Nowa moda, zmiana pasa na wydre

Data: 2014-04-01 10:30:21
Autor: Czesław Wiśniak
Nowa moda, zmiana pasa na wydre
Film nie moj, ale na swojej drodze juz paru takich spotkalem,
IMO tacy kretyni powinni miec zabrane PJ.

<https://www.youtube.com/watch?v=lnuN4tY4Rnw>

Ja tu widze dwoch idiotow. Jeden w Focusie, drugi w Bmce :)

Data: 2014-04-01 10:58:53
Autor: Pan Anatol
W dniu 01-04-14 10:30, Czesław Wiśniak pisze:

Ja tu widze dwoch idiotow. Jeden w Focusie, drugi w Bmce :)

Wytęż wzrok... ja widzę trzech skurwieli (lub "cesarzy polskich dróg"): w transporterku, Focusie i z kamerą w aucie. Ten w chaBecie to tylko idiota....

Zajmie taki jeden z drugim lewy pas i se jadą... wolniej niż prawy pas.
Co prawda nikt nikomu nie zabrania jeździć wolniej, ale DLACZEGO po lewym pasie!!?? Chcecie być mądrzejsi od tych "idiotów" co chcą jechać szybciej?? To dajcie im wolny lewy pas i go nie blokujcie MISTRZOWIE BEZPIECZEŃSTWA....

Data: 2014-04-01 10:56:48
Autor: Budzik
Nowa moda, zmiana pasa na wydre
Użytkownik Pan Anatol nie.podaje.emaila@bo.spamerzy ...

[...]

A ty znowu ironizujesz?
Przeciez jada za tirem, stąd tak wolno...

Data: 2014-04-02 09:09:24
Autor: Pan Anatol
W dniu 01-04-14 12:56, Budzik pisze:

A ty znowu ironizujesz?
Przeciez jada za tirem, stąd tak wolno...

Tu akurat zero ironii.
OK. Jest tir. Ale jak się chce go wyprzedzić, to należy to robić z prędkością większą niż 5 km/h od tira, a potem (po wyprzedzaniu) zjechać na prawy (przed tira) i dać lewy pas tym szybszym... ot co! Z moich obserwacji wynika, że najwolniej jeździ się lewym pasem, bo mistrzowie bezpieczeństwa po wyprzedzeniu wolniejszego ruchu już zapominają zająć prawy pas.

Data: 2014-04-02 08:30:03
Autor: Budzik
Nowa moda, zmiana pasa na wydre
Użytkownik Pan Anatol nie.podaje.emaila@bo.spamerzy ...

A ty znowu ironizujesz?
Przeciez jada za tirem, stąd tak wolno...

Tu akurat zero ironii.

Wiem. Moja ironią było sugerowanie że Ty ironizujesz.
[...]

Ake jak to zrobić jak po lewej tez tir i nie da się szybciej?

Nowa moda, zmiana pasa na wydre