Nowa obora?

Data: 2010-07-06 13:07:37
Autor: jadrys
Nowa obora?
W dniu 2010-07-06 12:07, Pistacjusz pisze:
Podobno świnioprezydent chce zrobić remont pałacy dla siebie, swojej
maciory i świniątek.
Czy będzie słomiana wyściółka i porcelanowe korytka?

Te zwierzaki które wymieniłeś mieszkają w chlewie a nie w oborze.. to tak na marginesie.
A tak poważnie to takimi słowami pokazujesz tylko swoją bezsilność, jaki jesteś malutki i nie potrafisz sie z tym pogodzić i ze nie potrafisz się pogodzić z przegraną. Proponuję ci wziąć coś na wstrzymanie i ocenienie pracy i zachowań państwa Komorowskich zostawić do skończenia przez nich pobytu w pałacu prezydenckim - do skończenia kadencji.

Data: 2010-07-06 04:28:22
Autor: Pistacjusz
Nowa obora?
On 6 Lip, 13:07, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

pogodzi z przegran . Proponuj ci wzi co na wstrzymanie i ocenienie
pracy i zachowa pa stwa Komorowskich zostawi do sko czenia przez nich
pobytu w pa acu prezydenckim - do sko czenia kadencji.

Nie jest Pan obiektywny ponieważ nie protestował Pan gdy oceniano
prezydenturę
śp. LK.

Data: 2010-07-06 04:32:14
Autor: zbig
Nowa obora?
On 6 Lip, 13:28, Pistacjusz <pistacj...@gmail.com> wrote:
> [...]

> pobytu w pa acu prezydenckim - do sko czenia kadencji.

Nie jest Pan obiektywny ponieważ nie protestował Pan gdy oceniano

czy ktoś nazwał go tu np. szczuroprezydentem a jego żonę szambiarką?
Tu nie ale taki Rydzyk to już tak.

Data: 2010-07-06 05:02:34
Autor: Pistacjusz
Nowa obora?
On 6 Lip, 13:32, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

> [...]
> prezydenturę
> śp. LK.

czy ktoś nazwał go tu np. szczuroprezydentem a jego żonę szambiarką?

Owszem, zarówno na początku jak i w trakcie prezudentury lżono LK i
Jego rodzinę, także tutaj.
Rozumiem, że chcesz teraz za to przeprosić?

Data: 2010-07-06 05:14:44
Autor: zbig
Nowa obora?
On 6 Lip, 14:02, Pistacjusz <pistacj...@gmail.com> wrote:
 nie ale taki Rydzyk to już tak.

Owszem, zarówno na początku jak i w trakcie prezudentury lżono LK i
Jego rodzinę, także tutaj.
Rozumiem, że chcesz teraz za to przeprosić?

Gówno rozumiesz tłuku.
Twojego prezia w najgorszym razie nazwano tu kurduplem a jego żone w
zasadzie oceniano tu pozytywnie.
Nie mam więc za co przepraszać.

Data: 2010-07-06 06:01:26
Autor: Pistacjusz
Nowa obora?
On 6 Lip, 14:14, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Gówno rozumiesz tłuku.
Twojego prezia w najgorszym razie nazwano tu kurduplem a jego żone w

Nie martw się w takim razie w najgorszym razie będziemy nazywać
twojego prezia
świnioprezydentem a jego żonę w zasadzie pozytywnie maciorą.

Data: 2010-07-06 15:23:14
Autor: konus
Nowa obora?

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:2136124b-6e2e-4501-accd-cc02ce88d444y11g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

twojego prezia
świnioprezydentem a jego żonę w zasadzie pozytywnie maciorą.

Co za chamstwo ! . Tylko w pisie moglo zrodzic sie takie gowno jak Ty .

kwakwa

Data: 2010-07-06 17:57:29
Autor: awe
Nowa obora?

Użytkownik "konus" <pralat@mojapolska.watykan> napisał w wiadomości news:i0vao8$8a3$1news.onet.pl...

> [...]

świnioprezydentem a jego żonę w zasadzie pozytywnie maciorą.

Co za chamstwo ! . Tylko w pisie moglo zrodzic sie takie gowno jak Ty .

-- -- -- -- --
mieli dobrych nauczycieli, jakie elyty takie spoleczenstwo. a tak przy okazji to skad oni ich do tego socjalizmu wyciagali? z chlewu?
awe

Data: 2010-07-06 08:27:20
Autor: DJ MC Donald Musk
Nowa obora?
> [...]

Gówno rozumiesz tłuku.
Twojego prezia w najgorszym razie nazwano tu kurduplem a jego żone w

nigdy nie zapomne wam Swinie jak sie nasmiewaliscie z zony
kaczynskiego gdy niosla kanapki w plastikowej torbie do samolotu....
-pokoju nie bedzie i zona Bronka razem z jego trzoda bedzie
gnebiona...
nie chce mi sie szukac ale w googlach to jest!
Nigdy nie ulegnie zapomnieniu jak na prezydenta mowiliscie "kartofel",
"kurdupel" "blizniaki jednojajowe" itd...(o kaczorach itp to nawet nie
wspomne!)
Jestescoie POskim bydlem nie wartym nawet spluniecia!

