Nowa myszka, co zamiast logitech V450

Data: 2013-10-07 19:15:49
Autor: mi_ro
Nowa myszka, co zamiast logitech V450
Doskonała perfekcyjna idealna myszka laser logitech V450
http://www.logitech.com/pl-pl/support/4335?osid=14&bit=64

padła, a dokładnie nanoodbiornik

co kupić zamiast tego żeby nie odczuć różnicy?

kupiłem jakiś HP x4000 ale to złom bez porównania

help

Data: 2013-10-07 19:18:43
Autor: qwerty
Nowa myszka, co zamiast logitech V450
Użytkownik "mi_ro"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:5252ec44$0$2196$65785112@news.neostrada.pl...
padła, a dokładnie nanoodbiornik

Kup odbiornik.

Data: 2013-10-07 20:17:08
Autor: qwerty
Nowa myszka, co zamiast logitech V450
Użytkownik "mi_ro"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:5252f196$0$2191$65785112@news.neostrada.pl...
tiaaa, gdzie

Kupić w sklepie logitech, ebay, amazon.
Żonę też za ciebie zapłodnić?

Data: 2013-10-07 21:37:40
Autor: qwerty
Nowa myszka, co zamiast logitech V450
Data: 2013-10-07 22:04:31
Autor: animka
W dniu 2013-10-07 21:37, qwerty pisze:
Użytkownik "mi_ro"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup
konkrety

http://www.logitech.com/pl-pl/promotions/4872
http://www.ebay.pl/itm/ORIGINAL-Logitech-VX-NANO-V450-V550-USB-Receiver-Replacement-Wireless-Dongle-/281182712081?pt=UK_Computing_Other_Computing_Networking&hash=item4177cbb111
http://www.amazon.com/Receiver-Vx-Nano-V450-V550/dp/B008J5E00Y/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1381174540&sr=8-2&keywords=V450+receiver

Tutaj masz dowód, że ta wersja odbiornika działa:
http://forums.logitech.com/t5/Mice-and-Pointing-Devices/Replacement-Receiver-for-V450-P-N-910-000617/td-p/789539

Teraz wyślij zdjęcie żony i adres.

Wymagasz żony od dzieciaka z podstawówki?
Nie masz szczęścia do znalezienia sobie swojej?

--
animka

Data: 2013-10-07 22:19:35
Autor: qwerty
Nowa myszka, co zamiast logitech V450
Użytkownik "animka"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:l2v46d$qod$1@node1.news.atman.pl...
Wymagasz żony od dzieciaka z podstawówki?
Nie masz szczęścia do znalezienia sobie swojej?

Po prostu dbam o swoją przyszłość. Jeżeli nie będzie Polaków to kto będzie pracować na moją emeryturę? Widać, że on sobie nie poradzi ze zrobieniem potomstwa.

Data: 2013-10-07 23:01:07
Autor: animka
W dniu 2013-10-07 22:19, qwerty pisze:
[...]

LOL
A ile masz dzieci?

--
animka

Data: 2013-10-08 07:11:24
Autor: qwerty
Nowa myszka, co zamiast logitech V450
Użytkownik "animka"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:l2v7gj$uaj$1@node1.news.atman.pl...
LOL
A ile masz dzieci?

Jak odpiszę "tak" to napiszesz, żeby one pracowały i nie był taki zachłanny.
Jak napiszę "nie" to dostanę odpowiedź, żebym zrobił z własną żoną.
Po co więc drążysz temat?

Data: 2013-10-08 07:14:58
Autor: Jacek
Nowa myszka, co zamiast logitech V450
Dnia Mon, 07 Oct 2013 23:01:07 +0200, animka napisa³(a):

W dniu 2013-10-07 22:19, qwerty pisze:
U¿ytkownik "animka"  napisa³ w wiadomo¶ci grup
Wymagasz ¿ony od dzieciaka z podstawówki?
Nie masz szczê¶cia do znalezienia sobie swojej?

Po prostu dbam o swoj± przysz³o¶æ. Je¿eli nie bêdzie Polaków to kto bêdzie
pracowaæ na moj± emeryturê? Widaæ, ¿e on sobie nie poradzi ze zrobieniem
potomstwa.

LOL
A ile masz dzieci?

Chcesz mu urodziæ szóste?;)

Data: 2013-10-08 13:20:58
Autor: animka
W dniu 2013-10-08 07:14, Jacek pisze:
Dnia Mon, 07 Oct 2013 23:01:07 +0200, animka napisał(a):

[...]

Chcesz mu urodzić szóste?;)

Może jakaś chętna do szóstki się znajdzie.

--
animka

Data: 2013-10-08 15:15:52
Autor: mi_ro
Nowa myszka, co zamiast logitech V450

Wymagasz żony od dzieciaka z podstawówki?
Nie masz szczęścia do znalezienia sobie swojej?

ale masz pojęcie muminku, dzisiejsza młodzież nie wie co to grupy dyskusyjne, sikałaś/łeś w majtki kiedy ja już ruchałem więc STFU

Data: 2013-10-08 23:14:21
Autor: animka
W dniu 2013-10-08 15:15, mi_ro pisze:

[...]

I nie wiesz jaka myszkę sobie kupić, taki sirota jesteś.

--
animka

Data: 2013-10-08 15:10:34
Autor: mi_ro
[...]

w Polsce ten odbiornik nie jest już dostępny (nowy)

Data: 2013-10-08 16:53:03
Autor: qwerty
Nowa myszka, co zamiast logitech V450
Użytkownik "mi_ro"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:52540448$0$21845$65785112@news.neostrada.pl...
w Polsce ten odbiornik nie jest już dostępny (nowy)

Na ebay jest: "Wysyłka do: Cały świat"

Chyba, że chcesz na allegro. Tam nigdy nic nie ma (chyba, że niedziałający sprzęt), który piszą jako niesprawdzony.

