Nowa kamerka

Data: 2011-08-30 20:25:29
Autor: MM
Nowa kamerka
Dnia 30-08-2011 o 12:49:01 Jarek Wójtowicz  <jarek.wojtowicz.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):

Pojawiła się nowa kamerka. Podawana rozdzielczość to 1280x720@30fps.

Po co Wam 30fps i taka rozdzielczość??

Ja mam kamerkę wielkości pudełka od zapałek, mogę sobie ustawić ile ma  klatek nagrywać, i nagrywa mi 5 klatek na sekundę, niska rozdzielczość i  tyle w temacie.

Nagrywa to na 2G karcie w pętli, widać samochody, ludzi, jaki kolor  światła jest na skrzyżowaniu i to wystarcza, nawet do podje... jakiegoś  chu... który wywinął zajebisty numer na drodze.

A Wy się spuszczacie nad tymi 30 klatkami, na kij to Wam? Do telewizji?

aaa no tak zapomniałem, do przedłużenia czegoś w gaciach, i jak ktoś tutaj  napisał zdobycie punktów na PMS, jakim się jest zajebistym.

Data: 2011-08-31 10:39:08
Autor: Jarek Wójtowicz
Nowa kamerka
MM <kontogrupz@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Ta... Mój dziadek też mnie pytał po co kupuję Volvo S80 i to nowe. Przecież
lepiej kupić Skodę... Masz dużo wspólnego z moim dziadkiem, a może nawet masz
dużo wspólnego z Dzidkiem... :-)

Ja mam np. tak, że genetycznie mam już zaprogramowane, że kupowanie jakiegoś
taniego badziewia wywołuje u mnie reakcję alergiczną. I taką też wywołuje u
mnie Twój wybór. Ja bym na ten Twój wybrany sprzęt nawet nie spojrzał, a co
dopiero wziął do ręki, czy kupił...
Dla mnie liczy się jakość, odpowiednie dla mnie funkcje, a cena gra pomniejszą
rolę. No ale może będziesz mieć kłopoty ze zrozumieniem, o co mi chodzi...

--
Jarek
Volvo S80 2.9 B6294S2 196KM Geartronic

Data: 2011-08-31 12:41:27
Autor: Cavallino
Nowa kamerka
Użytkownik "Jarek Wójtowicz" <jarek.wojtowicz@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:

Ja mam np. tak, że genetycznie mam już zaprogramowane, że kupowanie jakiegoś
taniego badziewia wywołuje u mnie reakcję alergiczną.

Taki program nazywa się "snobizm".

Data: 2011-08-31 10:52:45
Autor: Jarek Wójtowicz
Nowa kamerka
Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
> [...]

> Ja mam np. tak, że genetycznie mam już zaprogramowane, że kupowanie > jakiegoś
> taniego badziewia wywołuje u mnie reakcję alergiczną.

Mylisz snobizm ze świadomym kupowaniem rzeczy dobrej jakości...

Data: 2011-08-31 13:00:42
Autor: Cavallino
Nowa kamerka
Użytkownik "Jarek Wójtowicz" <jarek.wojtowicz@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j3l3pt$rc2$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Taki program nazywa się "snobizm".

Mylisz snobizm ze świadomym kupowaniem rzeczy dobrej jakości...

Znaczy sugerujesz, że snobizm nie może być świadomy?
Nie zgadzam się - oczywiście że może.

Data: 2011-08-31 11:23:50
Autor: Jarek Wójtowicz
Nowa kamerka
Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
> Mylisz snobizm ze świadomym kupowaniem rzeczy dobrej jakości...

Znaczy sugerujesz, że snobizm nie może być świadomy?
Nie zgadzam się - oczywiście że może.

Niech za moją odpowiedź wystarczy odpowiedź Kamila... :-P

Data: 2011-08-31 12:59:58
Autor: kamil
Nowa kamerka
On 31/08/2011 12:23, Jarek Wójtowicz wrote:
[...]

