Nowa obora?

Data: 2010-07-06 03:07:32
Autor: Pistacjusz
Nowa obora?
Podobno świnioprezydent chce zrobić remont pałacy dla siebie, swojej
maciory i świniątek.
Czy będzie słomiana wyściółka i porcelanowe korytka?

Data: 2010-07-06 04:21:44
Autor: zbig
Nowa obora?
On 6 Lip, 12:07, Pistacjusz <pistacj...@gmail.com> wrote:
Podobno świnioprezydent chce zrobić remont pałacy dla siebie, swojej
maciory i świniątek.
Czy będzie słomiana wyściółka i porcelanowe korytka?

Tak jak u ciebie "na chacie"?
Zdaje sie że jesteś nieźle obeznany z wpierdalaniem gówien. Twoja
stara też?

Data: 2010-07-06 05:24:43
Autor: Reakcjonista
Nowa obora?
On 6 Lip, 12:07, Pistacjusz <pistacj...@gmail.com> wrote:
Podobno świnioprezydent chce zrobić remont pałacy dla siebie, swojej
maciory i świniątek.
Czy będzie słomiana wyściółka i porcelanowe korytka?

Prymitywna i niegodna wypowiedź. Kobieta jest w porządku, choć nic z
tego nie wynika odnośnie walorów męża i jego kwalifikacji jako
prezydenta RP. Zostawcie ją w spokoju.

[Reakcjonista]

Data: 2010-07-06 12:17:18
Autor: Jacek B
Nowa obora?
Zamknął byś ten durny pysk.

JB

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5254 (20100706) __________

Data: 2010-07-06 12:18:31
Autor: CeSaR
Nowa obora?
Czy będzie słomiana wyściółka i porcelanowe korytka?

Jasne. Wtedy już spokojnie będzie mógł cię przyjąć

Data: 2010-07-06 12:27:07
Autor: Bogdan Idzikowski
Nowa obora?

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Te słowa wypowiedział szlachetny, pełen miłości i szacunku do bliźniego, wykształcony, subtelny, nieodrodny syn tej ziemi. Jak to dobrze, że mamy tak szlachetnych rodaków.

Data: 2010-07-06 12:33:38
Autor: awe
Nowa obora?

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c3304fd$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
Komorowski powinien byc obok Jankiela szynkarzem a nie prezydentem Polski. Klamliwe chodzace gowno
awe

Data: 2010-07-06 12:50:14
Autor: Bogdan Idzikowski
Nowa obora?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0v0le$7in$1news.onet.pl...

[...]

Tak to już jest Picowcy. Teraz Komorowski jest prezydentem RP i do czasu zaprzysiężenia możecie na niego ujadać.
Ale po zaprzysiężeniu będziecie ujadać na majestat RP.

To jak z tym domem? Postawiłeś, czy mieszkasz w bloku?
Dla ułatwienia powiem Ci, że ja postawiłem dom. Budynek mieszkalny jednorodzinny, wolnostojący itd....

Data: 2010-07-06 13:17:27
Autor: awe
Nowa obora?

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c330a68$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
nie wiem jaka to bedzie prezydentura. mam nadzieje ze komorowski bedzie niezaleznym politykiem. mam nadzieje ze nic na niego nie maja zeby mogl urwac sie ze smyczy. facet powinien walczyc juz teraz o druga kadencje.
co do majestatu rp - watpie zeby ten facet chronil polskie interesy narodowe tak jak LK. no ale moze

a co do ma do rzeczy ze postawiles dom? czy to ze wylozyles tynk robi od razu z ciebie dentyste?
co to ma wspolnego do naszej dyskusji tu na psp. moze ci sie wydaje ze ty piszesz na grupie budownictwo?
awe

Data: 2010-07-06 13:43:25
Autor: Bogdan Idzikowski
Nowa obora?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0v373$fni$1news.onet.pl...

[...]

