Nowa opinia grafologów w sprawie teczki TW Bolka.

Data: 2017-05-05 13:03:01
Autor: prezydent San Escobar
Nowa opinia grafologów w sprawie teczki TW Bolka.
Nowa opinia grafologów w sprawie teczki TW Bolka. "Podważa ustalenia dla IPN"

Jest nowa opinia grafologiczna w sprawie zapisków z teczki TW Bolka. Biegli, do
których zwrócił się pełnomocnik Lecha Wałęsa, podważyli wcześniejszą
ekspertyzę, która powstała dla IPN. Były prezydent od początku negował
autentyczność dokumentów znalezionych w domu generała Czesława Kiszczaka. Pełnomocnik Lecha Wałęsy poinformował, że otrzymał nową opinię grafologów w
sprawie zapisków z teczki TW Bolka. Znajdowały się w niej m.in. odręcznie
napisane zobowiązanie do współpracy z SB, podpisane: "Lech Wałęsa Bolek". Dokumenty przeanalizowali specjaliści z katedry kryminalistyki Uniwersytetu
Warszawskiego. Analizę zlecił im adwokat byłego prezydenta. - Na razie mogę
tylko powiedzieć, że nowa grafologiczna opinia podważa kategoryczność sądów z
opinii biegłych powołanych przez Instytut Pamięci Narodowej. O szczegółach i
wnioskach poinformujemy już w przyszłym tygodniu podczas konferencji prasowej -
powiedział tvn24.pl Jan Widacki, pełnomocnik Wałęsy.

Ekspertyza trafiła już do śledczych z IPN. Były prezydent RP, twierdzi, że nie
zna jeszcze szczegółów tej opinii, ale cieszy się, że przemawia ona na jego
korzyść. - Ja wiedziałem, że to bezpieka zrobiła, a teraz tę dokumentację
przejęli nasi popaprańcy i grają tym. Wiedziałem, że prawda w końcu wypłynie,
ale szkoda, że trzeba było na to tracić czas - powiedział Lech Wałęsa.

O sprawie pierwsze poinformowało RMF FM. --

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-05 15:56:56
Autor: Wiesiaczek
Nowa opinia grafologów w sprawie teczki TW Bolka.
W dniu 05.05.2017 o 13:03, prezydent San Escobar pisze:

Ale o co chodzi?
To nie strona z ogłoszeniami tylko grupa dyskusyjna palancie!

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Data: 2017-05-05 17:42:22
Autor: prezydent San Escobar
Wiesiaczek <Wiesiaczek@vp.pl> napisał(-a):

W dniu 05.05.2017 o 13:03, prezydent San Escobar pisze:

Ale o co chodzi?
To nie strona z ogłoszeniami tylko grupa dyskusyjna palancie!

W ramach uświadamiania debili wklejam ci do poczytania to co poniżej:

Ogłoszenie - krótka forma wypowiedzi, w której autor ogłasza coś odbiorcy. W
ogłoszeniu treść powinna być maksymalnie streszczona, przy czym zawarte powinny
być wszelkie niezbędne informacje.

W ogłoszeniu muszą się znaleźć takie informacje jak:
    - kto ogłasza?
    - co ogłasza?
    - jak można się z osobą dającą ogłoszenie skontaktować?
    - w jakich godzinach można się skontaktować z osobą dającą ogłoszenie?

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-06 15:26:58
Autor: Wiesiaczek
W dniu 05.05.2017 o 17:42, prezydent San Escobar pisze:
[...]

Pierdol się debilu - PLONK!

Data: 2017-05-06 19:25:08
Autor: prezydent San Escobar
Nowa opinia grafologów w sprawie teczki TW Bolka.
Wiesiaczek <Wiesiaczek@vp.pl> napisał(-a):

Pierdol się debilu - PLONK!

Zabolało? Dobrze:). Kretynków boli zawsze najmocniej :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-05 19:21:28
Autor: prezydent San Escobar
prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so> napisał(-a):

Nowa opinia grafologów w sprawie teczki TW Bolka. "Podważa ustalenia dla IPN"

Ciekawe czy zaczną się przeszukania mieszkań i areszty "wydobywcze" dla tych
grafologów, jak myślicie?

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-05 19:47:52
Autor: Trefniś
W dniu .05.2017 o 19:21 prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so>  pisze:

[...]

Przecież wszyscy wiedzą, że opinie grafologów, prawników, sondaże poparcia  itp. kupuje się w osiedlowym sklepie. Nie sądzę, żeby spotkało ich coś  złego, skoro nie spotyka prawników.
Na razie :)

--
Trefniś

Data: 2017-05-05 20:21:38
Autor: prezydent San Escobar
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

[...]

