Nowa procedura odpraw na Okęciu

Data: 2012-10-31 12:58:15
Autor: T.
Nowa procedura odpraw na Okęciu
Do tej pory trzeba było się zgłosić na godzinę-dwie przed odlotem. Teraz należy się stawić na pół roku wcześniej, żeby ocenić, czy w bagażu jest nitrogliceryna czy zaledwie dezodorant...
Pasta do zębów będzie badana jeszcze wnikliwiej...
T.

Data: 2012-10-31 13:07:54
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomości news:5091125a$0$26709$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Truno wam, czcicieli zamachu, pogodzić się z porażką! Wyrazy współczucia!

Data: 2012-10-31 13:24:07
Autor: Jusuf

Ale pojebaństwu zawrócili w głowie. No i ma motłoch zajęcie. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-10-31 09:43:06
Autor: Yogi
Nowa procedura odpraw na Okêciu
Dnia Wed, 31 Oct 2012 13:24:07 +0100, Jusuf napisa³(a):

"T." <kuki543@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag news:5091125a$0$26709$65785112news.neostrada.pl...
Do tej pory trzeba by³o siê zg³osiæ na godzinê-dwie przed odlotem. Teraz nale¿y siê stawiæ na pó³ roku wcze¶niej, ¿eby oceniæ, czy w baga¿u jest nitrogliceryna czy zaledwie dezodorant...
Pasta do zêbów bêdzie badana jeszcze wnikliwiej...
T.

Ale pojebañstwu zawrócili w g³owie. No i ma mot³och zajêcie.

Co¶ mi siê boczek nie zgadza. W takiej sytuacji, powinine¶ sie z tego
cieszyæ, a skaczesz po ¶cianach jak ma³pa czy jaki¶ inny Michnik.

Data: 2012-10-31 16:13:30
Autor: Jusuf
"Yogi" <Yogi@bubu.com> schrieb im Newsbeitrag news:k6rddr$4sl$1dont-email.me...
[...]

Co ci siê nie zgadza? Ma³pa, jak siê cieszy, to skacze po ¶cianach. Ja, to siê tylko ¶miejê i nadziwiæ nie mogê, jak ludzie mog± byæ tak prymitywnie g³upi? Ale dlatego Polska tak stoi, jak stoi, w ogonie cywilizacji. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-10-31 12:20:05
Autor: Yogi
Nowa procedura odpraw na Okêciu
Dnia Wed, 31 Oct 2012 16:13:30 +0100, Jusuf napisa³(a):

[...]

Skaczesz po ¶cianach ju¿ drugi dzieñ ale nie z rado¶ci, ja widzê ¿e ma³pa
chcia³aby ugry¼æ tylko nie bardzo wie kogo i z której strony, dlatego
wkurzona skacze i wymachuje ³apami jak pi¼dzik tym swoim ¿ydkiem :)))))
Ja, to siê tylko ¶miejê i nadziwiæ nie mogê, jak ludzie mog± byæ tak prymitywnie g³upi?

Nie panikuj, wróci Bierut i znowu wszyscy bêd± my¶leli tak jak ty.

Ale dlatego Polska tak stoi, jak stoi, w ogonie cywilizacji.

Jêczysz i jêczysz, zamiast napisaæ jasno i wyra¼nie, ¿e chcesz pieniêdzy bo
do roboty masz dwie lewe, do emerytury daleko a w bundes ju¿ ciê dobrze
znaj±. Rozmawia³em wczoraj przez telefon z Dmowskim, mówi³, ¿e twój marsz
by³ 1 maja, jak siê pojawisz na jego, to psami poszczuje.

Data: 2012-10-31 19:04:40
Autor: Jusuf
"Yogi" <Yogi@bubu.com> schrieb im Newsbeitrag news:k6rmk7$1b7$1dont-email.me...
[...]

Wymy¶lasz, kto tru skacze, to widaæ. Jak powiedzia³ Komorowski, te wczorajsze przedstawienie PiSiorów i ob³±kanego Kaczyñskiego, to by³o polityczne tsunami. Jak przej¶æ obok tego obojêtnie. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Nowa procedura odpraw na Okęciu