Nowa partia

Data: 2009-10-11 13:41:42
Autor: Fidelio
Nowa partia
Uzytkownik "Gonzo" <gonzo@none.nn> napisal w wiadomosci news:hasf35$tif$1news.onet.pl...
Ciekawe czy marudzacy tutaj sa gotowi cos zrobic czy tylko beda siedziec z zalozonymi rekami i marudzic?
Program nowej partii:
- Likwidacja senatu

gdzies to juz slyszalem ;-)

, jednomandatowe okregi wyborcze,

to tez ;-)

 ograniczenie
liczby   poslow do okolo 200.

to tez :-)

..
- Pelny ZUS dla najbogatszych rolnikow.

No przeciez ma byc :-)

Wszystko pieknie, zalózmy ze odniesiesz olbrzymi sukces i wejdziesz do sejmu, zeby przeprowadzic takie zmiany potrzeba zmiany konstytucji (poza zusem) do czego potrzeba wiekszosci 2/3 glosów w Sejmie czyli potrzebujesz zgody 2/3 parlamentarzystów do przeprowadzenia zmian. Jak mi powiesz jak zamierzasz to osiagnac to bede pierwszym w Twojej partii ;-)

Data: 2009-10-11 13:08:29
Autor: Gonzo
Nowa partia
Fidelio wrote:
[...]

"One day at a time". Najpierw trzeba zebrac chetnych do zalozenia partii.

Data: 2009-10-11 15:08:53
Autor: Krzysztof
Nowa partia

mi powiesz jak zamierzasz to osiagnac to bede pierwszym w Twojej partii ;-)

"One day at a time". Najpierw trzeba zebrac chetnych do zalozenia partii.

najtrudniejsze to objecie wladzy w wymaganej wiekszosci, to spoleczenstwo.
glosuje. Zobacz co my mamy za spoleczenstwo i  kto bedzie na Ciebie glosowal
wiedzac ze zabierzesz im przywileje.
Wladze w tej wiekszosci mozna objac tylko obiecujac cos innego czyli klamiac
a nastepnie bezwzglednie realizujac swój program, to jedyna szansa dla Polski.
Uwazam ze beznadziejna.

Data: 2009-10-11 14:22:13
Autor: Gonzo
Nowa partia
Najpierw trzeba zebrac chetnych do zalozenia partii. Jesli nie bedzie chetnych popierajacych ten program to Polacy zasluguja aby kazde kolejne rzady ich okradaly i oklamywaly.

Data: 2009-10-11 15:31:37
Autor: Dieter
Nowa partia
Ludzie nie wybieraja madrych ale tych, ktorzy mowia, to co ludzie chca uslyszec. Pocieszac sie mozna jedynie tym, ze wszedzie tak jest.

D.

Data: 2009-10-11 18:40:18
Autor: Ireneusz Wik
Nowa partia
Dieter <dieter@autograf.pl> napisał(a):
Ludzie nie wybieraja madrych ale tych, ktorzy mowia, to co ludzie chca uslyszec. Pocieszac sie mozna jedynie tym, ze wszedzie tak jest.

D.

czy nie oznacza to że demokracja to system niefunkcjonalny, niemoralny

IWSP --

Nowa partia