Nowa opony, gdzie zalozyc?

Data: 2009-08-25 14:22:03
Autor: to
Nowa opony, gdzie zalozyc?
Andrzej wrote:

mam autko na z napedem na przednia os gdzie mam zalozyc nowe opony, na
przod czy tyl? prosilbym o jakies uzasadnienie

Powiem Ci tyle, że przejeździłem zimę z dużo gorszymi oponami na tyle (3 mm vs. 5 mm) i bardziej brakowało mi przyczepności z przodu, gdzie miałem lepsze opony, niż z tyłu.

--
cokolwiek

Data: 2009-08-25 16:38:05
Autor: J.F.
Nowa opony, gdzie zalozyc?
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4a93f38b$1news.home.net.pl...
Andrzej wrote:
[...]

A marka ta sama ?

Bo jak uczy doswiadczenie, to glebokosc bieznika i wiek opony to nie wszystko.

J.

Data: 2009-08-25 14:42:07
Autor: to
Nowa opony, gdzie zalozyc?
J.F. wrote:

A marka ta sama ?

Bo jak uczy doswiadczenie, to glebokosc bieznika i wiek opony to nie
wszystko.

To był komplet czterech identycznych opon (tylko w różnym stopniu już zużytych). Oczywiście kilka razy tył mi trochę zaczynał uciekać i musiałem lekko skontrować, ale z przodem było zdecydowanie więcej problemów.

--
cokolwiek

Nowa opony, gdzie zalozyc?