Nowa pralka

Data: 2009-07-21 16:53:45
Autor: Panslavista
Nowa pralka
Użytkownik "medea" <e.fiszer@poczta.fm> napisał w wiadomości

Córce kupiłem Indesit'a, ładowany od góry - cicho chodzi już ponad 10 lat.
Maryda tez taka kupiła.

Data: 2009-07-21 20:10:00
Autor: Panslavista
Nowa pralka

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości
Użytkownik "medea" <e.fiszer@poczta.fm> napisał w wiadomości

Córce kupiłem Indesit'a, ładowany od góry - cicho chodzi już ponad 10 lat.
Maryda tez taka kupiła.

Ma to co potrzebujesz - programowalne programy, ustawianie wirowania łącznie
z wyłczeniem, to samo z temperaturą itd. Oczywiscie wyświetlacz. Oczywiscie
automatykę wirowania i napełniania wodą, wypompowywanie wody z odpływu - aby
zaległe resztki nie wpływały na nowe pranie...
Przejedź się do sklepu... Nie są drogie, do 1500zł. Nie będzie żal wyrzucić
gdy nawali...

Nowa pralka