Nowa ksywka Petru - "Kmiot" - pasuje jak ulał :))))

Data: 2017-07-11 11:12:10
Autor: boukun
Nowa ksywka Petru - "Kmiot" - pasuje jak ulał :))))
Zaczęło się niewinnie. Lider Nowoczesnej postanowił się dowiedzieć co na odgrodzonym, zamkniętym terenie naprzeciwko Pałacu Prezydenckiego robi namiot stowarzyszenia "Solidarni 2010". Rozmowę z członkami stowarzyszenia uwiecznił na filmie wideo.

- My jesteśmy tutaj od 2010 roku - odparł jeden z mężczyzn, z którymi rozmawiał Petru. - No, ale na jakiej podstawie tu jesteście, nikogo się tu nie wpuszcza, ja tu wszedłem tylko dlatego, bo jestem posłem - dopytywał się lider Nowoczesnej, nawiązując do zablokowania Krakowskiego Przedmieścia przez policję przed 87. miesięcznicą smoleńską,

- Zarejestrowaliśmy legalny protest i dostaliśmy zezwolenie - tumaczył drugi mężczyzna. Nie skończył jednak wypowiedzi, przerwała mu kobietą siedząca w namiocie "Solidarni 2010".

- My jesteśmy suwerenem waszym, a nie pan naszym - stwierdziła kobieta. - Wy jesteście tutaj za nasze pieniądze, z naszych podatków - dodała.

- Ja nie pobieram wynagrodzenia parlamentarzysty - próbował oponować Petru.

- Nie pobiera pan, bo jak pan nie umiał PIT-ów wypełnić, a jest pan bankowcem, to nie dostał pan dopłaty. Trzeba się najpierw nauczyć, do szkoły iść - ripostowała kobieta. Lider Nowoczesnej nie dawał za wygraną: - W ogóle nie pobieram wynagrodzenia, a nie, że pitów nie rozliczam - tłumaczył.

- G... mnie to obchodzi - powiedziała wprost rozmówczyni Petru. Ekonomista i polityk opozycji kontynuował: - Jeszcze raz? Proszę powtórzyć - stwierdził. I usłyszał o sobie kolejnych kilka cierpkich zdań. - Jak Pan głuchy, to niech Pan idzie do laryngologa. Komu się mam przedstawiać? Pan jest taki kmiot, że chłop ze wsi jest lepszy niż Pan. A idź Pan... - zakończyła wymianę sympatyczka PiS.

Ryszard Petru zamieścił filmik na swoim profilu na Twitterze z króciutkim komentarzem: "Suweren przemówił". I rozpętało się piekło.

https://wiadomosci.wp.pl/ryszard-petru-bawil-sie-w-dziennikarza-uslyszal-my-jestesmy-waszym-suwerenem-6143019404879489a

DB
49 min. temu

Jak to się stało,że Nowoczesna jest w sejmie, pierwsze sondaże tylko informowały, iż jest N jako (ruch Leszka Balcerowicza) i od razu przekroczenie progu wyborczego?. Kto za nimi stoi i kto dał im pieniądze na kampanię?.

ho-h9-9y
37 min. temu

Ty posuwaczu jesteś tak głupi jak młot i kto ci płaci za te twoje banialuki ??? soros ??

Baśka
12 min. temu

Nowa ksywka Petru - "Kmiot" - pasuje jak ulał :))))

Data: 2017-07-11 11:51:32
Autor: Bene Natus
Nowa ksywka boukuna - "swiniopas" - pasuje jak ulał :))))

Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:ok24pa$3st$1gioia.aioe.org...
[...]

Durny jesteś czy o drogę pytasz? Przeciez to były wynajęte bojówki PiS. Prowokacja się nie udała! ;-)))

CL

Data: 2017-07-11 12:44:20
Autor: boukun
Użytkownik "Bene Natus"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ok27h7$am0$3@news.mixmin.net...

[...]

To myślisz, że ten kmiot nie widział, do jakiej klatki wchodzi?
I jeszcze sam się publicznie ośmiesza :))))))))))))))))))))))

boukun

Nowa ksywka Petru - "Kmiot" - pasuje jak ulał :))))