Nowa odsłona Inteligo

Data: 2010-05-10 23:50:11
Autor: lolekanabolek
Nowa odsłona Inteligo
Informujemy, ĹĽe 11 maja br. uruchamiamy nasz nowy serwis informacyjny i wprowadzamy zmiany do oferty konta Inteligo.

Aktualny serwis http://www.inteligo.pl/ zostanie zastąpiony nowym serwisem. Serwis transakcyjny pozostaje bez zmian. Szczegóły dotyczące nowej oferty oraz usług Konta Inteligo będą dostępne już wkrótce. Zapraszamy do odwiedzenia naszego serwisu jutro!

No ciekawe co zaoferują, bo od dłuższego czasu ich oferta zatrzymała się w miejscu

Marcin

Data: 2010-05-11 00:03:04
Autor: Kamil Jońca
Nowa odsłona Inteligo
lolekanabolek <lolekanabolekNOSPAM@gmail.com> writes:

Informujemy, że 11 maja br. uruchamiamy nasz nowy serwis informacyjny
i wprowadzamy zmiany do oferty konta Inteligo.

Aktualny serwis http://www.inteligo.pl/ zostanie zast±piony nowym
serwisem. Serwis transakcyjny pozostaje bez zmian. Szczegóły dotycz±ce
nowej oferty oraz usług Konta Inteligo będ± dostępne już
wkrótce. Zapraszamy do odwiedzenia naszego serwisu jutro!

No i już jest to "jutro" i nic. ;)

KJ

"Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem.

Data: 2010-05-11 00:38:54
Autor: darnok
Nowa odsłona Inteligo
On 2010-05-11 00:03, Kamil Jońca wrote:
[...]

juz jest jutro i jest nowa oferta - konto oprocentowane 0%, ale wiekszosc operacji wykonywanych samemu za 0zl.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2010-05-10 18:00:30
Autor: witek
Nowa odsłona Inteligo
darnok wrote:
On 2010-05-11 00:03, Kamil Jońca wrote:
[...]

odwołanie polecenia zapłaty 3 zł

powinni wprowadzić opłatę za zamknięcie konta 2000 zł.

Data: 2010-05-11 06:27:21
Autor: xbartx
Nowa odsłona Inteligo
Dnia Tue, 11 May 2010 05:32:54 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

Ta opłata była i to w tej wysokości. Natomiast: "Odwołanie pojedynczej
transakcji w ramach polecenia zapłaty 3"

To tutaj Amrę chyba pogięło :)

Serwis wygląda przyjemnie i nowocześnie, także tutaj na pewno puls. Co do oferty, to raczej chyba TOiP lekki lifting przeszło i nic poza tym (nigdy nie byłem ich klientem, więc może ktoś mnie poprawić jak źle prawię).

--
xbartx

Data: 2010-05-11 07:22:29
Autor: witek
Nowa odsłona Inteligo
xbartx wrote:
[...]

a serwis transakcyjny pozostal bez zmian.
Po za stronami informacyjnymi i uaktualnieniami plikow CSS nie wiecej sie nie zmienlo. Poza TOiP.

.. Co do
oferty, to raczej chyba TOiP lekki lifting przeszło i nic poza tym (nigdy nie byłem ich klientem, więc może ktoś mnie poprawić jak źle prawię).

o 1 grosz.
widac jakis nowy szef przyszedl, ktory nie lubi koncowek .99

Data: 2010-05-11 07:44:06
Autor: jureq
Nowa odsłona Inteligo
Dnia Tue, 11 May 2010 06:27:21 +0000, xbartx napisał(a):

Serwis wygląda przyjemnie i nowocześnie, także tutaj na pewno puls. Co
do oferty, to raczej chyba TOiP lekki lifting przeszło i nic poza tym
(nigdy nie byłem ich klientem, więc może ktoś mnie poprawić jak źle
prawiÄ™).

