Nowa lampka tyl 0,5W Author Redspot...

Data: 2009-07-15 19:29:07
Autor: Rooobert K...
Nowa lampka tyl 0,5W Author Redspot...
Hey,

Mamy nowa lampke na tyl duzej mocy to po Smarcie i Cateye trzecia lampka  o mocy 0,5 W. Ktos ja testowal ?

Hmm wyglada na to ze to jest Smart w troche innej obudowie, kosztuje 49 zl.

Ja mam Smarta jest niezly z malym ale, ze nie jest wodoszczelna jak wydawac by sie moglo.

Pozr.

Robert K.

Data: 2009-07-15 20:34:22
Autor: Ryszard Mikke
 Rooobert K... <rkrk0101.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

E tam, mój Smart już niejedną ulewę przeżył, a nawet grad.

rmikke

Data: 2009-07-15 22:11:13
Autor: M_X
Nowa lampka tyl 0,5W Author Redspot...
Mamy nowa lampke na tyl duzej mocy to po Smarcie i Cateye trzecia lampka o
mocy 0,5 W.

 Podejrzewam, że producentów tak jasnych lampek jest więcej. Osobiście używam 1W Blackburn Mars 4.0
http://www.blackburndesign.com/mars_4.html
Nie wiem jak z dostępnością tego modelu ale mogę go polecić - lampka ulew się nie boi i świeci jak trzeba.

 POZDRAV
                  M_X

Data: 2009-07-15 21:22:21
Autor: Ryszard Mikke
M_X <rdutkiew@poczta.onet.lp> napisał(a):
> [...]

Nie wiem jak z dostępnością tego modelu ale mogę go polecić - lampka ulew się nie boi i świeci jak trzeba.

WYDAJE mi się, że to dokładnie to, co porównywaliśmy ze Smartem
i Smart był wyraźnie jaśniejszy. Frankie zrobił z tego zestawienie z fotkami.

rmikke

Data: 2009-07-15 21:35:45
Autor: Ryszard Mikke
Ryszard Mikke <rmikke.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
M_X <rdutkiew@poczta.onet.lp> napisał(a): > > Mamy nowa lampke na tyl duzej mocy to po Smarcie i Cateye trzecia lampka > > o
> [...]

WYDAJE mi się, że to dokładnie to, co porównywaliśmy ze Smartem
i Smart był wyraźnie jaśniejszy. Frankie zrobił z tego

Fotek znaleźć nie mogę (pewnie dlatego, że Frankie jakieś cudo
na Makówce wymodził, zamiast prostej strony internetowej),
ale znalazłem jego ślad na jakimś forum i to jednak był Mars 3.0.

rmikke

Data: 2009-07-15 22:03:40
Autor: Ryszard Mikke
> [...]

na Makówce wymodził, zamiast prostej strony internetowej),
ale znalazłem jego ślad na jakimś forum i to jednak był Mars 3.0.

Wygrzebałem w archiwum link do fotek. Niestety, nie działa.
Jak Frankie nie ma fotek u siebie, to klapa.

rmikke

Data: 2009-07-16 07:06:36
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-07-15, Ryszard Mikke wrote:
[...]

Wedle opinii na zachodnich forach 4.0 jest znacznie mocniejszy niż 3.0 i
porównywalny z Superflashem.

Data: 2009-07-15 23:35:53
Autor: M_X
[...]

A ja już nie wnikam, która jest jaśniejsza. Dla mnie jest wystarczająco jasna i zaprawiona w bojach z ulewnymi deszczami. Z drugiej strony Mars 4.0 na rynku nie jest tak strasznie długo a wcześniejszy Mars 3 mial zupełnie inną konstrukcję - kilka diod zamiast jednej i chyba było to 0.5W.

 POZDRAV
                   M_X

Data: 2009-07-16 09:58:03
Autor: amrac
Nowa lampka tyl 0,5W Author Redspot...
Czy to to ma migacze? :)

Data: 2009-07-16 02:33:58
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Nowa lampka tyl 0,5W Author Redspot...
On Jul 16, 8:58 am, amrac <szyme...@o2.pl> wrote:
Czy to to ma migacze? :)

czy ktokolwiek testowal porownywal lampke cateye TL-LD1100 z innymi?

Data: 2009-07-16 12:49:23
Autor: Dominik Mirowski
Nowa lampka tyl 0,5W Author Redspot...
Uzytkownik wyklepal(a) :

czy ktokolwiek testowal porownywal lampke cateye TL-LD1100 z innymi?

Bardziej widoczna w zakresie 360*, ale slabsza jesli chodzi o widocznosc do tylu.
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Nowa lampka tyl 0,5W Author Redspot...