Niby jak LK chronił interesy narodowe. Kłócąc się o samolot? Pamiętam tyle, że nie pojechał na ważną imprezę, bo dostał sraczki. To o to chodzi?
To już trzeba kawę na ławę, bo inaczej nie zrozumiesz? Czy zleciłeś budowę domu, w którym zamieszkałeś ze swoją rodziną, czy też ulokowałeś ognisko rodzinne w mieszkaniu w bloku wielorodzinnym?

Data: 2010-07-06 14:12:02
Autor: awe
Nowa obora?

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c3316de$1news.home.net.pl...

[...]

Bogdan albo sie srasz jak ten wiesniak z wybudowanym czworakiem albo dyskutujesz na powaznie. Ja wiem ze dla ciebie wybudowanie domu to jest cos, ale to typowe dla chlopaka z mazowieckiej wsi. Wiem cos na ten temat, bo znam te mazowieckie klimaty.  Klotnia o samolot i wyjazd do smolenska to ewidentna wina PO. Takich numerow nie ostawial zaden premier, ale to ewidentny volksdojcz. Kto to widzial zeby wspolpracowac z Putinem przeciwko prezydentowi swojego kraju.
Bogdan ja sie urodzilem w miescie i mieszkam tu od urodzenia to moj dom rodzinny choc w bloku, ale nigdy bym go nie zmienil na zaden dom, zwlaszcza ze mieszkam w bardzo fajnym miejscu gdzie mam gory morenowe, i 800 metrow od domu moze i centralna plaze w trojmiescie. Z okna w kuchni widze morze i hel. Duzo lasow, duzo terenow rekreacyjnych. Probowalem mieszkac w bardzo duzym jednorodzinnym domu ale ni chuja. Czulem sie jakby mnie zywcem zamorowano. Ja musze zyc wsrod ludzi. Tu tych ludzi jest duzo. Jak chce jechac na wies to jade w okolice Sierpca - tam jest wyremontowany mojej mamy dom rodzinny i nic nie trzeba budowac.
awe

Data: 2010-07-06 15:08:39
Autor: Bogdan Idzikowski
Nowa obora?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0v6eu$q46$1news.onet.pl...

-- -- -- -- -- -- -- -
[...]

Tak jak się domyślałem. NIe jesteś prawdziwym mężczyzną. Od tego momentu proszę odnisić się do mnie z szacunkiem.

Data: 2010-07-06 16:21:58
Autor: awe
Nowa obora?

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c332ad9$1news.home.net.pl...

[...]

Masz 64 lata i z racji twojego wieku moglbym zwraca sie do ciebie per pan bo jestem wychowany w tradycji kiedy to do osob starszych nalezy sie odnosic z naleznym szacunkiem. Rowniez w moim przypadku dotyczy to nauczycieli - choc wiekszosc z nich byla wysokiej klasy to jednak zdarzaly sie osoby ktore minely sie z powolaniem.
Na tej grupie zwyczajowo zwracamy sie per ty a tylko w wyjatkowych sytuacjach per Pan. Zdarza sie mi tak zwracac do niektorych osob choc nie zawsze.
Sa to przewaznie osoby o wysokiej kulturze osobistej, no ale ty chyba masz z tym powazne problemy, nieprawdaz?
A co do prawdziwego mezczyzny to nie wiem kto ci naopowiadal takich bajek. O tym czy jestes mezczyzna czy tez nie - nie decyduje wybudowany dom, posadzone drzewo czy tez syn. Decyduje natomiast to czy potrafisz nawiazac rownorzedna relacje z kobieta ktora kochasz i ktora ciebie kocha - czyli tzw mir domowy, czy jestes w stanie cos stworzyc i czy masz nastepce. Nie musi to byc nawet fizycznie twoje dziecko, ale wazne jest czy potafisz wychowac dziecko. Ja w swoim zyciu mialem zasadniczy wplyw na wychowanie 5 dzieci. Kobiet nie licze, ale wszystkie mnie szanowaly i szanuja - ale nie wybudowalem domu, tzw drzewa nie posadzilem i nie mam syna. Moze po prostu nie musialem tego robic zeby stac sie mezczyzna.
A w takim razie co jest takiego w mezczynie ze jest mezczyzna. Zastanow sie, albo moze spytaj sie madrzejszych od siebie zanim zejdziesz z tego swiata.

