Nowa pralka

Data: 2009-07-24 19:33:16
Autor: tadeusz
Nowa pralka

Użytkownik "medea" <e.fiszer@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h44f69$j04$1atlantis.news.neostrada.pl...
Po ponad 10 latach zepsuła mi się pralka i jest już nie do naprawienia, tzn. naprawa jest nieopłacalna, bo trzeba by wymienić silnik. :(
Mniejsza z tym, czas kupić nową.
Jaką polecacie?
Wiem tyle, że nie chcę już pralko-suszarki, ponieważ z  funkcji suszenia w obecnej skorzystałam może 3 razy. Chcę więc taką, która bardzo dobrze odwirowuje i najlepiej żeby pokazywała czas do końca prania. Mogłaby mieć też funkcję opóźnionego startu.
Na co jeszcze zwracać uwagę?
Jaką pralkę polecacie?

Potrzeba pilna, bo pranie się piętrzy.

Aha, cena najlepiej do 2 tys. PLN, ale jeśli będą istotne powody, to dam więcej. :)

Pozdrawiam
Ewa

Ja od 2 lat mam pralkę Elektrolux  EWF 16981W i jestem zadowolony. Posiada wyświetlacz graficzny, 7 kg wsadu,1600 obr/min, cicha, kontrola czasu prania.
Pozdrawiam.

Nowa pralka