullins

'Polska' Wikipedia o tym bardzo znanym historyku wcale nie wspomina. Dlaczego to nas nie dziwi!?

Link do witryny - http://gazetaslaska.pl/?p=193555

W tym linku jest ca艂a broszura, 91 stron w j臋zyku polskim w formacie pdf.

Zasysa膰 zanim zniknie! :-)

http://wolna-polska.pl/wp-content/uploads/2014/04/Mullins-Nowa-historia-Zydow.pdf

Data: 2014-04-11 20:29:58
Autor: LS
W dniu 2014-04-11 12:09, SZEF PSR pisze:
Ukaza艂o si臋 t艂umaczenie ksi膮偶ki Eustace Mullinsa pod tytu艂em.

Oczywi艣cie Eustace jest... antysemit膮, czyli cz艂owiekiem, kt贸rego 呕ydzi
nienawidzili i nadal nienawidz膮.

A nie mo偶esz stre艣ci膰 w 3 zdaniach? Co jest takiego odkrywczego?

Data: 2014-04-12 06:09:13
Autor: stevep
Nowa historia 痽d體. Eustace Mullins
W dniu .04.2014 o 20:29 LS <leming.show@gmail.com> pisze:

W dniu 2014-04-11 12:09, SZEF PSR pisze:
Ukaza硂 si t硊maczenie ksi笨ki Eustace Mullinsa pod tytu砮m.

Oczywi禼ie Eustace jest... antysemit, czyli cz硂wiekiem, kt髍ego 痽dzi
nienawidzili i nadal nienawidz.

A nie mo縠sz stre禼i w 3 zdaniach? Co jest takiego odkrywczego?

Pewnie, 縠 u縴waj krwi dzieci, przy produkcji macy.  ;)
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-04-12 16:30:08
Autor: SZEF PSR
On 4/12/2014 12:09 PM, stevep wrote:
[...]

Mnie to dziw takie rzeczy. Dlaczego ludzie tak k砤mi?

Wymy秎aj jakie zbrodnie na dzieciach, pisuj ksi笨ki i nawet je publikuj a nikt nie dba, aby ich za k砤mstwa wsadzi do pierdla!

Ani go nie zamkni阾o, ani nie zamordowano.  Sam umar!

A przecie wystarczy硂 zapyta o dowody! :-O

Data: 2014-04-12 13:19:54
Autor: Titus Atomicus
Nowa historia 痽d體. Eustace Mullins
In article <OsudncwZkMoPZNXOnZ2dnUVZ_qCdnZ2d@westnet.com.au>,
 SZEF PSR <SZEFPSR@hotmail.com> wrote:

> [...]

Ani go nie zamkni阾o, ani nie zamordowano.  Sam umar!

A przecie wystarczy硂 zapyta o dowody! :-O

Chcesz sam siebie wsadzic do pierdla?

--
TA

Data: 2014-04-11 23:50:05
Autor: Titus Atomicus
Nowa historia 痽d體. Eustace Mullins
In article <B_OdnQMwdbf1ItrOnZ2dnUVZ_o-dnZ2d@westnet.com.au>,
 SZEF PSR <SZEFPSR@hotmail.com> wrote:

Ukaza硂 si t硊maczenie ksi笨ki Eustace Mullinsa pod tytu砮m.

Oczywi禼ie Eustace jest... antysemit, czyli cz硂wiekiem, kt髍ego 痽dzi nienawidzili i nadal nienawidz.
'Definicja' wyglaszana przez antysemitow.

--
TA

Data: 2014-04-12 00:02:43
Autor: Titus Atomicus
Nowa historia 痽d體. Eustace Mullins
In article <Titus_Atomicus-94E885.23500511042014@node1.news.atman.pl>,

In article <B_OdnQMwdbf1ItrOnZ2dnUVZ_o-dnZ2d@westnet.com.au>,
 SZEF PSR <SZEFPSR@hotmail.com> wrote:

> Ukaza硂 si t硊maczenie ksi笨ki Eustace Mullinsa pod tytu砮m.
'Definicja' wyglaszana przez antysemitow.

Pozwole sobie rozwinac...
Oczywiscie, sa Zydzi, ktorzy sadza, ze kazdy kto wyraza jakakolwiek krytyke pod adresem tych czy innych Zydow to antysemita.
Natomiast antysemita, nie dosc ze z definicji krytykuje wszystko co zydowskie, to jeszcze uwaza, ze ktos kto ma negatywny stosunek do jego fobii i obsesji, jest z pewnoscia Zydem.
--
TA

Data: 2014-04-12 09:13:59
Autor: Marek Czaplicki
SZEF PSR pisze na pl.soc.polityka w dniu pi眛ek, 11 kwietnia 2014 12:09:

Nowa historia 痽d體. Eustace Mullins

Nie jest to nowa historia ale nie by砤 jeszcze w Polsce publikowana, z
wiadomych wzgl阣體.
http://wolna-polska.pl/wp-content/uploads/2014/04/Mullins-Nowa-historia-
Zydow.pdf

Zdecyduj si. Albo to nowa historia albo nie. :-)
--
Pozdrawiam, Marek.

Data: 2014-04-12 09:58:44
Autor: Jakub A. Krzewicki
SZEF PSR wrote:

[...]

A o ukazaniu si臋 "Czarnych zeszyt贸w" szanowanego niemieckiego filozofa Heideggera te偶 ju偶 wiesz? B臋dzie... b臋dzie zabawa... b臋dzie si臋 dzia艂o...

--
小袙袝孝
袦袠袪

Data: 2014-04-12 18:09:34
Autor: LS
W dniu 2014-04-12 09:58, Jakub A. Krzewicki pisze:

A o ukazaniu si臋 "Czarnych zeszyt贸w" szanowanego niemieckiego filozofa
Heideggera te偶 ju偶 wiesz? B臋dzie... b臋dzie zabawa... b臋dzie si臋 dzia艂o...

Mo偶e w kr臋gach zainteresowanych - tak. Na szcz臋艣cie o kszta艂cie rz膮d贸w decyduje wi臋kszo艣膰, o tym co ma my艣le膰 wi臋kszo艣膰 decyduje pi膮ta w艂adza, a ta jest pod kontrol膮 ......

Demokracja, demokracj膮 ale kto艣 przecie偶 musi tym rz膮dzi膰:)

Jak nie uda艂o si臋 za pomoc膮 bolszewizmu, to uda艂o si臋 za pomoc膮 UE.

Nowa historia 呕yd贸w. Eustace Mullins