Nowa obora?

Data: 2010-07-06 14:54:45
Autor: MH
Nowa obora?
Podobno świnioprezydent chce zrobić remont pałacy dla siebie, swojej
maciory i świniątek.
Czy będzie słomiana wyściółka i porcelanowe korytka?

====================

Zbydlęcenie pisiorów sięga zenitu. Jesteś synku zwykłym gnojkiem. Zapewne można
by użyć bardziej dosadnych określeń wobec ciebie , ale mój zasób wiedzy w tym
zakresie jest zbyt ubogi. Z całą pewnością jesteś w tym miszczem...

MH

Data: 2010-07-06 19:17:10
Autor: awe
Nowa obora?

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00000206.4c332795newsgate.onet.pl...
[...]

ty  a ty ten paris to masz zachowany dla tej pijanej chinki czy dla zony tez? wiesz ja tam nie wnikam w twoje zycie seksualne ale przypominam ci obwiesiu ze posuwajac te chinke w chinach na viagrze naplules swojej zonie prosto w twarz wiec daruj sobie te moraly
awe

Nowa obora?