awe

Data: 2010-07-06 16:26:33
Autor: Bogdan Idzikowski
Nowa obora?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0ve33$iou$1news.onet.pl...

[...]

I kto to mówi? Pasożyt na utrzymaniu żony. Masz kolegę na grupie. Niejakiego Bokuna.
Pasożyt, który siedzi całymi dniami przed komputerem i dyskutuje o polityce.

Data: 2010-07-06 16:44:32
Autor: awe
Nowa obora?

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c333d1b$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- --
gentelmani nie pracuja, a za to ci ktorych nie mozna nazwac mezczyznami siedza na sponsorowanych z budzetu postsocjalistycznych emeryturkach zerujac na przyszlych pokoleniach. przypominam ci pajacu ze mamy juz prawie 800 mld dlugu i to ja ciebie utrzymuje placac vat
awe

Data: 2010-07-06 16:52:33
Autor: Bogdan Idzikowski
Nowa obora?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0vfd5$mlu$1news.onet.pl...

[...]

A skąd pasożyt ma pieniądze? Żona Ci daje?

Data: 2010-07-06 17:15:25
Autor: awe
Nowa obora?

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c334333$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
a co cie to obchodzi obwiesiu? byles trepem? tzn jestes na mundurowej emeryturze?
awe

Data: 2010-07-06 17:50:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Nowa obora?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0vh6m$s35$1news.onet.pl...

[...]

Spadaj pasożycie. Nawet nie wiesz w jakim wieku w Polsce idzie się na emeryturę.

Data: 2010-07-06 18:49:14
Autor: awe
Nowa obora?

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c3350ab$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -
no trudno zebym wiedzial skoro jestem jeszcze mlody a przede mna wybudowanie palacu - bo trudno zeby pan budowal se dom. chyba mi wystarczy na jakies 1500- albo i 2000 metrow. A co ja mam byc gorszy niz labia Komorowski? 65 lat? to bedziesz mnie dopiero okradal za rok czasu? uf jakos jeszcze wiec pozyje. no ale co do tego trepa to jestes prawda?
awe

Data: 2010-07-06 12:29:41
Autor: Zahir
Nowa obora?

[...]

Jesteś podłym gnojem, bydlakiem najgorszego gatunku! Co ci zrobiła żona prezydenta ty gnoju!? Smierdziel jebany! Wyprowadziłeś już Martusie po dwóch mężach z pałacyku?

Zahir

Data: 2010-07-06 13:18:06
Autor: awe
Nowa obora?

Użytkownik "Zahir" <zahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c330594$0$17096$65785112news.neostrada.pl...

[...]

zahir daruj sobie i zmien grupe na bardziej odpowiednia dla ciebie
awe

Data: 2010-07-07 18:50:47
Autor: u2
Nowa obora?
W dniu 2010-07-06 13:18, awe pisze:

zahir daruj sobie i zmien grupe na bardziej odpowiednia dla ciebie

N.p. na alt.pl.dupa :)

Data: 2010-07-06 13:07:37
Autor: jadrys
Nowa obora?
W dniu 2010-07-06 12:07, Pistacjusz pisze:
Podobno świnioprezydent chce zrobić remont pałacy dla siebie, swojej
maciory i świniątek.
Czy będzie słomiana wyściółka i porcelanowe korytka?

