[sprzedam] Nowa opona Nobby Nic 29" zwijana

Data: 2013-05-13 10:45:32
Autor: bans
[sprzedam] Nowa opona Nobby Nic 29" zwijana
Jak w temacie, 90zł.
Pszczyna i okolice, odbiór osobisty.

Opona nawet nigdy nie była założona, bo... mam rower 26"

W lutym kupiłem tę oponę na rezerwę, teraz przyszedł czas na wymianę, próbuję założyć - coś dziwnie luźno, opona 29 cali... a na białej nalepce opakowaniu jak byk napisane "26" - oczywiście paragonu już dawno nie mam, a panowie ze sklepu Koral w Bielsku-Białej nie wykazali się zrozumieniem, choć sprzedano mi niewłaściwy towar z ich winy.

To była ta kropla, która przepełniła puchar goryczy jeśli chodzi o moje doświadczenia z tym sklepem (nie pierwszy raz zauważyłem, że wyznają zasadę "wcisnąć kit, jak tylko klient zapłaci to już nas więcej nie obchodzi") i "do Bydgoszczy będę jeździł" a w Koralu już nic nie kupię.

Konkurencji w Bielsku sporo, nie martwię się. Ale zmarnowanych 118zł szkoda :/

--
bans

[sprzedam] Nowa opona Nobby Nic 29" zwijana