Przecież ten baran już dawno splonkował mnie razem z połową grupy. :)

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-08-31 14:51:32
Autor: Myjk
Nowa kamerka
Wed, 31 Aug 2011 12:59:58 +0100, kamil
Przecież ten baran już dawno splonkował mnie razem z połową grupy. :)

Ojtam, ojtam! :P

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-08-31 13:29:22
Autor: Cavallino
Nowa kamerka
Użytkownik "Jarek Wójtowicz" <jarek.wojtowicz@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j3l5k6$3i3$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Nie zgadzam się - oczywiście że może.

Niech za moją odpowiedź wystarczy odpowiedź Kamila... :-P

Nie znam nikogo takiego, jeśli masz na myśli jakiegoś z co głupszych grupowych kapeluszników okupujących kf, to zdecydowanie bez żalu.
Takoż i nie wiem o czym gadasz.

Data: 2011-08-31 13:53:18
Autor: Cavallino
Nowa kamerka
> [...]

> Mylisz snobizm ze świadomym kupowaniem rzeczy dobrej jakości...

Znaczy sugerujesz, że snobizm nie może być świadomy?

Niech za moją odpowiedź

Nie musisz odpowiadać, to i tak nic nie zmieni.
Poczytaj sobie lepiej tutaj:

http://www.socjotechnika.net/socjotechnika/regula-wartosci/

"Snobizm
Snobizm to ludzka przywara polegająca na dążeniu do posiadania rzeczy wyjątkowo drogich, markowych i korzystania z usług najlepszych firm nie dla
samej wartości użytkowej lub konsumpcyjnej, ale po to, by zaimponować innym. W takim zachowaniu nie ma nic złego, dopóki klient jest świadomy i przyznaje wobec innych, że płaci za markę. Kiedy jednak wmawia sobie i otoczeniu, że cena jest adekwatna do jakości, mogą zacząć się problemy. Markowe produkty i usługi renomowanych firm są rzeczywiście lepsze od ich tanich odpowiedników. Ale nie na tyle, na ile powinno to wynikać z ceny. Stosunek jakości do ceny nie jest liniowy; klient płaci nie tylko za wysoką jakość, ale w cenę jest również wliczony koszt wyrabianej latami marki i renomy producenta, czyli elementy, które z konsumpcyjno-użytkowego punktu widzenia nie mają znaczenia."

Tu masz tą Twoją wysoką jakość Volvo. ;-)

Data: 2011-08-31 22:32:06
Autor: Jarek Wójtowicz
Nowa kamerka
Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał(a): Dzięki za przytoczenie definicji snoba i snobizmu. Dzięki niej jestem teraz na
100% pewien, że nie należę do snobów.

Poza tym, uważam, że czas zastosować się do jednej z ważniejszych reguł p.m.s:
"Nie kopać się z Cavallino". Tak więc jeśli o ciebie chodzi EOT.

Data: 2011-09-01 13:54:12
Autor: Myjk
Nowa kamerka
Wed, 31 Aug 2011 22:32:06 +0000 (UTC), Jarek WĂłjtowicz
Poza tym, uważam, że czas zastosować się do jednej z ważniejszych reguł p.m.s:
"Nie kopać się z Cavallino". Tak więc jeśli o ciebie chodzi EOT.

W sumie lepiej późno niĹź wcale.  ;)
Ten pacjent niedługo będzie gadał sam ze sobą.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-09-01 21:24:15
Autor: Jarek Wójtowicz
Nowa kamerka
Myjk <myjkel@nospam.op.pl> napisał(a):
W sumie lepiej późno niż wcale.  ;)
Ten pacjent niedługo bedzie gadać sam ze sobą.

Najgorsze, że Cavallino to mój sąsiad ;-)... No... prawie sąsiad...
Wyrazów współczucia od Was nie oczekuję ;-)...

