Nowa kamerka

Data: 2011-08-30 20:50:34
Autor: nalesnik
Nowa kamerka
W dniu 30.08.2011 12:49, Jarek Wójtowicz pisze:
Sam zdecydowałem się na nową DOD GSE580, która spełnia wszystkie moje
wymagania. Kupuję ją za 2 tygodnie.

Po co Ci ona?

Data: 2011-08-31 10:40:09
Autor: Jarek Wójtowicz
Nowa kamerka
nalesnik <mu5k@o2.o2.o2.o2.pl> napisał(a):
W dniu 30.08.2011 12:49, Jarek Wójtowicz pisze:
> Sam zdecydowałem się na nową DOD GSE580, która spełnia wszystkie moje
> wymagania. Kupuję ją za 2 tygodnie.

Po co Ci ona?

Mam taki mały kaprys...

--
Jarek
Volvo S80 2.9 B6294S2 196KM Geartronic

Data: 2011-08-31 22:25:50
Autor: nalesnik
Nowa kamerka
W dniu 31.08.2011 12:40, Jarek Wójtowicz pisze:
wymagania. Kupuję ją za 2 tygodnie.

Po co Ci ona?

Mam taki mały kaprys...

Wydałeś ostatnio X tysięcy na naprawy auta i straciłeś znaczną część zniżek za OC, bo sprawcy kolizji szli w zaparte, nie przyznawali się do winy?

Data: 2011-08-31 22:23:15
Autor: Jarek Wójtowicz
Nowa kamerka
> [...]

Wydałeś ostatnio X tysięcy na naprawy auta i straciłeś znaczną część zniżek za OC, bo sprawcy kolizji szli w zaparte, nie przyznawali się do winy?

Pudło :-) Na szczęście nigdy w życiu nie miałem żadnego wypadku... Chociaż
miałem parę razy "nieciekawe" przeżycia... :-)

Data: 2011-09-01 20:17:52
Autor: nalesnik
Nowa kamerka
W dniu 01.09.2011 00:23, Jarek Wójtowicz pisze:
[...]

Gadżeciarz zatem!
    ...albo lubisz podpi*&%#@ać ludzi

--
pzdr ;)
nalesnik

Data: 2011-09-01 20:43:17
Autor: nalesnik
Nowa kamerka
W dniu 01.09.2011 20:17, nalesnik pisze:
[...]

....albo jest transakcja łączona - Twój syn dostaje ją w komplecie z kluczykami do samochodu

Data: 2011-09-01 21:13:48
Autor: Jarek Wójtowicz
Nowa kamerka
nalesnik <mu5k@o2.o2.o2.o2.pl> napisał(a):
....albo jest transakcja łączona - Twój syn dostaje ją w komplecie z kluczykami do samochodu
I znowu pudło... Syna nie mam. Mam córkę ale ma dopiero 4 lata, więc tak
bliskie spotkanie z samochodem jej jeszcze nie grozi. Lepiej przestań wymyślać
niestworzone historie...

Data: 2011-09-02 12:10:43
Autor: Myjk
Nowa kamerka
Thu, 1 Sep 2011 21:13:48 +0000 (UTC), Jarek WĂłjtowicz
Mam córkę ale ma dopiero 4 lata, więc tak
bliskie spotkanie z samochodem jej jeszcze nie grozi.

Nie chce jeździć? Moja 3-letnia szprynca rwie się do kierownika jak
szalona. Do garazu już prawie wykręca. ;)

PS a tak w ogóle to przemyśl jeszcze, czy potrzeba Ci monitor w
rejestratorze. IMHO lepiej kupić coś bardziej kompaktowego jeśli ma jeździć
tylko i wyłącznie w aucie. Taki rejestrator raz skonfigurowany jest
praktycznie bezobsługowy później, zatem monitor jest na szczaw, bateria
teĹź.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-09-01 21:10:54
Autor: Jarek Wójtowicz
Nowa kamerka
> [...]
> Pudło :-) Na szczęście nigdy w życiu nie miałem żadnego wypadku... Chociaż
> miałem parę razy "nieciekawe" przeżycia... :-)

O! Gadżeciarz to już prędzej... Ale może w tym przypadku nie za bardzo...