Wprowadzono opłatę za wypłatę na kartę w Oddziale lub Ajencji, zniknęło sprawdzanie salda w Euronecie, zniknęła bezpłatna zmiana PIN karty w bankomacie.

Data: 2010-05-11 14:51:13
Autor: Wojciech Nawara
Nowa odsłona Inteligo
W dniu 2010-05-11 09:44, jureq pisze:

Wprowadzono opłatę za wypłatę na kartę w Oddziale lub Ajencji, zniknęło
sprawdzanie salda w Euronecie, zniknęła bezpłatna zmiana PIN karty w
bankomacie.

W/w pozycje zniknęły z tabeli, co nie znaczy, że zostały usunięte w/w funkcjonalności. One są i pozostają darmowe, tak przynajmniej zeznaje ynfolynia.

Data: 2010-05-11 06:42:24
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
Nowa odsłona Inteligo
On 10-05-11 05:32, Kamil Jońca wrote:
To tutaj Amrę chyba pogięło :)
KJ

To nie ja ;)

Data: 2010-05-11 07:20:28
Autor: witek
Nowa odsłona Inteligo
Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
On 10-05-11 05:32, Kamil Jońca wrote:
To tutaj Amrę chyba pogięło :)
KJ

To nie ja ;)

Amra co ty jeszcze robisz na tym tonÄ…cym statku?

Data: 2010-05-11 14:37:23
Autor: Wojciech Nawara
Nowa odsłona Inteligo
W dniu 2010-05-11 14:20, witek pisze:
[...]

Przecież dopiero na niego wlazł ;-)

Data: 2010-05-11 08:07:49
Autor: witek
Nowa odsłona Inteligo
Wojciech Nawara wrote:
[...]

no wiem.
KaĹĽdy jest ciekawy.
Ale, że do tej pory nie zorientował się, że wlazł na przeciekającą łajbę to nie rozumiem.

Data: 2010-05-11 17:08:59
Autor: Krzysztof
Nowa odsłona Inteligo

"witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> wrote in message news:hsbkpv$b5q$10inews.gazeta.pl...
Wojciech Nawara wrote:
[...]

na rozne stanowiska ludzie przychodza, zeby odpowiednio zarabiac, a nie od razu zmieniac cale przedsiebiorstwo. Zmiany w duzych instytucjach wymusza konkurencja, chyba nikt nie sadzi, ze zmiany w takim PKOBP to moga byc szybkie. Na dzialania prezesa ma wplyw kazdy kolejny rzad, bo to on mianuje i odwoluje prezesa.

Data: 2010-05-11 20:48:18
Autor: xbartx
Nowa odsłona Inteligo
Dnia Tue, 11 May 2010 17:08:59 +0200, Krzysztof napisał(a):

[...]

Nie zmienia to faktu, że odpowiedni ludzie mogą rozruszać takiego dinozaura jak ten bank. Ostatnio obserwuję zmiany na stacja Orlen i powiem szczerze, że nieźle im to wychodzi. Ciekawe czy zaskoczą może czymś całkiem nowym np jakimiś usługami finansowo-bankowymi ;)

Data: 2010-05-11 01:05:18
Autor: Krystek
Nowa odsłona Inteligo

Aktualny serwis http://www.inteligo.pl/ zostanie zastÄ…piony nowym
serwisem. Serwis transakcyjny pozostaje bez zmian. Szczegóły dotyczące
nowej oferty oraz usług Konta Inteligo będą dostępne już
wkrĂłtce. Zapraszamy do odwiedzenia naszego serwisu jutro!

No i juĹĽ jest to "jutro" i nic. ;)

juz jest jutro i jest nowa oferta - konto oprocentowane 0%, ale
wiekszosc operacji wykonywanych samemu za 0zl.

Taaa, bo „Tylko to mamy za darmo, co robimy sami” ;)

K.

Data: 2010-05-11 07:04:54
Autor: Sinus
Nowa odsłona Inteligo
Pisza ze aby przejsc na nowe warunki (bezplatne przelewy i oprocentowanie 0%) trzeba wypelnic jakis formularz dostepny po zalogowaniu w serwisie transakcyjnym. Ale nie widze nigdzie takiej opcji.

