Nowa kamerka

Data: 2011-08-30 12:58:14
Autor: Cavallino
Nowa kamerka
Użytkownik "Jarek Wójtowicz" <jarek.wojtowicz.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j3if6t$8va$1inews.gazeta.pl...
Pojawiła się nowa kamerka.

NTG

Podawana rozdzielczość to 1280x720@30fps. Nie piszą
nic żeby była interpolowana. Ale dla pewności lepiej sprawdzić czy nie robią
nas w bambuko ;-)...

Dla mnie mało przydatna bo nie ma GPS i kodeka H.264, ale może kogoś
zainteresuje.
Sam zdecydowałem się na nową DOD GSE580, która spełnia wszystkie moje
wymagania. Kupuję ją za 2 tygodnie. Jak znajdę trochę czasu, to zapodam na
grupie jakiś mały teścik...

Byle na grupie z telewizją.

Data: 2011-08-30 11:12:35
Autor: Jarek Wójtowicz
Nowa kamerka
Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

Byle na grupie z telewizją.

Ale jak cię przy okazji sfilmuję na Krzesinach, to mi odpuścisz, co...
:-)))))))))))

--
Jarek
Volvo S80 2.9 B6294S2 196KM Geartronic --

Data: 2011-08-30 13:24:09
Autor: Cavallino
Nowa kamerka
Użytkownik "Jarek Wójtowicz" <jarek.wojtowicz@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j3igj3$cvn$1inews.gazeta.pl...
Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

Byle na grupie z telewizją.

Ale jak cię przy okazji sfilmuję na Krzesinach, to mi odpuścisz, co...

Ni ma sprawy, w ogóle to napisz jak będziesz miał, bo chętnie bym obejrzał takie urządzenie w praktyce.

Nowa kamerka