Nowa idiotyczna teoria.

Data: 2009-09-22 16:13:13
Autor: jadrys
Nowa idiotyczna teoria.

Było już o bocianach nielubiących żab, a teraz to.. Ciekawe jak daleko w swoich teoriach mogą sie posunąć imbecyle z naukowymi tytułami?

http://konflikty.wp.pl/kat,1023303,title,Naukowcy-tortury-nie-wydobywaja-prawdy,wid,11519763,wiadomosc.html?ticaid=18cb0

Data: 2009-09-22 18:33:23
Autor: Piotr
Nowa idiotyczna teoria.
Dnia Tue, 22 Sep 2009 16:13:13 +0200, jadrys napisał(a):

[...]

To taka "Ciemność w południe"? Czyż nie?
Piotr

Data: 2009-09-22 20:10:50
Autor: jadrys
Nowa idiotyczna teoria.
Piotr pisze:
[...]

Raczej ciemnota wciskana  w biały dzień.. Państwo naukowcy chcą pokazać że nie biorą pensji za friko.

Data: 2009-09-22 18:51:00
Autor: Mariusz Merta
zupełnie jak pańskie zdanie w materii kapitalizmu. ..też idiotyczne
inna sprawa, ze jako ochotnik czynownik i gloryfikator torturanta
trockiego
w zupełności zrozumiałem jest pańskie zdanie w materii tortur...
jakby nie patrzeć to towarzysz dzierżyński stwierdził: "nie ma ludzi
niewinnych, są tylko źle przesłuchani..."
ciekawe jakich perswazji używali podkomendni w/w bohaterów cccp...
Mariusz Merta

P.S.
Zawsze mnie frapowała wrzawa wokół amerykańskich metod...za to
radzieckie, komunistyczne jakaś cisza...grobowa (??) :-)
można by pomyśleć, że np taki zsrr żadnych ale to żadnych tortur nie
praktykował...ani towarzysze  z bratnich demoludów także...
w końcu ktoś ukuł nawet stwierdzenie, że komunizm to raj
przedgrobowy...
mme

Data: 2009-09-23 06:12:19
Autor: Prawusek
"Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> wrote in message
[...]

Prostej - rewolwer Naganta.

Data: 2009-09-23 08:24:13
Autor: VicAbarca
Mariusz Merta пишет:
Zawsze mnie frapowała wrzawa wokół amerykańskich metod...za to
radzieckie, komunistyczne jakaś cisza...grobowa (??) :-)
można by pomyśleć, że np taki zsrr żadnych ale to żadnych tortur nie
praktykował...ani towarzysze  z bratnich demoludĂłw takĹźe...

Odpowiedz na to pytanie mozna uzyskac, gdy przyjrzec sie uwazniej przeszlosci dzialaczy tych roznych Amnesty International, itp.
Jak pan mysli, ilu wsrod nich ludzi lewicy, czy wrecz za mlodu komunistow?

A z czyich pieniedzy finansowano dzialalnosc wszelkich tego typu organizacji na Zachodzie przed rozpadem ZSRR?

--
Vic

Data: 2009-09-23 12:58:38
Autor: jadrys
Mariusz Merta pisze:
[...]

Dzierżyński to pikuś (choć moim zdaniem miał racje). Niedoścignionym wzorem w wydobywaniu zeznań torturami była tajna policja szacha Iranu SAVAK - u nich nawet niemowa "śpiewał" jak słowik.
A swoją drogą na  co komuś w ZSRR stosowanie tortur? Przecież tam nie było żadnej opozycji. To tylko u nas się przewalało we łbach od propagandy którą siała RFI, VOA i innych tego rodzaju szczekaczek propagandowych.

Data: 2009-09-23 13:06:07
Autor: Piotr
Dnia Wed, 23 Sep 2009 12:58:38 +0200, jadrys napisał(a):

A swoją drogą na  co komuś w ZSRR stosowanie tortur? Przecież tam nie było żadnej opozycji. To tylko u nas się przewalało we łbach od propagandy którą siała RFI, VOA i innych tego rodzaju szczekaczek propagandowych.

Tortury służyły do wybijania ze łbów reakcyjnego rozumienia słowa
"sprawiedliwość". Zacofany lud rosyjski upierał się, że człowieka
można zamknąć "za coś", co zrobił, a nie za to co mu przypisał
śledczy. Tortury w sposób zręczny łączyły w głowach oskarżonych nowe
spojrzenie na praworządność z koniecznością porzucenia reakcyjnego
trwania przy niewinności.
Piotr

Data: 2009-09-23 13:27:14
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

E tam. Nie ma żadnych dowodów na to że po Stalinie były stosowane tortury wobec obywateli ZSRR.

