Nowa instalacja gazowa, trudno uruchomić silnik przy rezerwie gazu

Data: 2011-05-19 14:05:57
Autor: Hinek
Nowa instalacja gazowa, trudno uruchomić silnik przy rezerwie gazu
Użytkownik "Krzysiek" <anonim@anonim.pl> napisał

Zawsze jak kończy mi się już poziom gazu, samochód po postoju ciężko uruchomić. Jak z trudem uruchomię i zatankuję, to nie ma problemu do kolejnej rezerwy. Czy to normalne? Benzyny mam pół baku.

Normalnie to sie auto uruchamia na benzynie, a nie na gazie.
Pozdr

--
Hinek

Nowa instalacja gazowa, trudno uruchomić silnik przy rezerwie gazu