Nowa partia

Data: 2009-10-11 20:40:51
Autor: Gonzo
Nowa partia
Nowe punkty do programu:
- Przymusowa praca wiezniow
- Podniesienie pensji minimalnej (bedzie mozliwe przez zmniejszenie zusu)
- Podwyzszenie najnizszych emerytur kosztem tych najwiekszych
- Stosowanie oprogramowania Open source w administracji publicznej

Data: 2009-10-11 21:45:46
Autor: Dieter
Nowa partia
Nie zapominaj, ze wiezniowie to spory elektorat. Na PO glosowalo 95% z nich.

D.

Data: 2009-10-11 20:48:29
Autor: Gonzo
Nowa partia
Dieter wrote:
Nie zapominaj, ze wiezniowie to spory elektorat. Na PO glosowalo 95% z nich.

Oj chlopie, jak Ty tak rozumiesz statystyke...

Data: 2009-10-11 21:54:33
Autor: Dieter
Nowa partia
Moze zle zrozumiales?

D.

Data: 2009-10-11 23:41:26
Autor: Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
Nowa partia
Dieter wrote:

Nie zapominaj, ze wiezniowie to spory elektorat. Na PO
glosowalo 95% z nich.

Jak tak ochoczo kwiatki wyciągasz, to napisz jeszcze
na kogo głosowała miażdząca większość(ztcp b. blisko
100%) pensjonariuszy .. szpitali psychiatrycznych.

--
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat oraz ludzka
głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej. Albert

Data: 2009-10-11 21:46:13
Autor: Jerzy Olszewski
Nowa partia
Gonzo pisze:
[...]

Jeszcze tylko dodaj , że ta przymusowa praca będzie na Żuławach i punkt o wiodącej roli ZSRR i zacznie mi to coś przypominać :)

Data: 2009-10-11 20:49:27
Autor: Gonzo
Nowa partia
Jerzy Olszewski wrote:
Jeszcze tylko dodaj , że ta przymusowa praca będzie na Żuławach i punkt o wiodącej roli ZSRR i zacznie mi to coś przypominać :)

A tak na serio to co o tym myslisz?

Data: 2009-10-11 22:03:29
Autor: Jerzy Olszewski
Nowa partia
Gonzo pisze:
Jerzy Olszewski wrote:
Jeszcze tylko dodaj , że ta przymusowa praca będzie na Żuławach i punkt o wiodącej roli ZSRR i zacznie mi to coś przypominać :)

A tak na serio to co o tym myslisz?

Na serio, to myślę, że przymus pracy nawet dla więźniów , jest nie do przyjęcia dla jakiejkolwiek nie totalitarnej partii.

Pozostałe punkty też są kompletnie nie do zaakceptowania.

- Podniesienie pensji minimalnej (bedzie mozliwe przez zmniejszenie zusu)

W normalnym kraju takie pojęcie , jak płaca minimalna nie jest w ogóle potrzebne i sprzeczne z rynkowym podejściem do pracy, jako zasobu. Jest to pojecie typowo socjalistyczne.

- Podwyzszenie najnizszych emerytur kosztem tych najwiekszych

Niczym nie uzasadnione ingerowanie w prawa nabyta - totalitaryzm.

- Stosowanie oprogramowania Open source w administracji publicznej

To, to już wręcz jak u Orwella ...

Widzisz, nie jest wcale tak łatwo, jak by się wydawało. Chodzi o to , by tak konstruować program, by bez żadnych nakazów i zakazów posterować sprawami publicznymi we właściwą stronę. Żeby urzędnicy sami dla swojego dobra wybierali tańsze rozwiązania informatyczne. Żeby więźniów ogólnie było mniej i opłacało im się pracować zamiast zbijać bąki. Żeby przedsiębiorcom zależało na dobrych pracownikach i w wyniku tego podnosili im uposażenia, a skarb państwa zamiast być trwoniony bezmyślnie mógł lepiej zasilić emerytury dla osób starszych.

Data: 2009-10-11 21:19:19
Autor: Gonzo
Nowa partia
Jerzy Olszewski wrote:
Gonzo pisze:
Jerzy Olszewski wrote:
[...]

