Nowa piątka PiS

Data: 2019-03-09 19:11:51
Autor: boukun
Nowa piątka PiS
Data: 2019-03-09 19:14:31
Autor: boukun
Nowa piątka PiS
Użytkownik "boukun"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
https://wiadomosci.wp.pl/mateusz-morawiecki-w-nowym-klipie-rzadu-mowi-o-polsce-marzen-6357505217083009a

boukun
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
wspomnienia po PO
9 min. temu

Jak oni mogą dobrze rządzić Polska jak tylko potrafią na nią pluć?

Data: 2019-03-09 19:20:16
Autor: Pajdak
Nowa piątka PiS
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q60vlh$1qk5$1gioia.aioe.org...
https://wiadomosci.wp.pl/mateusz-morawiecki-w-nowym-klipie-rzadu-mowi-o-polsce-marzen-6357505217083009a

Wspominał coś o srebrnych wieżach i przewodniej myśli ludzkiego socjalizmu "nam się należy!" ?

--
Pajdak

Data: 2019-03-09 13:52:05
Autor: Zenek Kapelinder
Nowa piątka PiS
Kup pizdziak ruski orzech zamiast mialu. Wiecej pary do gwizdka narobisz a i kotlety bedziesz mial na czym odgrzac. Wygra pis kolejne wybory to wieze postawi. I na kant chuja im skoczysz. Mozesz jeszcze sie w protescie podpalic. Przy okazji. Przekonales dzisiaj kogos do swoich racji?

Data: 2019-03-10 03:01:59
Autor: Olfi
Nowa piątka PiS. postawią wieże.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości

> Wygra pis kolejne wybory to wieze postawi.

Za twoje i moje pieniądze wódz Kaczyński postawi wieże.
Te pieniadze PiS zabierze nam jako podatki.

Data: 2019-03-10 07:05:30
Autor: Pajdak
Użytkownik "Olfi" <ababee@sdy.pl> napisał w wiadomości news:q61r7m$4al$1news.mixmin.net...
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości

> Wygra pis kolejne wybory to wieze postawi.

Za twoje i moje pieniądze wódz Kaczyński postawi wieże.
Te pieniadze PiS zabierze nam jako podatki.

Sądzisz, że taka prawda dotrze do zenusia? Kiedy >70% w Łodzi wygrała Zdanowska zenuś piał z zachwytu nad wygraną PiS.

O obiecanych przez zenusia bilionach euro jako odszkodowanie (reparacje wojenne) nie wspomnę.

--
Pajdak

Data: 2019-03-10 06:12:01
Autor: Zenek Kapelinder
Nowa piątka PiS. postawią wieże.
Nie moja wina ze debil jestes i nie zrozumiesz ze wypisanie rachunku na taka kwote musi potrwac kilka a moze kilkanascie lat.

Nowa piątka PiS