Data: 2010-07-06 17:52:07
Autor: Bogdan Idzikowski
Nowa obora?

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:ba9bc6f8-3d2a-429c-9ce5-4aeedbbfe6cbb35g2000yqi.googlegroups.com...
> [...]

wspomne!)
Jestescoie POskim bydlem nie wartym nawet spluniecia!

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Bo był kartoflem, kurduplem i bliźniakiem jednojajowym. I dostał sraczki gdy zobaczył swoją karykaturę.

Data: 2010-07-06 19:16:37
Autor: awe
Nowa obora?

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c335129$1news.home.net.pl...

> [...]

Bo był kartoflem, kurduplem i bliźniakiem jednojajowym. I dostał sraczki gdy zobaczył swoją karykaturę.
-- -- -- -- -- -- -
ty lepiej pochwal sie tym swoim czworakiem i tym drzewem ktore zasadziles w obejsciu tak zeby miec cien na slawojce
awe

Data: 2010-07-06 14:57:20
Autor: jadrys
Nowa obora?
W dniu 2010-07-06 13:28, Pistacjusz pisze:
[...]

Faktycznie, masz rację. Kadencja p. J. Kaczyńskiego sie skończyła a ja jej jeszcze nie podsumowałem.
A wiec - dla mnie on był bardzo kontrowersyjnym Prezydentem. Z jednej strony niezrozumiała i głupia była ta jego mała wojenka z Rosją, przez którą Polska poniosła znaczne straty finansowe i polityczne. Tak samo nie rozumię po co były te jego umizgi do USA..

Druga strona medalu to - nie zapominał p. Kaczyński o ważnych datach dla Polaków, potrafił zorganizować defiladę z okazji dnia Wojska Polskiego, a na dzień odzyskania niepodległości potrafił  zafundować Polakom darmowe pliki MP3 z patriotycznymi pieśniami..

Podsumowując - najlepszy Prezydent po 89 roku.

Data: 2010-07-06 19:32:57
Autor: awe
Nowa obora?

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i0v982$3ee$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
no i przede wszystkim nie musisz gadac po rusku - no chyba ze lubisz
awe

Data: 2010-07-07 07:47:47
Autor: jadrys
Nowa obora?
  W dniu 2010-07-06 19:32, awe pisze:

[...]

Nie lubię.. Jednak powiem szczerze - tego że mam przywilej mówienia po Polsku nie zawdzięczam zmarłemu Prezydentowi. On  w polityce wobec Rosji zrobił znacznie więcej szkód dla Polski i Polaków niż pożytku.

Data: 2010-07-07 12:01:15
Autor: konus
Nowa obora?

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i114el$ng4$2news.onet.pl...
[...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Po pierwsze .Jezyk rosyjski jest taki sam jak setki innych funkcjonujacych w swiecie jezykow .
Po 2-gie . Uzywanie jakiegokolwiek z nich o niczym nie swiadczy i jest rownie symptomatyczne jak uzywanie angielskiego , czy zydowskiego .
Po 3-cie masz racje mowiac , ze konus zrobil znacznie wiecej zlego niz moznaby zrobic aby stosunki polsko-rosyjskie sprowadzic na skraj przepasci i tylko dzieki determinacji rzadu udalo sie uniknac otwartego konfliktu w tym , kto wie , czy nie zbrojnego .
Konkludujac . Kacze nieszczescie to  najgorsze z mozliwych dla Polski nieszczesc .

kwa kwa

Data: 2010-07-07 15:05:18
Autor: awe
Nowa obora?

Użytkownik "konus" <pralat@mojapolska.watykan> napisał w wiadomości news:i11kau$5e6$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
ty durniu i nic z tego nie zrozumiales
awe

Data: 2010-07-07 18:41:30
Autor: jadrys
Nowa obora?
  W dniu 2010-07-07 12:01, konus pisze:
[...]

Oczywiście, każdy obcy język jest dobry i przydaje się w życiu, ale pod warunkiem że nie ma przymusu używania go. Przypominam historię "Wrzesińskich Dzieci", które nawet karą chłosty nie mogli zaborcy zmusić do nauki języka okupanta.

W moich oczach p.L. Kaczyński mimo tego że nie był idealnym Prezydentem, to jednak o całe mile był lepszym od Kwaśniewskiego, czy Wałęsy.

Data: 2010-07-07 18:46:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Nowa obora?

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i12aof$aae$1news.onet.pl...
 W dniu 2010-07-07 12:01, konus pisze:

W moich oczach p.L. Kaczyński mimo tego że nie był idealnym Prezydentem, to jednak o całe mile był lepszym od Kwaśniewskiego, czy Wałęsy.

Kwaśniewski rządził dwie kadencje.

Data: 2010-07-07 23:31:36
Autor: jadrys
Nowa obora?

[...]

Jednak szkód dla Polski narobił na dziesiątki lat.

Data: 2010-07-08 07:35:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Nowa obora?

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i12ro1$vmt$1news.onet.pl...

[...]

Popatrz. Głupie społeczeństwo nie poznało się na nim.
Jakie szkody? Wymień.

Nowa obora?