Data: 2013-10-08 19:37:48
Autor: \(c\)RaSz
Nowa myszka, co zamiast logitech V450

Użytkownik "mi_ro" napisał w
:
: w Polsce ten odbiornik nie jest już dostępny (nowy)
:

Nie mam pojęcia co to jest nanoodbiornik, zgaduję tylko, iż chodzi o tą maleńką pluskiewkę wtykaną w port USB, czy tak?
Niekoniecznie on odpowiada za awarię, sprawdź podstawowe działanie o charakterze "magicznym" - włóż do innego portu, albo do innego komputera...

Data: 2013-10-08 20:44:23
Autor: Przemek
Nowa myszka, co zamiast logitech V450
http://www.logitech.com/pl-pl/promotions/4872

Na alle można było nawet za 27 zł znaleźć.
Przem

Data: 2013-10-07 19:37:52
Autor: PiteR
Nowa myszka, co zamiast logitech V450
mi_ro pisze tak:

Doskona³a perfekcyjna idealna myszka laser logitech V450

nie rozumiem pytania ;)

http://tinyurl.com/no8dm3r
http://mediaarena.pl/pl_PL/p/s/1419

--
Piter

Data: 2013-10-07 20:53:42
Autor: mi_ro
Nowa myszka, co zamiast logitech V450

http://tinyurl.com/no8dm3r

a spróbuj dodaæ t± myszkê do koszyka

http://mediaarena.pl/pl_PL/p/s/1419

ten odbiornik nie pasuje a w³a¶ciwy nie jest ju¿ dostêpny nawet w serwisie logitech

Data: 2013-10-07 21:41:20
Autor: PiteR
mi_ro pisze tak:

ten odbiornik nie pasuje a w³a¶ciwy nie jest ju¿ dostêpny nawet w serwisie logitech

no có¿, to mogê siê wypowiedzieæ na + jedynie o M210
bo d³ugo u¿ywam i kupi³em jeszcze dwie na zapas :)

http://www.skapiec.pl/site/cat/52/comp/2298180

no to mo¿e ta :)
http://www.skapiec.pl/site/cat/52/comp/664065

--
Piter

Data: 2013-10-07 23:30:39
Autor: G Nowak
On 07/10/2013 18:15, mi_ro wrote:
Doskona³a perfekcyjna idealna myszka laser logitech V450
http://www.logitech.com/pl-pl/support/4335?osid=14&bit=64

pad³a, a dok³adnie nanoodbiornik

co kupiæ zamiast tego ¿eby nie odczuæ ró¿nicy?

kupi³em jaki¶ HP x4000 ale to z³om bez porównania

help

kupic odbiornik
http://www.ebay.co.uk/itm/ORIGINAL-Logitech-VX-NANO-V450-V550-USB-Receiver-Replacement-Wireless-Dongle-/281182712081?pt=UK_Computing_Other_Computing_Networking&hash=item4177cbb111

--
pozdr

Data: 2013-10-08 15:08:44
Autor: mi_ro
W dniu 2013-10-08 00:30, G Nowak pisze:
On 07/10/2013 18:15, mi_ro wrote:
[...]

tak za³ó¿ konto na ebayu za³ó¿ konto na paypalu dogadaj siê po angielsku i no problemo

Data: 2013-10-08 15:19:31
Autor: GAD Zombie
W dniu 2013-10-08 15:08, mi_ro pisze:
tak za³ó¿ konto na ebayu za³ó¿ konto na paypalu dogadaj siê po angielsku
i no problemo

Za³o¿enie konta na ebayu - jakie¶ 3,5 minuty.
Za³o¿enie konta na Paypalu - nieco wiêcej, ale przyda siê na przysz³o¶æ.
Dogadywaæ wcale siê nie trzeba. Na ebayu kupuje siê pro¶ciej ni¿ na Allegro. Nie musisz wymieniaæ ze sprzedaj±cym ani jednej wiadomo¶ci.
Kupujesz i czekasz tydzieñ i masz. Przesy³ka z UK do Polski nie powinna przekroczyæ tego czasu.
Pozostaje tylko kwestia ceny, czy ci odpowiada.

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/

Data: 2013-10-08 15:47:47
Autor: Chris
Nowa myszka, co zamiast logitech V450
mi_ro nabazgrał(a):

[...]

Jak nie masz gwarancji czyli jest starsza niż 2 lata to do kosza albo szukać nano odbirnika.
Druga opcja to myszki MS serii 4000 są fajne,m dobrze się je trzyma, są precyzyjne. NBajlepiej przejdz się do jakiegoś MM czy Sat... i zobacz co ci leży dobrze w ręku. Obecnie mam Logi ale miałem MS i wqrw... mnie logi ze względu na głośny click klawiszy w MS tego nie było a wziołem logi tylko dla tego że nie było na wymianę MS w magazynie.

Data: 2013-10-08 20:29:10
Autor: Robin
Nowa myszka, co zamiast logitech V450

U¿ytkownik "mi_ro" <mi_ro@autocom.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:5252ec44$0$2196$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A ja polecam Logitech M705, zacna myszka.

Robin

Data: 2013-10-09 09:14:22
Autor: Chris
Nowa myszka, co zamiast logitech V450
Robin nabazgra³(a):

[...]

Mam tak± obecnie, nic szczególnego do tego wqr .... mnie g³o¶ny click klawiszy w porównaniu z MS który mia³em wcze¶niej.

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawd¼ historiê auta i zobacz czy nie by³o wrakiem.
www.automo.pl - Sprawd¼ VIN, wyposa¿enie, przebieg, historiê wypadkow±.

Nowa myszka, co zamiast logitech V450