Nowa moda, zmiana pasa na wydre

Data: 2014-04-01 22:53:36
Autor: anacron
Nowa moda, zmiana pasa na wydre
W dniu 01.04.2014 10:20, AZ pisze:
Film nie moj, ale na swojej drodze juz paru takich spotkalem,
IMO tacy kretyni powinni miec zabrane PJ.

<https://www.youtube.com/watch?v=lnuN4tY4Rnw>

Jako, że mam DVR przypadkiem bym go przytarł. A co mi tam, auto się
wylakieruje, a Pan wyedukowany by został. :)

--
anacron

Data: 2014-04-01 21:02:14
Autor: AZ
On 2014-04-01, anacron <anacron@anacron.pl> wrote:
[...]

No o ile sytuacja nie zakonczyla by sie na przyklad dachowaniem.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-04-01 22:58:42
Autor: RoMan Mandziejewicz
Nowa moda, zmiana pasa na wydre
Hello anacron,

Film nie moj, ale na swojej drodze juz paru takich spotkalem,
IMO tacy kretyni powinni miec zabrane PJ.
<https://www.youtube.com/watch?v=lnuN4tY4Rnw>
Jako, ¿e mam DVR przypadkiem bym go przytar³. A co mi tam, auto siê
wylakieruje, a Pan wyedukowany by zosta³. :)

Nie zdziwi³e¶ mnie. ¦wiadomie doprowadziæ do kolizji na autostradzie i
to na lewym pasie, przy ok. 100km/h. Trzeba mieæ w³a¶nie tak nasrane.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-04-01 23:06:02
Autor: anacron
[...]

Napisa³em, ¿e przypadkiem, czy¿ nie? ;)

--
anacron

Data: 2014-04-01 21:10:05
Autor: AZ
On 2014-04-01, anacron <anacron@anacron.pl> wrote:

Jako, że mam DVR przypadkiem bym go przytarł. A co mi tam, auto się
wylakieruje, a Pan wyedukowany by został. :)

Nie zdziwiłeś mnie. Świadomie doprowadzić do kolizji na autostradzie i
to na lewym pasie, przy ok. 100km/h. Trzeba mieć właśnie tak nasrane.

Napisałem, że przypadkiem, czyż nie? ;)

No i przypadkiem bys moze wydachowal. Ale, ze jestes twardziel to bys wyszedl o wlasnych silach, zadzwonil po lawete, policje, prawnikow i wszyscy, zyli dlugo i szczesliwie...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-04-01 23:16:19
Autor: anacron
W dniu 01.04.2014 23:10, AZ pisze:
On 2014-04-01, anacron <anacron@anacron.pl> wrote:

[...]

A widział jak po kilkunastu sekundach wysiadam po dzwonie w Trzemesznie?
:) Uwierz dachowanie też było (potrójny tulup z rolmopsem na końcu) i
też po kilkunastu sekundach stałem o własnych siłach obok auta. ;)

--
anacron

Data: 2014-04-01 21:19:38
Autor: AZ
On 2014-04-01, anacron <anacron@anacron.pl> wrote:

A widział jak po kilkunastu sekundach wysiadam po dzwonie w Trzemesznie?
:) Uwierz dachowanie też było (potrójny tulup z rolmopsem na końcu) i
też po kilkunastu sekundach stałem o własnych siłach obok auta. ;)

No nic, wierz dalej, ze jestes niesmiertelny :-) Na mnie 100 km/h jako
predkosc nie robi wrazenia (patrz sygnaturka) ale mam swiadomosc, ze jakiekolwiek zdarzenie przy takiej predkosci moze miec przykre skutki.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-04-01 23:27:51
Autor: anacron
W dniu 01.04.2014 23:19, AZ pisze:
On 2014-04-01, anacron <anacron@anacron.pl> wrote:

[...]

To raczej wiara w skuteczność technologii, o ile nie masz auta składane
z trzech, bezwypadkowego tylko dlatego, że w ostatnim "przypadku"
zginęło w nim mniej niż 5 osób to naprawdę z wielu przykrych sytuacji
można wyjść bez szwanku. ;)

--
anacron

Data: 2014-04-01 23:32:30
Autor: RoMan Mandziejewicz
Nowa moda, zmiana pasa na wydre
Hello anacron,

[...]

No i przypadkiem bys moze wydachowal. Ale, ze jestes twardziel to bys
wyszedl o wlasnych silach, zadzwonil po lawete, policje, prawnikow i wszyscy, zyli dlugo i szczesliwie...
A widzia³ jak po kilkunastu sekundach wysiadam po dzwonie w Trzemesznie?
:) Uwierz dachowanie te¿ by³o (potrójny tulup z rolmopsem na koñcu) i
te¿ po kilkunastu sekundach sta³em o w³asnych si³ach obok auta. ;)

Jasne. I wyci±ga³e¶ przeciwnika z rowu.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-04-01 23:41:53
Autor: anacron
[...]

https://www.youtube.com/watch?v=64GTMaIgbFg

Ja od lewej. Policz sobie sekundy po ilu wysiadam z auta. Tylko dwa
siniaki od pasów, nie du¿e... A teraz odszczekaj.