Wiec moze wprowadzmy zakaz pracy dla wiezniow? A pobyt w wiezieniu niech bedzie liczony do emerytury?

[...]

Z jednej strony sie z Toba zgadzam, z drugiej to godpodarka jest dla czlowieka a nie odwrotnie. Ktos ma jeszcze jakies argumenty za i przeciw? Chetnie poslucham.

- Podwyzszenie najnizszych emerytur kosztem tych najwiekszych

Niczym nie uzasadnione ingerowanie w prawa nabyta - totalitaryzm.
A ja mysle, ze nie uzasadnione sa emerytury gdzie oplaceniu lekow i rachunkow brakuje na jedzenie.

Data: 2009-10-11 21:58:24
Autor: sorden
Nowa partia
Gonzo wrote:

- Podniesienie pensji minimalnej (bedzie mozliwe przez zmniejszenie zusu)

Pensja minimalna w kapitalizmie ?

- Podwyzszenie najnizszych emerytur kosztem tych najwiekszych

Robin Hood ?

--
in

Data: 2009-10-11 21:02:47
Autor: Gonzo
Nowa partia
sorden wrote:
- Podwyzszenie najnizszych emerytur kosztem tych najwiekszych
Robin Hood ?
Przy obecnych cenach te nizsze emerytury to zart.

Data: 2009-10-11 23:10:28
Autor: Zbyszek
Nowa partia
Dnia 11-10-2009 o 22:02:47 Gonzo <gonzo@none.nn> napisał(a):

sorden wrote:
- Podwyzszenie najnizszych emerytur kosztem tych najwiekszych
Robin Hood ?
Przy obecnych cenach te nizsze emerytury to zart.

wszystkim jedną niską kołchozową emeryture ? tabletki na eutanazje w  komplecie tez.
Moze chodzi CI o problem ich rewaloryzacji, to co innego. Oszustwo i  krętactwo przez lata.

Co do pracy więźniów, zasadniczo mi się podoba, ale jako częśc kary,
zasądzanej indywidualnie. Jak cięzkie roboty. Inna sprawa że koszty takiej  pracy przewyższają
nieraz dochody. Trudno pogodzic mi sie z tym ze nowoczesne więzienia to  niemal sanatoria w porównaniu
z choćby szpitalami.

Z.

Data: 2009-10-11 23:14:05
Autor: Gonzo
Nowa partia

sorden wrote:
- Podwyzszenie najnizszych emerytur kosztem tych najwiekszych
Robin Hood ?
Przy obecnych cenach te nizsze emerytury to zart.

wszystkim jedną niską kołchozową emeryture ?
Takie cos by pewnie nie przeszlo, zreszta nawet nie o to chodzi. Chodzi o to aby podwyzszyc te emerytury po 500 zl, nawet jesli trzeba obnizyc niektorym z 3000 na 2000.

Co do pracy więźniów, zasadniczo mi się podoba, ale jako częśc kary,
zasądzanej indywidualnie. Jak cięzkie roboty. Inna sprawa że koszty takiej pracy przewyższają
nieraz dochody.
Chocby sortowanie smieci. Calosc odbywalaby sie na terenie wiezien - koszty takie same jak teraz.

Data: 2009-10-19 00:18:00
Autor: SlawcioD
Nowa partia

sorden wrote:
[...]

rewaloryzacja swiadczen na nowych warunkach np. branie sredniej z
wzrostu gosp. i inflacji

[...]

musial bys wpisac w program budowe nowych wiezien... na przymusowe
roboty skazal bym tych co unikaja placenia alimentow. reszta miala by
alternatywe pracuje i zarabiam albo po odsiadce splacam koszt wiezienia.

pozdrawiam
SlawcioD

ps. z innej beczki wogole bym wywalil podreczniki (w formie realksiazki)
jako obowiazkowe tylko pdf, uruchomil bym program laptop dla kazdego
dzieciaka. zreszta koszt jednego lapa (netbook) w porownaniu z kosztem
podrecznikow przez okres nauki to pikus;)

Data: 2009-10-19 08:18:44
Autor: skippy
Nowa partia
A po co skazani z niepłacenie alimentów maja mieć przymus pracy?
I co by najpierw spłacali - alimenty, czy te dobrze ponad 2k kosztów pobytu w więzieniu?

