Nowa parabolka...

Data: 2010-08-22 10:42:23
Autor: Endriu
Nowa parabolka...
A Skippy spryciaż już wyrysował  nową zgrabną parabolkę:
http://ifutures.pl/bie-t1722-40.html#p17434
http://ifutures.pl/download/file.php?id=8485&mode=view

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-08-22 19:32:50
Autor: Endriu
Nowa parabolka...
http://ifutures.pl/bie-t1722-40.html#p17434
http://ifutures.pl/download/file.php?id=8485&mode=view

A to ja sobie pozwolę wrzucić dwa w miarę aktualne trójkąciki  - z dedykacją specjalnie dla świeżo upieczonego "długiego" Charliego....
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/598e95a65e15697d.html

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-08-22 22:40:45
Autor: Delfino Delphis
Nowa parabolka...
Endriu wrote:

[...]

No to akurat sugeruje długie. Odwrócony RGR to wybicia górą.

Data: 2010-08-22 23:11:30
Autor: marfi
Nowa parabolka...
Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomości news:i4s20b$8nl$1news.onet.pl...
Endriu wrote:

[...]

  Czyli mamy wyraźne sygnały, że wzrośnie albo spadnie?

--
marfi

Data: 2010-08-22 23:26:17
Autor: Delfino Delphis
Nowa parabolka...
 wrote:

  Czyli mamy wyraźne sygnały, że wzrośnie albo spadnie?

Według mnie dalsze wzrosty. Oczywiście jeśli ten oRGR się nie zrealizuje to pewnie będzie nadal trend boczny. Co do parabol, to nic nie stoi na przeszkodzie, aby wyrysować nową wzrostową, o ile patrzyłem na wykresy to Skippy robił tak wielokrotnie :)

Data: 2010-08-22 23:49:46
Autor: marfi
Nowa parabolka...
Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomości news:i4s4lm$ae5$2news.onet.pl...
wrote:

[...]

  Zapewne w przypadkach niestabilnych stara się wytłumaczyć przeszłość.

--
marfi

Nowa parabolka...