Nowa instalacja gazowa, trudno uruchomić silnik przy rezerwie gazu

Data: 2011-05-19 10:40:20
Autor: Michał Gut
Nowa instalacja gazowa, trudno uruchomić silnik przy rezerwie gazu
pewnie zle wyregulowana rezerwa.
jak masz za niskie cisnienie w zbiorniku to automatycznie tez mniej gazu wylatuje przez parownik i masz ubozsza mieszanke.
ew. mozesz awaryjnie odkrecic zawor na wezu parownik-mikser o cwierc lub o pol obrotu ale to duzo nie pomoze. mozesz miec zwyczajnie pusty zbiornik:)

Użytkownik "Krzysiek" <anonim@anonim.pl> napisał w wiadomości news:ir2krj$4d9$1news.onet.pl...
Zawsze jak kończy mi się już poziom gazu, samochód po postoju ciężko uruchomić. Jak z trudem uruchomię i zatankuję, to nie ma problemu do kolejnej rezerwy. Czy to normalne? Benzyny mam pół baku.

-- Krzysiek

Nowa instalacja gazowa, trudno uruchomić silnik przy rezerwie gazu