Tak, wcale nie przeszukiwano mieszkań biegły w/s Ziobry i katastrofy
smoleńskiej :DDD
To prawda tzw. Trefna Sondażowa :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-05 21:06:13
Autor: Trefniś
W dniu .05.2017 o 20:21 prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so>  pisze:

[...]

Wal źródła, albo milcz :)
Gagagagazetę i Lisweeka sobie daruj, to nie są źródła informacji tylko  ośrodki propagandy.

--
Trefniś

Data: 2017-05-05 21:10:52
Autor: Trefniś
W dniu .05.2017 o 21:06 Trefniś <trefnis1@mailinator.com> pisze:

[...]

Poza tym ja nigdzie nie pisałem o biegłych, czytać umiesz?
Biegły to najniższy stopień w hierarchii zawodowej, co najmniej ze  względów finansowych.
Biegłych się nie kupuje, bo oni często nie rozumieją istoty problemu.
A _zwłaszcza_ biegłych pracujących na zlecenie rządu/komisji Millera.
Biegłych wszyscy mają za zapchajdziury i popychadła.

--
Trefniś

Data: 2017-05-05 22:33:25
Autor: u2
W dniu 05.05.2017 o 21:10, Trefniś pisze:
[...]

znając nadzwyczajną kastę nadludzi to oni zawsze w spornych sprawach bazują na "biegłych" a nie na własnym logicznym osądzie, w razie czego udają durnia, że to "biegły" wydał taką opinię, a że "biegłych" może być bez liku to cwaniaki w togach chętnie to wykorzystują:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-05-05 22:44:59
Autor: Trefniś
W dniu .05.2017 o 22:33 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

Dokładnie też o to mi chodziło, co uściśliłeś zgrabnie.
Niedawno znajoma żaliła mi się, że musiała pogonić biegłego, bo zwyczajnie  nie dało się go słuchać bez obrzydzenia.

--
Trefniś

Data: 2017-05-06 19:26:44
Autor: prezydent San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

znając nadzwyczajną kastę nadludzi

Och ach, tylko się nie spuść tym przekazem dnia :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-06 19:26:12
Autor: prezydent San Escobar
> [...]

Poza tym ja nigdzie nie pisałem o biegłych, czytać umiesz?

Aha - czyli sam już sobie znalazłeś i nie muszę szukać :DDD
Cieszę się, że google już opanowałeś :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-05 23:33:31
Autor: Kviat
pisze:

[...]

Opinie grafologów z IPN też się kupuje w sklepie?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-05 23:57:45
Autor: Trefniś

pisze:

[...]

:)
Zalecam rehabilitację NI. Nie dziękuj.

--
Trefniś

Data: 2017-05-06 04:45:16
Autor: andal
On Fri, 05 May 2017 23:33:31 +0200, Kviat wrote:

[...]

ipn grafologow nie zatrudnia tylko wynajmuje

zmien psychiatre

Data: 2017-05-06 19:28:34
Autor: prezydent San Escobar
andal <andal@andal.org> napisał(-a):

> Opinie grafologów z IPN też się kupuje w sklepie?
> Piotr

ipn grafologow nie zatrudnia tylko wynajmuje

Coś takiego? To jest ktoś kto ich zatrudnia by wydali opinię? :DDD
Zawsze wydawało mi się, że im się zleca ekspertyzę :DDD
Widać teraz jest inaczej :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-06 19:27:33
Autor: prezydent San Escobar
Kviat <null> napisał(-a):

> [...]
> ich coś złego, skoro nie spotyka prawników.
> Na razie :)

Opinie grafologów z IPN też się kupuje w sklepie?

Te na pewno są solidne bo nasze - inaczej teza by się rypła :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-05 20:01:47
Autor: A. Filip
Nowa opinia (na razie?) anonimowych grafologów w sprawie teczki TW Bolka.
prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so> pisze:
Nowa opinia grafologów w sprawie teczki TW Bolka. "Podważa ustalenia dla IPN"
[...]

Podasz *nazwiska* tych grafologów?  Ja jakoś tej dla mnie kluczowej
informacji w medialnych wrzutach nie znalazłem.

Dopóki nie ma tej kluczowej informacji do opinii grafologów wybranych
(i opłaconych) przez oskarżanego nie przywiązuje (zbyt) dużego znaczenia.
Dopiero coś pod czymś ludzie się publicznie podpisują własnym znanym
nazwiskiem zaczynam traktować poważnie.  Gdy jest to opinia ludzi którzy
_mają_ reputacje do stracenia.