Data: 2009-10-19 08:58:42
Autor: totus
Nowa partia
skippy wrote:

A po co skazani z niepłacenie alimentów maja mieć przymus pracy?
I co by najpierw spłacali - alimenty, czy te dobrze ponad 2k kosztów
pobytu w więzieniu?

Czy jesteś zdania, ze ofiara powinna płacić za ściganie, osądzanie i więzienie człowieka, który jej wyrządził krzywdę?

Data: 2009-10-19 09:46:07
Autor: skippy
Nowa partia

Użytkownik "totus" <totus@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hbh2o3$efq$1inews.gazeta.pl...
skippy wrote:

[...]

Jestem zdania, że ponieważ koszty więzienia takiego misia to ponad 2k, to najprościej będzie zamiast go zamykać przeznaczyć te pieniądze dla ofiary w razie nieściagalności, a misia zblokować przez Skarbowy i Rejestr dłużników i nie robić krzywdy dzieciom zamykając ojca bezsensownie do kicia. W imie wimaginowanej sprawiedliwości podnoszone przez to są mocno koszty społeczne całej sprawy oraz przy okazji dodatkowym ludziom wyrządzana jest krzywda. Inna sprawa że kompletnie nie wierzę w zapewnienie tak płatnej pracy wszystkim udupionym alimenciarzom czyli de facto żona i dzieci nie dostaja i tak zadnej kasy, a my wszyscy dodatkowo się składamy na karę, która niczego nie załatwia. Bo jak kest z czego ściągać, to po co zamykać. A jak nie ma, to co da zamknięcie?

Data: 2009-10-19 09:58:48
Autor: marfi
Nowa partia
Użytkownik "skippy" <a@nie.ma> napisał w wiadomości news:hbh5g1$f2e$1news.onet.pl...
Jestem zdania, że ponieważ koszty więzienia takiego misia to ponad 2k, to najprościej będzie zamiast go zamykać przeznaczyć te pieniądze dla ofiary w

Ciekawe ilu dodatkowych chętnych pojawiłoby się w kolejce po taki rodzaj "zapomogi"?

--
marfi

Data: 2009-10-19 10:14:40
Autor: skippy
Nowa partia

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:hbh6cb$23s$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

założenie że każdy jest potencjalnym przestępcą źle mi się kojarzy

Data: 2009-10-19 10:24:26
Autor: marfi
Nowa partia
Użytkownik "skippy" <a@nie.ma> napisał w wiadomości news:hbh75i$k17$1news.onet.pl...

[...]

Nie zakładam, że "każdy" a zastanawiam się "ile" - chyba nie masz wątpliwości, że dodatkowi chętni by się pojawili :)

--
marfi

Data: 2009-10-19 10:32:43
Autor: totus
Nowa partia

skippy wrote:

[...]

Ja żadnych badań na ten temat nie znam ale w życiu nie spotkałem przypadku osobnika uchylającego się od płacenia alimentów, który byłby dobrym ojcem. A moim zdaniem dobry ojciec to taki, który wychowuje swoje dzieci na takie, których nie boje się spotkać na ulicy.

[...]