Te zwierzaki które wymieniłeś mieszkają w chlewie a nie w oborze.. to tak na marginesie.
A tak poważnie to takimi słowami pokazujesz tylko swoją bezsilność, jaki jesteś malutki i nie potrafisz sie z tym pogodzić i ze nie potrafisz się pogodzić z przegraną. Proponuję ci wziąć coś na wstrzymanie i ocenienie pracy i zachowań państwa Komorowskich zostawić do skończenia przez nich pobytu w pałacu prezydenckim - do skończenia kadencji.

Data: 2010-07-06 04:28:22
Autor: Pistacjusz
Nowa obora?
On 6 Lip, 13:07, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

pogodzi z przegran . Proponuj ci wzi co na wstrzymanie i ocenienie
pracy i zachowa pa stwa Komorowskich zostawi do sko czenia przez nich
pobytu w pa acu prezydenckim - do sko czenia kadencji.

Nie jest Pan obiektywny ponieważ nie protestował Pan gdy oceniano
prezydenturę
śp. LK.

Data: 2010-07-06 04:32:14
Autor: zbig
Nowa obora?
On 6 Lip, 13:28, Pistacjusz <pistacj...@gmail.com> wrote:
> [...]

> pobytu w pa acu prezydenckim - do sko czenia kadencji.

Nie jest Pan obiektywny ponieważ nie protestował Pan gdy oceniano

czy ktoś nazwał go tu np. szczuroprezydentem a jego żonę szambiarką?
Tu nie ale taki Rydzyk to już tak.

Data: 2010-07-06 05:02:34
Autor: Pistacjusz
Nowa obora?
On 6 Lip, 13:32, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

> [...]
> prezydenturę
> śp. LK.

czy ktoś nazwał go tu np. szczuroprezydentem a jego żonę szambiarką?

Owszem, zarówno na początku jak i w trakcie prezudentury lżono LK i
Jego rodzinę, także tutaj.
Rozumiem, że chcesz teraz za to przeprosić?

Data: 2010-07-06 05:14:44
Autor: zbig
Nowa obora?
On 6 Lip, 14:02, Pistacjusz <pistacj...@gmail.com> wrote:
 nie ale taki Rydzyk to już tak.

Owszem, zarówno na początku jak i w trakcie prezudentury lżono LK i
Jego rodzinę, także tutaj.
Rozumiem, że chcesz teraz za to przeprosić?

Gówno rozumiesz tłuku.
Twojego prezia w najgorszym razie nazwano tu kurduplem a jego żone w
zasadzie oceniano tu pozytywnie.
Nie mam więc za co przepraszać.

Data: 2010-07-06 06:01:26
Autor: Pistacjusz
Nowa obora?
On 6 Lip, 14:14, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Gówno rozumiesz tłuku.
Twojego prezia w najgorszym razie nazwano tu kurduplem a jego żone w

Nie martw się w takim razie w najgorszym razie będziemy nazywać
twojego prezia
świnioprezydentem a jego żonę w zasadzie pozytywnie maciorą.

Data: 2010-07-06 15:23:14
Autor: konus
Nowa obora?

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:2136124b-6e2e-4501-accd-cc02ce88d444y11g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

twojego prezia
świnioprezydentem a jego żonę w zasadzie pozytywnie maciorą.

Co za chamstwo ! . Tylko w pisie moglo zrodzic sie takie gowno jak Ty .

kwakwa

Data: 2010-07-06 17:57:29
Autor: awe
Nowa obora?

Użytkownik "konus" <pralat@mojapolska.watykan> napisał w wiadomości news:i0vao8$8a3$1news.onet.pl...

> [...]

świnioprezydentem a jego żonę w zasadzie pozytywnie maciorą.

Co za chamstwo ! . Tylko w pisie moglo zrodzic sie takie gowno jak Ty .

mieli dobrych nauczycieli, jakie elyty takie spoleczenstwo. a tak przy okazji to skad oni ich do tego socjalizmu wyciagali? z chlewu?
awe

Data: 2010-07-06 08:27:20
Autor: DJ MC Donald Musk
Nowa obora?
> [...]

