Nowa jakość...

Data: 2017-09-01 12:42:14
Autor: pulsar
Nowa jakość...
https://konstytucjarp.org/przedstawia-sie-wam-koalicja-prodemokratyczna/

Cyt.:
'Dlatego nazywamy się Koalicja Prodemokratyczna, bo w naszym programie opór wobec PiS nie jest celem. Mamy nadzieję stworzyć ruch, który niezależnie od tego, kto będzie rządził, zadba o standardy demokratyczne, o edukację prospołeczną, o uwrażliwianie obywateli na potrzeby innych. Musimy umieć organizować się wokół pomocy i w sprzeciwie wobec zła.'

...interesujący tekst o wspaniałej inicjatywie
ludzi dobrej woli... dla ludzi którym nie jest
wszystko jedno...

-- -
pulsar

Data: 2017-09-01 08:39:34
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka
Nowa jakość...
W dniu piątek, 1 września 2017 12:42:13 UTC+2 użytkownik pulsar napisał:
[...]

Wojtek Fusek

wiki:
W 2013 objął stanowisko zastępcy redaktora naczelnego ,,Gazety Wyborczej", a w 2014 został jednocześnie dyrektorem wydawniczym ,,GW"[1]. W 2016 zwolniony
 z ,,Gazety Wyborczej"[2].

W 2014 prezydent Bronisław Komorowski odznaczył go Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski

Jakoś im kurwa nie wierzę:)

Data: 2017-09-01 18:33:06
Autor: pulsar
Nowa jakość...
W dniu 2017-09-01 o 17:39, Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka pisze:

[...]

Hmm, no tak, zawsze to jest jakiś argument...
-- -
pulsar

Data: 2017-09-01 10:27:29
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka
Nowa jakość...
użytkownik pulsar napisał:

> Jakoś im kurwa nie wierzę:)

Hmm, no tak, zawsze to jest jakiś argument...

Może Ty nam opowiesz o co tam biega? Kobiet chcą bronić, tylko nic ludowi
nie wyjaśnili. Chcą żeby było o nich głośno, ale po chj?

cyt.
Ludziom, jak nigdy dotąd, należy się prawda, dokładna informacja, czy czasem wstrząs.

Nu ale teraz to ludzie maja wybówr i to oni decydują co robić, co i czy w ogóle
oglądać/czytać, czy chcą wstrząsu.

Dokładna informacja? Toć majo zróżnicowane media, wiele źródeł jest lepsze
od jednego. Blumek Z Heleno i LIS już namnożyli w chj klonów swoich portali,
jeszcze im mało? Pisiorstwo z narodowcami tez ma w chj portali, każdy
może se przebierać/wybierać.

Data: 2017-09-01 12:47:51
Autor: A. Filip
Nowa jakość... (A niby dlaczego?)
pulsar <aja@aja.pl> pisze:
[...]

*Na początku* kluczowe jest kto to (już) poparł, nieprawdaż?

Zaufanie zdobywa się z trudem, łatwiej utrzymuje ale najłatwiej traci.

Data: 2017-09-01 13:14:15
Autor: pulsar
Nowa jakość... (A niby dlaczego?)
W dniu 2017-09-01 o 12:47, A. Filip pisze:
[...]

Jasne, ale gdyby tak wszyscy myśleli...

Zaufanie zdobywa się z trudem, łatwiej utrzymuje ale najłatwiej traci.

Jasne...

... ale czemu do tytułu mojego wątku dodałeś: (A niby dlaczego?) ?

... domyślam się, po szybkości reakcji, że nie zapoznałeś się
z całym zalinkowanym tekstem... może wtedy zrozumiałbyś sens
mojego tytułu... w moim cytacie, też jest nader wyraźny...!
Odważ się pomyśleć a nie tylko się czepiać...
-- -
pulsar

Data: 2017-09-01 13:31:23
Autor: A. Filip
Nowa jakość... (A niby dlaczego?)
pulsar <aja@aja.pl> pisze:
[...]

Ilu w polityce RP3 było już takich co stworzyli nową jakość _mówienia_
(ględzenia) a jakość działania była "(niemal) jak zwykle"?  Wiec *TY*
przekonuj że to nie "Znowu ma być lepiej a znowu wyjdzie jak zwykle".
Ja w nową _jakość_ na podstawie samych słów już nie jestem zdolny
wierzyć.  Uwierzyć mogę w inny styl kupowanie sobie społecznego wsparcia.

Jak ci do drzwi dzwonią kolejni "domokrążcy religii" (misjonarze)
to TY dalej starannie wysłuchujesz co ci kolejni mają do powiedzenia?
Ryzykujesz odrzucenie Słów Tej Jedynej Prawdziwej Wiary? :-)

Data: 2017-09-01 13:45:06
Autor: pulsar
Nowa jakość... (A niby dlaczego?)
W dniu 2017-09-01 o 13:31, A. Filip pisze:

[...]

Masz rację, ale jej nie rozpowszechniaj...
bo znowu wygra pisowska sekta.

Jak ci do drzwi dzwonią kolejni "domokrążcy religii" (misjonarze)
to TY dalej starannie wysłuchujesz co ci kolejni mają do powiedzenia?
Ryzykujesz odrzucenie Słów Tej Jedynej Prawdziwej Wiary? :-)

Zawsze postępuję tak samo - po prostu mówię,
że nie interesuje mnie żadna religia, i zamykam
drzwi... a więc nie wysłuchuję ani nie kombinuję,
jak by tu ich nie obrazić.

-- -
pulsar

Nowa jakość...