[PTTK] Nowa odznka gorska

Data: 2010-08-19 15:59:55
Autor: Beniowa
[PTTK] Nowa odznka gorska
Witam,

http://www.cotg.pttk.pl/gsb/index.html

Z zakladki "Punktacja GOT" wynika, ze GSB przechodzi przez krynicka Gore Parkowa. Czy ktos wie, czy to blad, czy planuja tam faktycznie zmiane przebiegu GSB (bylem tam w polowie lipca i normalnie na wierzcholku tylko znaki zolte i niebieskie). ATSD majac na uwadze, ze na odcinku Gora Parkowa - Roma buduja wlasnie hajłej (taki po byku - chyba o szerokosci drogi ekspresowej), to puszczanie tamtedy GSB to zupelnie chybiony pomysl.

Mam jeszcze taka uwage, ze same odznaki sa jakies takie malo estetyczne, ale moze to dopiero poczatki...

Pozdrawiam, Beniowa

Data: 2010-08-19 19:57:57
Autor: Jan Werbiński
[PTTK] Nowa odznka gorska
Użytkownik "Beniowa" <prosze.o.odpowiedz@in.public> napisał w wiadomoœci news:i4jdd1$hgt$1news.onet.pl...
Mam jeszcze taka uwage, ze same odznaki sa jakies takie malo estetyczne, ale moze to dopiero poczatki...

Medale też dajš? I gdzie się to teraz nosi? Na defiladzie?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-08-20 21:56:57
Autor: Jawi
[PTTK] Nowa odznka gorska
W dniu 2010-08-19 19:57, Jan Werbiński pisze:
[...]

ale te medale zachęcajš dzieci do łazikowania

Data: 2010-08-20 22:29:11
Autor: Jan Werbiński
[PTTK] Nowa odznka gorska
Użytkownik "Jawi" <tajny@poufny.pl> napisał w wiadomoœci news:4c6ede05$0$27043$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Rozumiem, że dla dzieci to frajda opracować trasę i zbierać pieczštki. Ale po co doroœli to robiš???

Data: 2010-08-21 07:41:45
Autor: Szymon R.
[PTTK] Nowa odznka gorska
Użytkownik "Beniowa"<prosze.o.odpowiedz@in.public>  napisał w wiadomości
Mam jeszcze taka uwage, ze same odznaki sa jakies takie malo
estetyczne, ale moze to dopiero poczatki...

Medale też dają? I gdzie się to teraz nosi? Na defiladzie?

ale te medale zachęcają dzieci do łazikowania

Rozumiem, że dla dzieci to frajda opracować trasę i zbierać pieczątki. Ale
po co dorośli to robią???

Nie wszystko czego TY nie rozumiesz/nie chcesz robić/nie lubisz jest od razu czymś irracjonalnym.

Szymon R.

Klub Górski Zdobywcy               http://kgzdobywcy.pl
Bacówka na Krawcowym Wierchu       http://krawcow.pttk.pl
Noc Krawculi    http://krawcow.pttk.pl/nockrawculi/
GG: 2461026

Data: 2010-08-21 19:08:26
Autor: Jan Werbiński
[PTTK] Nowa odznka gorska
Użytkownik "Szymon R." <bacowkaSP@m.gory.com.pl> napisał w wiadomości news:4c6f6715$0$27027$65785112news.neostrada.pl...
[...]

 tylko grzecznie pytam

Data: 2010-08-21 08:44:42
Autor: wiktor [wiki] matlakiewicz
[PTTK] Nowa odznka gorska
czeŚĆ,
 ... a dzień taki sam u nas jak u Was,
 napisał Jan Werbiński na pl.rec.gory do nas:

Użytkownik "Jawi" <tajny@poufny.pl> napisał w wiadomości >W dniu 2010-08-19 19:57, Jan Werbiński pisze:
> ale te medale zachęcają dzieci do łazikowania
Rozumiem, że dla dzieci to frajda opracować trasę i zbierać pieczątki. Ale po co dorośli to robią???

Po 'Been there, done that, got the T-shirt'.

pozdrawiam
Wiki

--
                                            wiktor [wiki] matlakiewicz
(> - - ^.^_,                                     http://wiki.smutek.pl

Data: 2010-08-21 09:26:43
Autor: Zbynek Ltd.
[PTTK] Nowa odznka gorska
Jan Werbiński napisał(a) :
Medale też dają? I gdzie się to teraz nosi? Na defiladzie?

ale te medale zachęcają dzieci do łazikowania

Rozumiem, że dla dzieci to frajda opracować trasę i zbierać pieczątki. Ale po co dorośli to robią???

By się dowartościować. Bo jaki zrównoważony człowiek chodzi pod
górę, jak nie musi? I do tego z plecakiem. I, nie daj Boże, w
zapoconym goreteksie. Przecież wystarczy przejść się po Krupówkach,
żeby móc chwalić się, że było się w górach.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2010-08-20 23:46:33
Autor: Kornel
[PTTK] Nowa odznka gorska
A cóż mi po diamentach? Zdjęcia se porobiłem ;-)

***
Co do regulaminu odznaki: razi błędami językowymi, stylistycznymi,
interpunkcyjnymi i logicznymi.

Kornel
--
"Wędrówka Głównym Szlakiem Beskidzkim" http://kornel-1.webpark.pl/gsb.htm

Data: 2010-08-21 22:37:32
Autor: piotr
[PTTK] Nowa odznka gorska

Użytkownik "Kornel " <kornel-1@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i4n44p$o94$1inews.gazeta.pl...
[...]

Po latach, pieczątki zbierane przy okazji zdobywania kolejnych GOT są ciekawym materiałem historycznym oraz tematem do wspomnień. Ja mam pieczątkę nawet zKomsariatu Milicji Obywatelskiej.

Data: 2010-08-22 10:11:34
Autor: Waldek Brygier
[PTTK] Nowa odznka gorska
piotr wrote:
Po latach, pieczątki zbierane przy okazji zdobywania kolejnych GOT są
ciekawym materiałem historycznym oraz tematem do wspomnień.

A nawet obiektem sporych kolekcji:
http://www.naszesudety.pl/index.php?p=artykulyShow&iArtykul=31

Waldemar Brygier
www.naszesudety.pl - Prawie wszystko o Sudetach. Zapraszam!
GG 415880

Data: 2010-08-22 13:27:09
Autor: Kornel
[PTTK] Nowa odznka gorska
piotr <spam@p0czta.ne0strada.pl> napisał(a):
Po latach, pieczątki zbierane przy okazji zdobywania kolejnych GOT są ciekawym materiałem historycznym oraz tematem do wspomnień.

Masz rację: pieczątki są ciekawsze od zdjęć.

Kornel

--

[PTTK] Nowa odznka gorska