Gówno rozumiesz tłuku.
Twojego prezia w najgorszym razie nazwano tu kurduplem a jego żone w

nigdy nie zapomne wam Swinie jak sie nasmiewaliscie z zony
kaczynskiego gdy niosla kanapki w plastikowej torbie do samolotu....
-pokoju nie bedzie i zona Bronka razem z jego trzoda bedzie
gnebiona...
nie chce mi sie szukac ale w googlach to jest!
Nigdy nie ulegnie zapomnieniu jak na prezydenta mowiliscie "kartofel",
"kurdupel" "blizniaki jednojajowe" itd...(o kaczorach itp to nawet nie
wspomne!)
Jestescoie POskim bydlem nie wartym nawet spluniecia!

Data: 2010-07-06 17:52:07
Autor: Bogdan Idzikowski
Nowa obora?

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:ba9bc6f8-3d2a-429c-9ce5-4aeedbbfe6cbb35g2000yqi.googlegroups.com...
> [...]

wspomne!)
Jestescoie POskim bydlem nie wartym nawet spluniecia!

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Bo był kartoflem, kurduplem i bliźniakiem jednojajowym. I dostał sraczki gdy zobaczył swoją karykaturę.

Data: 2010-07-06 19:16:37
Autor: awe
Nowa obora?

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c335129$1news.home.net.pl...

> [...]

Bo był kartoflem, kurduplem i bliźniakiem jednojajowym. I dostał sraczki gdy zobaczył swoją karykaturę.
ty lepiej pochwal sie tym swoim czworakiem i tym drzewem ktore zasadziles w obejsciu tak zeby miec cien na slawojce
awe

Data: 2010-07-06 14:57:20
Autor: jadrys
Nowa obora?
W dniu 2010-07-06 13:28, Pistacjusz pisze:
[...]

Faktycznie, masz rację. Kadencja p. J. Kaczyńskiego sie skończyła a ja jej jeszcze nie podsumowałem.
A wiec - dla mnie on był bardzo kontrowersyjnym Prezydentem. Z jednej strony niezrozumiała i głupia była ta jego mała wojenka z Rosją, przez którą Polska poniosła znaczne straty finansowe i polityczne. Tak samo nie rozumię po co były te jego umizgi do USA..

Druga strona medalu to - nie zapominał p. Kaczyński o ważnych datach dla Polaków, potrafił zorganizować defiladę z okazji dnia Wojska Polskiego, a na dzień odzyskania niepodległości potrafił  zafundować Polakom darmowe pliki MP3 z patriotycznymi pieśniami..

Podsumowując - najlepszy Prezydent po 89 roku.

Data: 2010-07-06 19:32:57
Autor: awe
Nowa obora?

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i0v982$3ee$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
no i przede wszystkim nie musisz gadac po rusku - no chyba ze lubisz
awe

Data: 2010-07-07 07:47:47
Autor: jadrys
Nowa obora?
  W dniu 2010-07-06 19:32, awe pisze:

[...]

Nie lubię.. Jednak powiem szczerze - tego że mam przywilej mówienia po Polsku nie zawdzięczam zmarłemu Prezydentowi. On  w polityce wobec Rosji zrobił znacznie więcej szkód dla Polski i Polaków niż pożytku.

Data: 2010-07-07 12:01:15
Autor: konus
Nowa obora?

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i114el$ng4$2news.onet.pl...
[...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Po pierwsze .Jezyk rosyjski jest taki sam jak setki innych funkcjonujacych w swiecie jezykow .
Po 2-gie . Uzywanie jakiegokolwiek z nich o niczym nie swiadczy i jest rownie symptomatyczne jak uzywanie angielskiego , czy zydowskiego .
Po 3-cie masz racje mowiac , ze konus zrobil znacznie wiecej zlego niz moznaby zrobic aby stosunki polsko-rosyjskie sprowadzic na skraj przepasci i tylko dzieki determinacji rzadu udalo sie uniknac otwartego konfliktu w tym , kto wie , czy nie zbrojnego .
Konkludujac . Kacze nieszczescie to  najgorsze z mozliwych dla Polski nieszczesc .

kwa kwa

Data: 2010-07-07 15:05:18
Autor: awe
Nowa obora?

