Nowa korba

Data: 2011-03-20 14:00:07
Autor: XWindowsMen
Nowa korba
Witam Grupowiczów :)

Oryginalną Shimanowską korbę SR CW-XCC-T102-PBG z Meridy Matts 10-V
(2010) zajechałem w nie całe 8 m-ęcy. Już zgubiłem chyba z 4-6 zębów i
łańcuch niemiłosiernie "skacze" :/ I tutaj mam pytanie - na co
polecacie wymienić w/w ale żaby się nie zrujnować finansowo przy
okazji? Jestem "zmuszony" do kupna shimano czy może wiecie żeby
"poeksperymentować" z czymś innym lepszym w PODOBNEJ cenie? Będzie to
pasowało? Łańcuch pewnie też przy okazji wymienię... kasetę również?
Ta w jakimś najgorszym stanie nie jest. Pozdrawiam.

Data: 2011-03-21 08:01:47
Autor: kml
Nowa korba

Użytkownik "XWindowsMen" <xwindowsmen@gmail.com> napisał w wiadomości news:f63df87b-8372-4ee5-8550-9c6c3c7cd331k22g2000yqh.googlegroups.com...

Wszystko jest kwestią ceny. Był moment kiedy ISO Flow Truvativa była tania i mam teraz takie dwie - jestem zadowolony. Środkowe koło łańcuchowe pasuje od shimano i można założyć wersję stalową ;) Do tego nowa kaseta z łańcuchem i będzie ok.

http://endurorider.pl
16/03/11 nie kupuj "roweru" z supermarketu

Data: 2011-03-21 08:54:07
Autor: tms
Nowa korba
On 2011-03-20 22:00, XWindowsMen wrote:
Witam Grupowiczów :)

[...]

Ehm,
Dziwne to oryginalne Shimano:
<http://www.srsuntour-cycling.com/index.php?screen=sh.detail&tnid=1851&sid=1>

Niestety Suntour to jest dość budżetowy osprzęt. W zależności na co się trafi działa to albo nieźle albo jw. Poszukaj co Ci podpasuje na Twój obecny suport żeby go nie wymieniać.

Pozdro
tms

Data: 2011-03-21 09:27:53
Autor: ...::QRT::...
Nowa korba
Dnia Sun, 20 Mar 2011 14:00:07 -0700 (PDT), XWindowsMen napisał(a):

[...]

przede wszystkim kup korbę w której można wymieniać zębatki - tym sposobem
następnym razem unikniesz wymiany całej korby a wymienisz tylko zniszczone
tarcze. Musisz też pamiętać o suporcie i jesli chcesz po taniości to zrobić to
dobierz korbę która bedzie pasowała do długości supportu jaki aktualnie
posiadasz - czyli coś na kwadrat o długości 122.5mm - drobne rożnice (2/3
mm) można zignorować
tak na szybko pasowały by ci korby:
FC-M411 / FC-M361

Data: 2011-03-21 09:36:01
Autor: kml
Nowa korba

Użytkownik "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> napisał w wiadomości news:125qhz01mkvvy.b0a8s8chcl73$.dlg40tude.net...

przede wszystkim kup korbę w której można wymieniać zębatki - tym sposobem
następnym razem unikniesz wymiany całej korby a wymienisz tylko zniszczone
tarcze.

Zanim kupi te korbę to niech sprawdzi jak jest z rzeczywistą dostępnością blatów do tego modelu bo fakt, że są wymienne nie gwarantuje sukcesu.

Data: 2011-03-21 09:38:01
Autor: ...::QRT::...
Nowa korba
Dnia Mon, 21 Mar 2011 09:36:01 +0100, kml napisał(a):

[...]

z tymi co podałem nie ma problemu - standardowe i tanie shimano.

Nowa korba