Nowa klasa HoF

Data: 2009-04-06 18:48:00
Autor: Tomasz Radko
Nowa klasa HoF
Jordan, Robinson, Stockton i na trenera Sloan. Mam wrażenie, że gdybym się sklonował i zagrał w tym teamie na SF i PF - dalej drużyna nie byłaby bez szans w dzisiejszej NBA.

pzdr

TRad

Data: 2009-04-06 18:59:25
Autor: wiLQ
Nowa klasa HoF
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Jordan, Robinson, Stockton i na trenera Sloan. Mam wrażenie, że gdybym się sklonował i zagrał w tym teamie na SF i PF - dalej drużyna nie byłaby bez szans w dzisiejszej NBA.

Moze w ataku, ale w obronie IMHO to przesada bo 3 musialoby bronic na 5.
Chyba, ze lepiej bronisz od Morrisona to wtedy zmieniam zdanie ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-04-06 19:02:41
Autor: Tomasz Radko
Nowa klasa HoF
wiLQ pisze:
[...]

Głównie bym zajmował miejsce. Duuuużo miejsca :)

pzdr

TRad

Data: 2009-04-06 10:10:36
Autor: L'e-szczur
Nowa klasa HoF
On 6 Kwi, 19:02, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
wiLQ pisze:

> Moze w ataku, ale w obronie IMHO to przesada bo 3 musialoby bronic na 5..
> Chyba, ze lepiej bronisz od Morrisona to wtedy zmieniam zdanie ;-)

Głównie bym zajmował miejsce. Duuuużo miejsca :)

Nuuuuu - bo taki Oliver Miller to zawsze byl przynajmniej w drugim All
Defensive Team ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-06 22:58:36
Autor: wiLQ
Nowa klasa HoF
> [...]

> Chyba, ze lepiej bronisz od Morrisona to wtedy zmieniam zdanie ;-)

Głównie bym zajmował miejsce. Duuuużo miejsca :)

To narodziny nowego rodzaju obrony: strefa TRadowa, ktora charakteryzuje
sie tym, ze duzy zawodnik kladzie sie na jednej stronie boiska dzieki
czemu reszta moze bronic na duzo mniejszej przestrzeni ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-04-06 23:29:34
Autor: L'e-szczur
Nowa klasa HoF
On 6 Kwi, 22:58, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

sie tym, ze duzy zawodnik kladzie sie na jednej stronie boiska dzieki
czemu reszta moze bronic na duzo mniejszej przestrzeni ;-)

Kojarzycie moze "piankowego marynarzyka" z Ghostbusters? Ten na pewno
bylby swietnym obronca ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Nowa klasa HoF