Data: 2011-09-03 11:12:29
Autor: Cavallino
Nowa kamerka
Użytkownik "Jarek Wójtowicz" <jarek.wojtowicz@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j3ot5v$93o$1inews.gazeta.pl...
Myjk <myjkel@nospam.op.pl> napisał(a):

W sumie lepiej późno niż wcale.  ;)
Ten pacjent niedługo bedzie gadać sam ze sobą.

I tak jakoś dziwny trafem dotyczy to osobników, których brak czytania i/lub odzewu na moje posty to olbrzymi plus, nie zastanawia Cię to?
Spokojna głowa, porządnych ludzi bez zboczeń w rodzaju kapelusznictwa czy czepiactwa, na grupie znajdzie na tyle dużo, że wystarczy aż nadto, wcale się nie czuję zobowiązany do przeczytania 500 postów dziennie, w tym 400 od kapeluszników wazelinujących fotoradary i innych przygłupów.
Kilkadziesiąt, ale z sensem wystarczy w zupełności.

Data: 2011-08-31 22:59:44
Autor: czak norris
Nowa kamerka
W dniu 2011-08-31 13:53, Cavallino pisze:

Tu masz tą Twoją wysoką jakość Volvo. ;-)

Z ciekawości, co więc polecisz - nie snobistycznego Twoim zdaniem - zamiast S80?

--
pozdrawiam,
z półobrotu ;)

Data: 2011-08-31 23:07:28
Autor: Cavallino
Nowa kamerka
Użytkownik "czak norris" <czak@norris.pl> napisał w wiadomości news:j3m7af$2boc$1newsread1.aster.pl...
W dniu 2011-08-31 13:53, Cavallino pisze:

Tu masz tą Twoją wysoką jakość Volvo. ;-)

Z ciekawości, co więc polecisz - nie snobistycznego Twoim zdaniem - zamiast S80?

Dziadek dobrze radził, jak już musiała być jakaś krowa, to Superb był jak znalazł. ;-)

Data: 2011-08-31 15:59:54
Autor: kamil
Nowa kamerka
[...]

Co ciekawe, ten sam Cavallino dwa wątki wyżej pizzy z tanim salami nie tknie, bo na pewno niedobra.

Szkoda dyskutować. :)

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-08-31 11:58:02
Autor: kamil
Nowa kamerka
napisał w wiadomości news:

Ja mam np. tak, że genetycznie mam już zaprogramowane, że kupowanie
jakiegoś
taniego badziewia wywołuje u mnie reakcję alergiczną.

Taki program nazywa się "snobizm".

Tak, tak, każdy kto nie ubiera się w szmateksie, kupuje najtańsze mrożonki z Biedronki i chodzi w trampkach z bazaru na stadionie to snob.

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-09-01 10:23:43
Autor: MM
Nowa kamerka
Dnia 31-08-2011 o 12:39:08 Jarek Wójtowicz  <jarek.wojtowicz@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

[...]

A co, po przejechaniu kilku kilometrów, wieczorem razem z rodziną zamiast  programu w TV oglądasz trasę przejazdu? Podnieca cię to?

Jak dla mnie wydawanie 500 -800zł na kamerkę z której skorzysta się może  raz, albo i w cale nie ma sensu. To co ma być widać, będzie widać i w  kamerce za 150zł jak i za 500zł. (kolor światła, atakujący nas pojazd lub  pieszy).

Oczywiście, pierwsze parę dni, podniecanie się jakie to fajne, jaki ładny  film.
A później podniecenie minie.

Data: 2011-09-01 21:07:40
Autor: Jarek Wójtowicz
Nowa kamerka
[...]

O ja p#&%$#& co za gościu... Gówno mnie obchodzi twoje zdanie ile warto wydać
na samochodową kamerkę. Nikt się ciebie o zdanie nie pytał. Co spać po nocach
nie możesz, że kogoś stać i nawet za bardzo nie zauważy, że wydał trochę
pieniędzy? Coś zdaje mi się, że jesteś z tego typu, co to gówno spod dupy
zjedzą żeby było tylko taniej.
Jak ci napiszę, że w nowo budowanym domu zaplanowałem sobie specjalne 40m2
pomieszczenie tylko i wyłącznie na kino domowe, które mi wychodzi cenowo w
granicach 70000, to oczekuję od ciebie głupkowatych porad, po co? Skoro można
za darmo ściągnąć z neta dvix-a i za darmo oglądnąć na okazyjnie zajumanym kompie?
Gościu, bierz zabawki, zmykaj do piaskownicy i daj se siana...