Data: 2009-09-23 13:40:27
Autor: Piotr
Dnia Wed, 23 Sep 2009 13:27:14 +0200, jadrys napisał(a):

E tam. Nie ma żadnych dowodów na to że po Stalinie były stosowane tortury wobec obywateli ZSRR.

To słabo szukałeś... Z całą pewnością zmieniło sie podejście i sposób
dręczenia.
No i, czy przed 1953 rokiem to nie było ZSRR?
Piotr

Data: 2009-09-23 19:00:05
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Oczywiście że był, ale do tego czasu rządził tyran który się lubował w takich sprawach, choć praktycznie to w latach 50-tych  to już nie było żadnej opozycji i  w związku z tym nie było potrzeby torturowania.

Data: 2009-09-23 16:12:34
Autor: Prawusek
"jadrys" <CHE@yahoo.com> wrote in message news:h9cv0o$lsm$2news.onet.pl...
Mariusz Merta pisze:
> [...]

było żadnej opozycji. To tylko u nas się przewalało we łbach od
propagandy którą siała RFI, VOA i innych tego rodzaju szczekaczek

    Bąknąłeś coś nie po linii - przez gromkogoworitieli ogłosili, że masz
zjawić się w kantorku (fabrycznym), rodzina nie dowiedziałą się, ze miałeś
10 la Gułagu i zakaz powrotu do końca życia....

Data: 2009-09-23 18:59:57
Autor: jadrys
Prawusek pisze:

[...]

E tam, to jakaś bzdura, czemu by to miało służyć?

Data: 2009-09-23 08:35:56
Autor: Andrzej Adam Filip
WP: Tortury nie wydobywają prawdy wed ług naukowca [was: Nowa idiotyczna teoria dla "sadystów CIA"]
jadrys <CHE@yahoo.com> pisze:
[...]

Alazaliż powiadam wam: te wszystkie czarownice co się na torturach
(katolickich i heretyckich) *same* przyznały winne były! :-)

To że facet pewnie nie ma "racji do samego końca" nie znacza że sam nie
robisz z siebie idioty i sukinkota w jednym aż tak krótką "insynuacją".
By uniknąć bólu "torturowany przez CIA" z pewnością w zbyt wielu
przypadkach jest gotów łgać w żywe oczy a "radośni sadyści z rządu USA"
w wielu przypadkach nie będą zdolni odróżnić kłamstw od prawdy.

Nie należy zabijać wołu orzącego ziemię, nie wolno wyrzucać
zadrukowanego papieru.
  -- Przysłowie chińskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-09-23 12:58:25
Autor: jadrys
Andrzej Adam Filip pisze:
jadrys <CHE@yahoo.com> pisze:

[...]

To nie tak, moĹźna skłamać i oszukiwać raz albo dwa, ale nie przez  rok i więcej. PrzecieĹź ci co torturują teĹź nie są idiotami.

Data: 2009-09-23 20:53:21
Autor: Andrzej Adam Filip
jadrys <CHE@yahoo.com> pisze:
Andrzej Adam Filip pisze:
jadrys <CHE@yahoo.com> pisze:

[...]

i więcej. Przecież ci co torturują też nie są idiotami.

Dla mnie są idiotami i sukinkotami w jednym, a jeśli "torturują przez rok"
to już zupełni *NIC* nie jest w stanie ich usprawiedliwić. Jedynym "jako tako trzymającym się kupy" (ze wskazaniem na kupę) uzasadnieniem
stosowania tortur była dla mnie konieczność *szybkiego* uzyskania informacji.
Jak rozumiem ty jesteś gotów powiedzieć że rok to "szybko jak na CIA"? :-)

Państwa upadają, gdy kobiety rządzą sprawami publicznymi.
  -- Napoleon Bonaparte (1769-1821)

Data: 2009-09-23 21:26:11
Autor: jadrys
Andrzej Adam Filip pisze:
jadrys <CHE@yahoo.com> pisze:

Andrzej Adam Filip pisze:

jadrys <CHE@yahoo.com> pisze:

[...]

Likwidacji takiej siatki terrorystycznej  jak np. Al kaida nie da się przeprowadzić szybko, jest to siatka międzynarodowa i mocno zakonspirowana. Szybkimi torturami nic, albo prawie nic by nie osiągnięto. A poza tym "szybkie tortury" niejeden by wytrzymał, albo wręcz skłamał. Przy dłuĹźszych jest to niemoĹźliwe.

Nowa idiotyczna teoria.