Użytkownik "konus" <pralat@mojapolska.watykan> napisał w wiadomości news:i11kau$5e6$1news.onet.pl...

[...]

ty durniu i nic z tego nie zrozumiales
awe

Data: 2010-07-07 18:41:30
Autor: jadrys
Nowa obora?
  W dniu 2010-07-07 12:01, konus pisze:
[...]

Oczywiście, każdy obcy język jest dobry i przydaje się w życiu, ale pod warunkiem że nie ma przymusu używania go. Przypominam historię "Wrzesińskich Dzieci", które nawet karą chłosty nie mogli zaborcy zmusić do nauki języka okupanta.

W moich oczach p.L. Kaczyński mimo tego że nie był idealnym Prezydentem, to jednak o całe mile był lepszym od Kwaśniewskiego, czy Wałęsy.

Data: 2010-07-07 18:46:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Nowa obora?

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i12aof$aae$1news.onet.pl...
 W dniu 2010-07-07 12:01, konus pisze:

W moich oczach p.L. Kaczyński mimo tego że nie był idealnym Prezydentem, to jednak o całe mile był lepszym od Kwaśniewskiego, czy Wałęsy.

Kwaśniewski rządził dwie kadencje.

Data: 2010-07-07 23:31:36
Autor: jadrys
Nowa obora?

[...]

Jednak szkód dla Polski narobił na dziesiątki lat.

Data: 2010-07-08 07:35:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Nowa obora?

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i12ro1$vmt$1news.onet.pl...

[...]

Popatrz. Głupie społeczeństwo nie poznało się na nim.
Jakie szkody? Wymień.

Data: 2010-07-06 14:54:45
Autor: MH
Nowa obora?
Podobno świnioprezydent chce zrobić remont pałacy dla siebie, swojej
maciory i świniątek.
Czy będzie słomiana wyściółka i porcelanowe korytka?

====================

Zbydlęcenie pisiorów sięga zenitu. Jesteś synku zwykłym gnojkiem. Zapewne można
by użyć bardziej dosadnych określeń wobec ciebie , ale mój zasób wiedzy w tym
zakresie jest zbyt ubogi. Z całą pewnością jesteś w tym miszczem...

MH

Data: 2010-07-06 19:17:10
Autor: awe
Nowa obora?

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00000206.4c332795newsgate.onet.pl...
[...]

ty  a ty ten paris to masz zachowany dla tej pijanej chinki czy dla zony tez? wiesz ja tam nie wnikam w twoje zycie seksualne ale przypominam ci obwiesiu ze posuwajac te chinke w chinach na viagrze naplules swojej zonie prosto w twarz wiec daruj sobie te moraly
awe

Data: 2010-07-06 16:34:33
Autor: marek czaplicki
Nowa obora?
Pistacjusz napisał na pl.soc.polityka:

Podobno świnioprezydent chce zrobić remont pałacy dla siebie, swojej
maciory i świniątek.
Czy będzie słomiana wyściółka i porcelanowe korytka?
czy to nie jest to samo miejsce, gdzie "waletuje" czy robiła to córka śp.
byłego?

Data: 2010-07-06 17:29:45
Autor: u2
Nowa obora?
W dniu 2010-07-06 12:07, Pistacjusz pisze:
Podobno świnioprezydent chce zrobić remont pałacy dla siebie, swojej
maciory i świniątek.
Czy będzie słomiana wyściółka i porcelanowe korytka?

E tam, w Budzie Ruskiej ma blisko do Chlewogalerii.

Nowa obora?