--
anacron

Data: 2014-04-01 23:31:11
Autor: RoMan Mandziejewicz
Nowa moda, zmiana pasa na wydre
Hello AZ,

[...]

Zapomnia³e¶ o komediancie.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-04-01 23:49:23
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2014-04-01 23:06, anacron pisze:

Napisałem, że przypadkiem, czyż nie? ;)

Przypadkiem, to cie twój stary - debil - zrobił.

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2014-04-02 00:03:38
Autor: anacron
W dniu 01.04.2014 23:49, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:
W dniu 2014-04-01 23:06, anacron pisze:

Napisałem, że przypadkiem, czyż nie? ;)

Przypadkiem, to cie twój stary - debil - zrobił.

Jako, że już po 1 kwietnia nie będę zniżał się do Twojego poziomu.
Musiałbym się położyć i wtedy cały bym się w gównie upierdolił. Idź
frustruj siÄ™ gdzie indziej.

--
anacron

Data: 2014-04-02 01:55:58
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2014-04-02 00:03, anacron pisze:

Napisałem, że przypadkiem, czyż nie? ;)
\>> Przypadkiem, to cie twój stary - debil - zrobił.
Musiałbym się położyć i wtedy cały bym się w gównie upierdolił.

Faktem jest - nie masz możliwości. Tatuś albo śpi, albo wyjebał cie już w dzieciństwie z kołyski i teraz na mopsie lecisz.

Pożal się komediantowi ... wiesz ... co byś spał spokojniej.

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2014-04-02 08:17:49
Autor: Czesław Wiśniak
Nowa moda, zmiana pasa na wydre
Jako, że już po 1 kwietnia nie będę zniżał się do Twojego poziomu.
Musiałbym się położyć i wtedy cały bym się w gównie upierdolił. Idź
frustruj siÄ™ gdzie indziej.

Czlowieku osraj tego przyglupa z gilem w nosie. Facet ma frustrujacy zawod (podobno sciaga pieniadze od staruszek) stad jego zachowanie.

Data: 2014-04-02 09:15:42
Autor: anacron
W dniu 02.04.2014 08:17, Czesław Wiśniak pisze:
Facet ma frustrujacy zawod (podobno sciaga pieniadze od staruszek) stad jego zachowanie.

To by wiele wyjaśniało, dysonans poznawczy (w związku z pracą), poczucie
niespełnienia, frustracje, agresja. Ale z drugiej strony czytając to co
i jak piszę to do żadnej uczciwej pracy to Rafał Gil się raczej nie nadaje.

--
anacron

Data: 2014-04-06 09:45:51
Autor: Shrek
On 2014-04-01 22:53, anacron wrote:

<https://www.youtube.com/watch?v=lnuN4tY4Rnw>

Jako, że mam DVR przypadkiem bym go przytarł. A co mi tam, auto się
wylakieruje, a Pan wyedukowany by został. :)

Jebnij się w dekiel - DVR ci zdrowia nie uratuje, a jak zdobisz konkretnego dzwona to nawet nagrania na youtube może po tym nie być. Pomijając to, że to nie jest prywatna wojna między dwoma debilami, tylko obok was jadą normalni ludzie - i chcą dojechać.

Ty naprawdÄ™ wymagasz opieki psychiatrycznej.

Shrek.

Data: 2014-04-06 10:46:40
Autor: AZ
On 2014-04-06, Shrek <1@wp.pl> wrote:
On 2014-04-01 22:53, anacron wrote:

[...]

Przeciez napisal ze ma super technologie w samochodzie i nic mu sie nie
stanie ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-04-06 16:56:06
Autor: anacron
On 2014-04-01 22:53, anacron wrote:

<https://www.youtube.com/watch?v=lnuN4tY4Rnw>

Jako, że mam DVR przypadkiem bym go przytarł. A co mi tam, auto się
wylakieruje, a Pan wyedukowany by został. :)

Jebnij siÄ™ w dekiel - DVR ci zdrowia nie uratuje, a jak zdobisz
konkretnego dzwona to nawet nagrania na youtube może po tym nie być.

Różnica prędkości znikoma. Pomyśl zanim coś napiszesz.

--
anacron

Data: 2014-04-06 17:42:06
Autor: Shrek
On 2014-04-06 16:56, anacron wrote:

Jebnij siÄ™ w dekiel - DVR ci zdrowia nie uratuje, a jak zdobisz
konkretnego dzwona to nawet nagrania na youtube może po tym nie być.

Różnica prędkości znikoma. Pomyśl zanim coś napiszesz.

Między barierką a twoim wózkiem też? Ty pomyśl, albo i nie myśl bo kolejną głupotę wymyślisz.

Shrek.

Nowa moda, zmiana pasa na wydre