Nowa jakość w polskiej polityce

Data: 2010-08-25 16:07:43
Autor: u2
Nowa jakość w polskiej polityce
... czyli pełobanda w akcji :

http://seaman.salon24.pl/

"Nieraz wyrażał nadzieję, że ta tragedia wpłynie na jakość polityki w
naszym kraju. Mówił o sobie:Takie przeżycia zawsze zmieniają. Jako
człowiek, który doznał wielkiego cierpienia, zmieniłem się na pewno.Jaka
była odpowiedź Platformy i mediów? Co Kaczyński za to dostał? Już 17
maja wypuszczony przez Tuska spod kamienia nihilista z Biłgoraja
idiotycznie pytał na swoim blogu, czy Polska była najważniejsza, gdy pod
rządami PiS policjanci z Lublina bezkarnie gwałcili młode dziewczyny.
Już 17 maja, a potem było tylko brutalniej, w dwa tygodnie później opluł
córkę zmarłego tragicznie prezydenta.

Taka była odpowiedź Tuska i Platformy na deklarację dobrej woli
Kaczyńskiego. A przecież już wcześniej pluli na ludzi w żałobie
Bartoszewski, Nowak, Kutz, Wajda i wielu innych. Czy normalny człowiek
potrafi podobną powódź nienawiści wytrzymać i jak długo? Tak też było z
Kaczyńskim, tama puściła i nie wytrzymał. Ludzka rzecz, w końcu nikomu
nie obiecywał, że jest nadczłowiekiem. Chociaż – i tu będę
niekonsekwentny – czasami wydawało mi się podczas kampanii wyborczej, że
jego wytrzymałość na bluzgi nihilistów z PO ma wymiar metafizyczny. Czy
kolega kolegi blogera, którego wspomniałem na początku, też uważał w
swojej naiwności Kaczyńskiego za kogoś w rodzaju św. Franciszka z Asyżu?"

Nowa jakość w polskiej polityce