Nowa, ma³a firma (od po³owy grudnia) - jaki bank?

Data: 2009-12-03 14:26:33
Autor: Kucing
Nowa, ma³a firma (od po³owy grudnia) - jaki bank?
Znajomy zamierza za³o¿yæ dzia³alno¶æ gospodarcz± jednoosobow± do po³owy
grudnia. I szuka jakiego¶ w miarê przyjaznego banku, gdzie mia³by firmowe
konto. W miarê przyjazny czyli:
- mo¿liwie najmniejsze op³aty za prowadzenie konta i przelewy,
- dostêp internetowy,
- dostêpno¶æ oddzia³ów w du¿ym mie¶cie (Warszawa).

Sam siê na tym kompletnie nie znam, dlatego zwracam siê z pytaniem do Was
grupowicze, jaki bank do takich celów mogliby¶cie poleciæ z w³asnego
do¶wiadczenia?

Z góry dziêkujê!

--
- Kucing -

Data: 2009-11-30 15:12:15
Autor: sebakrk
Raff pisze:
[...]

Zw³aszcza dostêpno¶æ oddzia³ów jest porostu mia¿d¿±ca :)
pozdr seba

Data: 2009-12-03 06:39:23
Autor: Raff
On 30 Lis, 15:12, sebakrk <sk.kowal...@gmail.com> wrote:
Raff pisze:

> VW Bank

Zw³aszcza dostêpno¶æ oddzia³ów jest porostu mia¿d¿±ca :)
pozdr seba

Dostêpno¶æ oddzia³u w Warszawie jest?
Jest.

Data: 2009-12-03 08:11:00
Autor: Jarek Andrzejewski
[...]

Lukas (mam), mBank (mia³em).

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2009-12-03 16:07:34
Autor: paranoix
Kucing pisze:
[...]

Proponujê ING - op³aty niewygórowane, dostêp online i oddzia³y - s±.

Data: 2009-12-03 16:11:18
Autor: Chris
Nowa, ma³a firma (od po³owy grudnia) - jaki bank?
Dnia Thu, 3 Dec 2009 14:26:33 +0100, Kucing napisa³(a):

- mo¿liwie najmniejsze op³aty za prowadzenie konta i przelewy,
- dostêp internetowy,
- dostêpno¶æ oddzia³ów w du¿ym mie¶cie (Warszawa).

Czy ten ostatni warunek jest naprawdê konieczny?
Zw³aszcza,¿e stoi w pewnej sprzeczno¶ci z pierwszym :)

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-12-03 17:14:58
Autor: cos
Kucing pisze:
Znajomy zamierza za³o¿yæ dzia³alno¶æ gospodarcz± jednoosobow± do po³owy
grudnia.

a co za mondrala zklada firme w polowie grudnia?

Data: 2009-12-03 10:27:17
Autor: Tomek z Wawy
On 3 Gru, 17:14, cos <c...@gdzies.pl> wrote:
Kucing pisze:

> Znajomy zamierza za³o¿yæ dzia³alno¶æ gospodarcz± jednoosobow± do po³owy
> grudnia.

a co za mondrala zklada firme w polowie grudnia?

I tak lepiej ni¿ w listopadzie z wykazaniem du¿ego dochodu...

Data: 2009-12-04 14:21:26
Autor: wspolna-flaszka.pl
Nowa, ma³a firma (od po³owy grudnia) - jaki bank?

U¿ytkownik "cos" <cos@gdzies.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hf8o6a$gte$1news2.ipartners.pl...
Kucing pisze:
Znajomy zamierza za³o¿yæ dzia³alno¶æ gospodarcz± jednoosobow± do po³owy
grudnia.

a co za mondrala zklada firme w polowie grudnia?

ja zakladalem w grudniu, a jako start wpisa³em 10 stycznia, to zle ?

Data: 2009-12-05 10:39:26
Autor: cos
Nowa, ma³a firma (od po³owy gru dnia) - jaki bank?

a co za mondrala zklada firme w polowie grudnia?

ja zakladalem w grudniu, a jako start wpisa³em 10 stycznia, to zle ?

chodzilo oczywiscie o start w polowie grudnia :)

Data: 2009-12-03 19:37:17
Autor: Zdenio
Nowa, ma³a firma (od po³owy grudnia) - jaki bank?
a do czego bank
U¿ytkownik "Kucing" <kucing@na.razie.brak> napisa³ w wiadomo¶ci news:1tvu733hidvhk.dlgkucing.ing...
[...]

a do czego bank (siedziba banku) jest potrzebna? mo¿na przeciez wszystko przez neta zalatwic :), ja mam konto firmowe w noble banku i wszyskie przelewy s± za freee bez limitów :)

Nowa, ma³a firma (od po³owy grudnia) - jaki bank?