Nowa ods³ona synka

Data: 2014-05-06 09:33:34
Autor: Franc
Nowa ods³ona synka
Dnia Sun, 4 May 2014 01:47:31 -0700 (PDT), Ryrzy Rysz napisa³(a):

My tu pitu pitu, a na rynku powsta³ nowy twór.
Co s±dzicie o wygl±dzie?
Jak dla mnie, to mogliby daæ inne t³o; bia³e mi nie pasuje.
Wizualnie jako ca³o¶æ jest lepiej, lubiê jasne t³a itp.
Jednak czytelno¶æ czcionki jest bardzo s³aba. Mo¿e to dobre stronê korpo,
ale na stronê banku mi nie pasuje. Koszmarem jest sprawdzanie np.
poprawno¶ci nr konta bankowego wpisywanego w przelew. Niby robi odstêpy co
2 a potem 4 znaki, ale to siê zlewa w jeden ci±g. Pod tym k±tem to pora¿ka.

P.S. mam nadziejê, ¿e zostan± przy tymczasowych op³atach.
Jakie ponosi³e¶ op³aty za konto dotychczas? Bo ja "0". Z przelewów
b³yskawicznych nie korzystam - w wiêkszo¶ci przypadków okazywa³o siê, ¿e i
tak nie jest obs³ugiwany, bankomat za 0, regularnie pensja na konto
wchodzi. --
Franc

Nowa ods³ona synka