Nowa ods³ona strony internetowej SILENT

Data: 2010-06-17 06:56:40
Autor: Looiee
Nowa ods³ona strony internetowej SILENT
Drodzy Grupowicze, Szkola Nurkowania SILENT Technical Diving zaprasza
na ca³kiem nowa ods³one strony http://www.silent.com.pl.
Mamy nadziejê ¿e przypadnie Wam do gustu! Milego serfowania w wolnej
chwili ;)

pozdrowienia,
Looiee

PS1. Konczymy faze developerska, wiec bedziemy wdzieczni za wszelkie
BugReporty na mail nadawcy tego posta.
PS. Szanowna konkurencje prosimy o lagodne potraktowanie tematu :)

Data: 2010-06-17 11:36:23
Autor: Waldemar Kozielec
Nowa ods³ona strony internetowej SILENT
Bardzo ³adna:-)

Data: 2010-06-17 14:52:58
Autor:
Nowa ods³ona strony internetowej SILENT
Looiee <looiee.et@gmail.com> napisa³(a):
prosimy o lagodne potraktowanie tematu :)

400 Bad Request
Your browser sent a request that this server could not understand. pozdrawiam rc

Data: 2010-06-17 08:01:00
Autor: Looiee
On 17 Cze, 16:52, " " <demolant.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Looiee <looiee...@gmail.com> napisa³(a):

> prosimy o lagodne potraktowanie tematu :)

400 Bad Request
Your browser sent a request that this server could not understand.

pozdrawiam rc

--
Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Usenet na Gazecie nie polubil kropki na koncu zdania, ktora postawilam
za adresem.
Usun z linka albo klikaj teraz: http://www.silent.com.pl

pozdrowienia

Data: 2010-06-24 18:23:37
Autor:
Nowa ods³ona strony internetowej SILENT
Looiee <looiee.et@gmail.com> napisa³(a):

Usun z linka albo klikaj teraz: http://www.silent.com.pl

Piêknie nie jest, czytanie artyku³u wprost jest upierdliwe, ze wzglêdu na
kolor liter, chcia³em w formacie *.pdf. Nie dzia³a daje taki komunikat.

"Warning:
getimagesize(images//libraries/tcpdfstories//libraries/tcpdfsheck4.jpg)
[function.getimagesize]: failed to open stream: No such file or directory in
/libraries/tcpdf/tcpdf.php on line 3672
TCPDF error: Missing or incorrect image file:
images//libraries/tcpdfstories//libraries/tcpdfsheck4.jpg"

Artyku³y daje siê czytaæ w formie do druku, chocia¿ wymienia litery na Times
(nie przepadam za tym krojem). Przejrza³em materia³ w dziale wiedza, cienkie
to jest merytorycznie. Trzy pro¶by format *.pdf albo jest i dzia³a albo znika.
Kolor liter i warto¶æ merytoryczna artyku³ów.

pozdrawiam rc

Data: 2010-06-17 17:46:48
Autor: JACooL
Nowa ods³ona strony internetowej SILENT
[...]
PS1. Konczymy faze developerska, wiec bedziemy wdzieczni za wszelkie
BugReporty na mail nadawcy tego posta.

Poszlo na skrzynke

JACooL

Data: 2010-06-24 17:56:57
Autor: SHARMDIVER.PL
On 6/17/2010 4:56 PM, Looiee wrote:
[...]

Opis kursu OWD na Waszej stronie:

CZAS TRWANIA KURSU
- od 6 do 8 tygodni sesji teoretycznych i praktycznych

Hmm. To siê nazywa solidne szkolenie... :-)

Ale w jakikolwiek sposób nie mogê znale¼æ informacji ile nurkowañ jest w ramach Waszego kursu?
8 tygodni to 168 nurkowañ ? :-)
lepiej ni¿ w Nektonie... 18 nurkowañ ( z basenikiem) :-)
Czy tez u mnie 12 (bez baseniku - wszystko na piêknych rafach) :-)

Pozdrawia

sharmdiver.pl

Data: 2010-06-24 18:27:33
Autor: W³odek
Nowa ods³ona strony internetowej SILENT

U¿ytkownik "SHARMDIVER.PL" <diveinstructor@usuntoop.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:hvvrnu$l4i$1@news.onet.pl...
[...]

    Widzê ¿e ekspresowo kursiki strzelasz. 4 dzionki i po zabawie. To podobnie jak w PADI.
W³odek

Data: 2010-06-25 08:29:17
Autor: SHARMDIVER.PL
On 6/24/2010 5:56 PM, SHARMDIVER.PL wrote:
[...]

Witam,

przypominam siê...

Data: 2010-06-25 06:18:54
Autor: jacekplacek
Nowa ods³ona strony internetowej SILENT
SHARMDIVER.PL <diveinstructor@usuntoop.pl> napisa³(a):

> [...]
> lepiej ni¿ w Nektonie... 18 nurkowañ ( z basenikiem) :-)
> Czy tez u mnie 12 (bez baseniku - wszystko na piêknych rafach) :-)

Witam,

przypominam siê...

Data: 2010-06-25 06:20:02
Autor: jacekplacek
> [...]
> lepiej ni¿ w Nektonie... 18 nurkowañ ( z basenikiem) :-)
> Czy tez u mnie 12 (bez baseniku - wszystko na piêknych rafach) :-)

Witam,

przypominam siê...

A ja tobie. Mia³e¶ napisaæ kiedy u ciebie zaczyna siê lato.

Data: 2010-06-27 17:31:31
Autor: SHARMDIVER.PL
On 2010-06-24 7:26MD, SHARMDIVER.PL wrote:
[...]

??

Nowa ods³ona strony internetowej SILENT