Profesorów tytularnych robiących z siebie publicznie idiotów już paru w
życiu widziałem. Jeszcze o dziwo żywię nadzieje że to mała mniejszość.
Lech Falandysz też był profesorem UW gdy na jego ekspertyzach prezydent
na jedną kadencję Lech Wałęsa "prawnie szalał" [1].

[1] https://pl.wikipedia.org/wiki/Falandyzacja_prawa

Data: 2017-05-05 16:22:26
Autor: Zenek Kapelinder
Nowa opinia (na razie?) anonimowych grafologów w sprawie teczki TW Bolka.
To o grafomanow chodzi. I tak dobrze ze nie gramofonow ja by powiedzial Ken z nowosmiesznej.

Data: 2017-05-05 23:43:52
Autor: Kviat
W dniu 2017-05-05 o 20:01, A. Filip pisze:
[...]

Leń...
http://www.tvn24.pl/pomorze,42/lech-walesa-nowa-opinia-grafologow,737145.html

Gdy jest to opinia ludzi którzy
_mają_ reputacje do stracenia.
Profesorów tytularnych robiących z siebie publicznie idiotów już paru w
życiu widziałem. Jeszcze o dziwo żywię nadzieje że to mała mniejszość.

To fakt, że jest ich mniejszość. Ciężko im się będzie odnaleźć w naukowym środowisku, gdy dupochron PISlamski straci władzę.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-06 05:32:42
Autor: A. Filip
Kviat <null> pisze:
[...]

Czy ty POTRAFISZ zrozumieć proste zdania po Polsku?  Gdzie tam są
NAZWISKA ekspertów?  Renomę "profesorom UW" wyrobił prawny "ekspert"
Lecha Wałęsy profesor UW Lech Falandysz [1].  Dopóki nie padną nazwiska
to dla mnie Uniwersytet Warszawski im. Józefa Piłsudskiego dostarczył
Wałęsie nowych "ekspertów" na miarę Lecha Falandysza.

Data: 2017-05-06 10:24:09
Autor: Kviat
W dniu 2017-05-06 o 05:32, A. Filip pisze:
Kviat <null> pisze:
[...]

Podpowiedziałem ci, gdzie ich szukać i nie będę tego robił za ciebie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-06 10:36:56
Autor: A. Filip
Kviat <null> pisze:
[...]

Nie zależy ci na przekonywaniu że to nie są kupieni "eksperci"?
Mądry wybór. [Ekspert Wałęsy Lech Falandysz też był profesorem UW ]

Data: 2017-05-06 11:07:38
Autor: Kviat
W dniu 2017-05-06 o 10:36, A. Filip pisze:

Nie zależy ci na przekonywaniu że to nie są kupieni "eksperci"?

To miałoby taki sam sens jak przekonywanie, że Ziemia nie jest płaska.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-06 11:18:27
Autor: A. Filip
Kviat <null> pisze:
W dniu 2017-05-06 o 10:36, A. Filip pisze:

Nie zależy ci na przekonywaniu że to nie są kupieni "eksperci"?

To miałoby taki sam sens jak przekonywanie, że Ziemia nie jest płaska.

Wałęsa jest oskarżanym.  To że sobie "dobiera" ekspertów jest całkowicie
normalne i oczekiwane.  Różnice robi dopiero jak daleko się posuwa w
"dobieraniu".  Dla mnie gadka o profesorach UW z (jak na razie)
starannym unikaniem podania ich nazwisk może sugeruje reputację
ekspertów na poziomie eksperta Wałęsy profesora UW Falandysza [1].

Data: 2017-05-06 19:29:46
Autor: prezydent San Escobar
Nowa opinia (na razie?) anonimowych grafologów w sprawie teczki TW Bolka.
Kviat <null> napisał(-a):

Leń...

Oń nie leń, tylko kolejny który googla nie opanował :DDD
Oni czytają tylko "niezależne" i publiczne śmieci, więc skąd mają wiedzieć?
:DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-06 19:35:33
Autor: A. Filip
Kviat <null> napisał(-a):

Leń...

Oń nie leń, tylko kolejny który googla nie opanował :DDD
Oni czytają tylko "niezależne" i publiczne śmieci, więc skąd mają wiedzieć?
:DDD

Pokażesz mi ciemnemu jak ty o wielce przemądrzały gdzie te informacje _były_ dostępne?

Data: 2017-05-08 10:16:50
Autor: prezydent San Escobar
"A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał(-a):

> [...]
> :DDD

Pokażesz mi ciemnemu jak ty o wielce przemądrzały gdzie te informacje _były_ dostępne?

www.google.com

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Nowa opinia grafologów w sprawie teczki TW Bolka.