Ja sobie wyobrażam to tak. Wszelkie koszty które były skutkiem czynu zabronionego powinien ponosić sprawca. Naprawa szkody, ściganie, sądzenie i więzienie. Może się z tego uzbierać kwota nieosiągalna dla sprawcy. Staje się wtedy dożywotnio niewolnikiem ekonomicznym swojego czynu i ofiar. Wszystkie kwoty kredytuje państwo na rynkowych zasadach, a potem z całą bezwzględnością ściąga. Dobrym rozwiązaniem jest obsadzanie takimi gostkami najbardziej niebezpiecznych zawodów. Górnicy są tu dobrym kandydatem. Jeżeli cwaniaczek nie chce pracować to wszelkie koszty związane z pilnowaniem go, doprowadzaniem do pracy powiększają jego dług. Pierwsze 5 lat obowiązywania takich zasad i najbardziej uciążliwe przestępstwa spadłyby znacznie. Kierowca, który zrobił po pijanemu kalekę musiałby zapłacić za leczenie, straty moralne i różnicę w zarobkach swojej ofiary, które spowodował, do końca jej życia. Takie przykłady powodowałyby, że pijani baliby się samochodów. Jak głupi 20 latek ustawiłby sobie życie jednym wygłupem, jak ustawił życie swojej ofiary, to takie przykłady mocno by działały. Tak myślę. Ja bym tak wolał. Nic mi po wyroku dożywocia lub każe śmierci dla mordercy mojego dziecka, za które mam jeszcze sam płacić. Wolałbym, żeby morderca zapłacił za wychowanie mojego dziecka, moje straty moralne i wszystkie zawiedzione nadzieje, które spowodował. Teraz mam zemstę i nic ponad to.

Data: 2009-10-19 11:04:47
Autor: skippy
Nowa partia

Użytkownik "totus"

Co do pierwszego to ja nie znam w ogóle nikogo kto płaci alimenty (czy tam precyzyjniej ma zasądzone) ani zadnych statystyk kto i dlaczego nie płaci.

Co do drugiego: tak

Data: 2009-10-19 11:20:45
Autor: SlawcioD
Nowa partia

skippy wrote:

[...]

to tak nie dziala - kolo moze pracowac na lewo i skarboofke ma w d4
podobnie rejestr, komornicy maja zwiazane rece - vide ochrona informacji
bankowej.

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2009-10-19 09:55:40
Autor: skippy
Nowa partia

Użytkownik "totus"

Czy jesteś zdania, ze ofiara powinna płacić za ściganie, osądzanie i
więzienie człowieka, który jej wyrządził krzywdę?

Ogólna uwaga na ten temat jest taka, że państwo jak może unika pomocy tu, gdzie by mogło dużo pomóc bezradnym ludziom, za to ma nadmierne tendencje do karania, grożenia i militaryzacji życia społecznego.
Oraz przy okazji to, że brak odpowiedzialności urzędniczej to kpina.
LSD (vide Kluska) i PIS (trzymać za mordę) tego nie wprowadzą, PO obiecywała i się zesr....

Data: 2009-10-19 11:18:30
Autor: SlawcioD
Nowa partia
skippy pisze:
A po co skazani z niepłacenie alimentów maja mieć przymus pracy?
I co by najpierw spłacali - alimenty, czy te dobrze ponad 2k kosztów
pobytu w więzieniu?
system dozoru elektronicznego rulez, przeciez kolo nie musi siedziec w
pierdlu fizycznie ;)

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2009-10-19 08:49:24
Autor: komunista0
Nowa partia
Gonzo pisze:

> [...]

dzieciaka. zreszta koszt jednego lapa (netbook) w porownaniu z kosztem
podrecznikow przez okres nauki to pikus;)

Aż się serce raduje jakie ludzie mają ciągoty do komunizmu. Tylko dlaczego sami o tym nie wiedzą?

Data: 2009-10-19 11:14:42
Autor: SlawcioD
Nowa partia
komunista0@op.pl pisze:

sorden wrote:
[...]

moj stary jest mi krewny >30kpln z tytulu alimentow i ZTCW nie jestem
jedyny w tej kolejce. powiedz prosze w jaki sposob inaczej mialby on
splacic takie zadluzenie?

przypominam takze ze alimenty to jedyny dlug w RP za ktory idzie sie do
pierdla.

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2009-10-19 11:59:34
Autor: komunista0
Nowa partia
komunista0@op.pl pisze:

> [...]
splacic takie zadluzenie?

przypominam takze ze alimenty to jedyny dlug w RP za ktory idzie sie do

Ale alimenty to nie chyba liberałów, prawicowców czy też innych od prawa naturalnego wymysł, a ja i tak bardziej do p.s.

--

Nowa partia