--
Sinus

Data: 2010-05-11 09:18:57
Autor: darnok
Nowa odsłona Inteligo
On 2010-05-11 09:04, Sinus wrote:
Pisza ze aby przejsc na nowe warunki (bezplatne przelewy i oprocentowanie
0%) trzeba wypelnic jakis formularz dostepny po zalogowaniu w serwisie
transakcyjnym. Ale nie widze nigdzie takiej opcji.

po lewej stronie na glownej po zalogowaniu masz trzy prostokatne bannery (ok 3x1 cm) i pierwszy dotyczy nowych warunkow.

Data: 2010-05-11 07:52:16
Autor: jureq
Nowa odsłona Inteligo
Dnia Tue, 11 May 2010 09:18:57 +0200, darnok napisał(a):

po lewej stronie na glownej po zalogowaniu masz trzy prostokatne bannery
(ok 3x1 cm) i pierwszy dotyczy nowych warunkow.

Przejście jest natychmiastowe czy jakieś zatwierdzenia lub co gorsza wysyłanie papierów?

Data: 2010-05-11 02:57:58
Autor: ToRo999
Nowa odsłona Inteligo
Akurat 2 miesiace temu wyslalem wniosek i zamkniecie konta i zrobili
to dzis ;-) Cos ciekawego proponuja? Bo do tej pory zdarli ze mnie
ponad 300zl za cala obsluge wiec podziekowalem za takie konto.

Data: 2010-05-11 05:08:35
Autor: Homzik
Nowa odsłona Inteligo
On 11 Maj, 09:52, jureq <ju...@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl> wrote:
Dnia Tue, 11 May 2010 09:18:57 +0200, darnok napisał(a):

> po lewej stronie na glownej po zalogowaniu masz trzy prostokatne bannery
> (ok 3x1 cm) i pierwszy dotyczy nowych warunkow.

Przej¶cie jest natychmiastowe czy jakie¶ zatwierdzenia lub co gorsza
wysyłanie papierów?

Natychmiastowe.

Data: 2010-05-11 07:19:43
Autor: witek
Nowa odsłona Inteligo
Homzik wrote:
[...]

co jest natychmiastowe?

Data: 2010-05-11 08:08:31
Autor: witek
Nowa odsłona Inteligo
Wojciech Nawara wrote:
[...]

To po co ten tekst o podpisywaniu oświadczenia.

Data: 2010-05-11 18:25:02
Autor: Wemif
Nowa odsłona Inteligo
darnok <darnok-allegroMALPAwpKROPKApl@anty.spam.ch> wrote:
On 2010-05-11 09:04, Sinus wrote:
[...]

Dzięki. Też długo szukałem tego jak zmienić, i nie znalazłem, bo
ten baner został usuniety przez program blokuj±cy reklamy - Adblock.

a.

Data: 2010-05-12 01:13:27
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
Czy to sa TE zmiany które zapowiadal pan Macierzyński w 2008?
bo je¶li tak, to bardzo Ľle, że nikt dot±d nie poinformował zarz±du inteligo i tym że
istnieje kodeks spółek handlowych i nie wyja¶nił mu co to jest spółka jawna.

Co to jest do cholery SKOK jaki¶ czy normalny Bank?

Skandaliczne jest żeby bank obsługuj±cy firmy
obsługiwał takie HGW jak spółka cywilna a nie
obsługiwał znacznie precyzyjniej opisanej w prawie
spółki jawnej.

Data: 2010-05-11 19:45:41
Autor: witek
Czy to sa TE zmiany które zapowiadal pa n Macierzyński w 2008?

Nie on.
Czytaj grupe, to bedziesz wiedzial.

Chociaż tobie to by i tak nie dogodził choćby z masłem i parasolk± przyszedł osobi¶cie.

Nowa odsłona Inteligo