Nowa myszka

Data: 2017-03-26 16:55:50
Autor: Uncle Pete
Nowa myszka
Witajcie,

Po prawie 15 latach przestała mi działać myszka Logitech MX300, bardzo ją lubiłem za idealne dla mnie wymiary (nie za duża, jakieś 11,5 cm długości) i precyzję (czuć to było przy pracach graficznych). Lubiłem także jej dobrze wyczuwalny klik w kółku. Chętnie bym kupił taką samą, ale już od dawna nie jest produkowana (na Amazonie jest jedna używana za 99 USD - lol). Może ktoś polecić jakąś precyzyjną myszkę, może być przewodowa? Dodatkowych przycisków nie potrzebuję. Może coś z niedużych gaimingowych? Logitech G203? (G100s zbiera za dużo negatywnych opinii). Zresztą nie obstaję koniecznie przy Logitechu, niestety firma przestała być gwarancją jakości.

Pozdrawiam,

Piotr

Nowa myszka