Nowa lokata w Aliorze - 7% na 10 miesięcy

Data: 2009-06-22 09:01:18
Autor: MrMrooz
Nowa lokata w Aliorze - 7% na 10 miesięcy
top <top@niespamuj.com> napisał(a): ...
Wczoraj dostałem maila od mojej bankierki z informacją że od 22 czerwca do 31 lipca będzie można zakładać lokaty o parametrach jak w tytule. Minimalna kwota to 1000 zł a maksymalna 500 000 zł.
No i jest, co prawda nie ma info na glownej stronie, ale w lokatach mozna poczytac.

Podobno ma być możliwość założenia przez internet również dla osób nie posiadających konta w Aliorze.
I wlasnie to podobno. Zalozyc mozna, gorzej z likwidacja - trzeba miec konto w aliorze, albo przyjdzie sie do banku albo zalozy konto korespondencyjnie. Duzy minus jak dla mnie.

Pozdrawiam
Michal M

--

Nowa lokata w Aliorze - 7% na 10 miesięcy