Data: 2011-09-02 08:44:46
Autor: MM
Nowa kamerka
Dnia 01-09-2011 o 23:07:40 Jarek Wójtowicz <jarek.wojtowicz@gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

Nie porównuj kina domowego do kamerki w samochodzie, bo te kino domowe to  będziesz używał pewnie kilka razy w tygodniu i tutaj oczywiście wydatek ma  rację bytu. A kamerka będzie nagrywała i oglądać tego nie będziesz - no  chyba że jesteś spaczony.

Wy tutaj się spuszczacie nad kamerkami, które nie mają nawet możliwości  zmiany ustawień prędkości nagrywania tylko idzie 30 klatek - pytanie po co  30 klatek, jak wystarczy spokojnie nawet 15.

I tak jak będzie ciemno jak du... to tablic nie będzie widać, albo będzie  prześwietlona.

Data: 2011-09-01 21:19:55
Autor: Myjk
Nowa kamerka
Thu, 01 Sep 2011 10:23:43 +0200, MM
Jak dla mnie wydawanie 500 -800zł

Dla ciebie. Na całe szczęście nie masz kompletnie wpływu na to, jak inni
wydają swoje pieniądze. Tylko nie wiem po co się tak wypruwasz nad tym.
Analogicznie może tobie wystarczy kaszlak do poruszania się po drodze, inni
wolą zapłacić za komfort.

BTW kiedyś uważałem, że kupowanie auta za >350 tys. to głupota, dopóki nie
przejechałem się najpierw Lexusem GS450, a ostatnio Lexusem LS600h L. Do
tej pory nie mam takiego auta tylko i wyłącznie dlatego, że mnie nie stać.
:P

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-09-02 08:51:09
Autor: MM
Nowa kamerka
Dnia 01-09-2011 o 21:19:55 Myjk <myjkel@nospam.op.pl> napisał(a):

[...]

Bardziej mi chodzi o te podniecanie się super hiper rozdzielczością,  nagrywanie 30 klatek, a tak naprawdę nie będzie to w zasadzie używane. No  chyba że co chwilę będzie wrzucał na YT i linki na grupę.

Jak chce, to niech kupi, ale po co ta podnieta na grupie.
Ja tam wolę zamiast tak drogiej kamery (podnieta będzie trwała kilka dni)  kupić sobie lepsze buty, lub kiełbasę która ma powyżej 90% mięsa.
Ot, świadomy wybór.

Data: 2011-09-03 11:05:26
Autor: Cavallino
Nowa kamerka
Użytkownik "MM" <kontogrupz@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:op.v055bjmypq3u2rtech...

[...]

Jak to po co, miałby kupić i się nie pochwalić?
Snobizm właśnie na tym polega, żeby się chwalić, najlepiej w sygnaturce.

Data: 2011-09-01 17:36:48
Autor: Papkin
Nowa kamerka

Ja mam kamerkę wielkości pudełka od zapałek, mogę sobie ustawić ile ma
klatek nagrywać, i nagrywa mi 5 klatek na sekundę, niska
rozdzielczość i tyle w temacie.

kamerka wielkosci o jakiej piszesz, ktora mam, robi cos wiecej niz VGA +30fps ale co z tego jak wszystko jest rozmazane jak tylko wylaczysz 1000W oswietlenia :D?

Podaj link, oto chodzi by uchwycic rejestracje nawet gdy ciemno a pojazd jedzie zygzakiem. Musi byc czula matryca i szybka o duzej rodzielczosci nie ma bata. O ile to ma byc dobre jako dowod w sprawie.

Nowa kamerka