Nowa opinia (na razie?) anonimowych grafologów w sprawie teczki TW Bolka.

Data: 2017-05-05 20:01:47
Autor: A. Filip
Nowa opinia (na razie?) anonimowych grafologów w sprawie teczki TW Bolka.
prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so> pisze:
Nowa opinia grafologów w sprawie teczki TW Bolka. "Podważa ustalenia dla IPN"
[...]

Podasz *nazwiska* tych grafologów?  Ja jakoś tej dla mnie kluczowej
informacji w medialnych wrzutach nie znalazłem.

Dopóki nie ma tej kluczowej informacji do opinii grafologów wybranych
(i opłaconych) przez oskarżanego nie przywiązuje (zbyt) dużego znaczenia.
Dopiero coś pod czymś ludzie się publicznie podpisują własnym znanym
nazwiskiem zaczynam traktować poważnie.  Gdy jest to opinia ludzi którzy
_mają_ reputacje do stracenia.

Profesorów tytularnych robiących z siebie publicznie idiotów już paru w
życiu widziałem. Jeszcze o dziwo żywię nadzieje że to mała mniejszość.
Lech Falandysz też był profesorem UW gdy na jego ekspertyzach prezydent
na jedną kadencję Lech Wałęsa "prawnie szalał" [1].

[1] https://pl.wikipedia.org/wiki/Falandyzacja_prawa

Data: 2017-05-05 16:22:26
Autor: Zenek Kapelinder
Nowa opinia (na razie?) anonimowych grafologów w sprawie teczki TW Bolka.
To o grafomanow chodzi. I tak dobrze ze nie gramofonow ja by powiedzial Ken z nowosmiesznej.

Data: 2017-05-05 23:43:52
Autor: Kviat
W dniu 2017-05-05 o 20:01, A. Filip pisze:
[...]

Leń...
Dokumenty przeanalizowali specjaliści z katedry kryminalistyki Uniwersytetu Warszawskiego. Analizę zlecił im adwokat byłego prezydenta.
http://www.tvn24.pl/pomorze,42/lech-walesa-nowa-opinia-grafologow,737145.html

Gdy jest to opinia ludzi którzy
_mają_ reputacje do stracenia.
Profesorów tytularnych robiących z siebie publicznie idiotów już paru w
życiu widziałem. Jeszcze o dziwo żywię nadzieje że to mała mniejszość.

To fakt, że jest ich mniejszość. Ciężko im się będzie odnaleźć w naukowym środowisku, gdy dupochron PISlamski straci władzę.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-06 05:32:42
Autor: A. Filip
Kviat <null> pisze:
[...]

Czy ty POTRAFISZ zrozumieć proste zdania po Polsku?  Gdzie tam są
NAZWISKA ekspertów?  Renomę "profesorom UW" wyrobił prawny "ekspert"
Lecha Wałęsy profesor UW Lech Falandysz [1].  Dopóki nie padną nazwiska
to dla mnie Uniwersytet Warszawski im. Józefa Piłsudskiego dostarczył
Wałęsie nowych "ekspertów" na miarę Lecha Falandysza.

Data: 2017-05-06 10:24:09
Autor: Kviat
W dniu 2017-05-06 o 05:32, A. Filip pisze:
Kviat <null> pisze:
[...]

Podpowiedziałem ci, gdzie ich szukać i nie będę tego robił za ciebie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-06 10:36:56
Autor: A. Filip
Kviat <null> pisze:
[...]

Nie zależy ci na przekonywaniu że to nie są kupieni "eksperci"?
Mądry wybór. [Ekspert Wałęsy Lech Falandysz też był profesorem UW ]

Data: 2017-05-06 11:07:38
Autor: Kviat
W dniu 2017-05-06 o 10:36, A. Filip pisze:

Nie zależy ci na przekonywaniu że to nie są kupieni "eksperci"?

To miałoby taki sam sens jak przekonywanie, że Ziemia nie jest płaska.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-06 11:18:27
Autor: A. Filip
Kviat <null> pisze:
W dniu 2017-05-06 o 10:36, A. Filip pisze:

Nie zależy ci na przekonywaniu że to nie są kupieni "eksperci"?

To miałoby taki sam sens jak przekonywanie, że Ziemia nie jest płaska.

Wałęsa jest oskarżanym.  To że sobie "dobiera" ekspertów jest całkowicie
normalne i oczekiwane.  Różnice robi dopiero jak daleko się posuwa w
"dobieraniu".  Dla mnie gadka o profesorach UW z (jak na razie)
starannym unikaniem podania ich nazwisk może sugeruje reputację
ekspertów na poziomie eksperta Wałęsy profesora UW Falandysza [1].

Data: 2017-05-06 19:29:46
Autor: prezydent San Escobar
Nowa opinia (na razie?) anonimowych grafologów w sprawie teczki TW Bolka.
Kviat <null> napisał(-a):

Leń...

Oń nie leń, tylko kolejny który googla nie opanował :DDD
Oni czytają tylko "niezależne" i publiczne śmieci, więc skąd mają wiedzieć?
:DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-06 19:35:33
Autor: A. Filip
Kviat <null> napisał(-a):

Leń...

Oń nie leń, tylko kolejny który googla nie opanował :DDD
Oni czytają tylko "niezależne" i publiczne śmieci, więc skąd mają wiedzieć?
:DDD

Pokażesz mi ciemnemu jak ty o wielce przemądrzały gdzie te informacje _były_ dostępne?

Data: 2017-05-08 10:16:50
Autor: prezydent San Escobar
"A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał(-a):

> [...]
> :DDD

Pokażesz mi ciemnemu jak ty o wielce przemądrzały gdzie te informacje _były_ dostępne?

www.google.com

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Nowa opinia (na razie?) anonimowych grafologów w sprawie teczki TW Bolka.