Nowa historia Żydów. Eustace Mullins

Data: 2014-04-11 23:50:05
Autor: Titus Atomicus
Nowa historia Żydów. Eustace Mullins
In article <B_OdnQMwdbf1ItrOnZ2dnUVZ_o-dnZ2d@westnet.com.au>,
 SZEF PSR <SZEFPSR@hotmail.com> wrote:

Ukazało się tłumaczenie książki Eustace Mullinsa pod tytułem.

Oczywiście Eustace jest... antysemitą, czyli człowiekiem, którego Żydzi nienawidzili i nadal nienawidzą.
'Definicja' wyglaszana przez antysemitow.

--
TA

Data: 2014-04-12 00:02:43
Autor: Titus Atomicus
Nowa historia Żydów. Eustace Mullins
In article <Titus_Atomicus-94E885.23500511042014@node1.news.atman.pl>,

In article <B_OdnQMwdbf1ItrOnZ2dnUVZ_o-dnZ2d@westnet.com.au>,
 SZEF PSR <SZEFPSR@hotmail.com> wrote:

> Ukazało się tłumaczenie książki Eustace Mullinsa pod tytułem.
'Definicja' wyglaszana przez antysemitow.

Pozwole sobie rozwinac...
Oczywiscie, sa Zydzi, ktorzy sadza, ze kazdy kto wyraza jakakolwiek krytyke pod adresem tych czy innych Zydow to antysemita.
Natomiast antysemita, nie dosc ze z definicji krytykuje wszystko co zydowskie, to jeszcze uwaza, ze ktos kto ma negatywny stosunek do jego fobii i obsesji, jest z pewnoscia Zydem.
--
TA

Nowa historia Żydów. Eustace Mullins