Nowa promocja Lukas Furora

Data: 2009-05-26 12:00:31
Autor: szczurwa
Nowa promocja Lukas Furora
01.06.-31.08. 7% rabat w sklepach "sport i rekreacja". Limit- 200 e-
złotych do wzięcia. Ja , niestety, jako rehabilitant pooperacyjny,
"sport i rekreację na jaki¶ czas mam z głowy !

Data: 2009-05-26 14:05:32
Autor: bradley.st
Nowa promocja Lukas Furora
On 26 Maj, 15:00, szczurwa <szczu...@gmail.com> wrote:

Ja , niestety, jako rehabilitant pooperacyjny,
"sport i rekreację na jaki¶ czas mam z głowy !

Moze szachownica? Karty do bridge'a? :)

Data: 2009-05-26 14:10:59
Autor: szczurwa
Nowa promocja Lukas Furora
On 26 Maj, 23:05, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:

Moze szachownica? Karty do bridge'a? :)

Scrabble od biedy jeszcze może być, chociaż, czy to jest sport ? Ale
poker to już chyba tak ? Mogę jeszcze grac w snookera, ale mam za mał±
chałupę, żeby sobie kupic stół, a wyj¶cie w tym celu w jakie¶
publiczne miejsce z reguły kończy sie potężn± libacj±...Jak pech, to
pech !

Data: 2009-05-26 23:48:35
Autor: kl1
Nowa promocja Lukas Furora
On 26 Maj, 23:10, szczurwa <szczu...@gmail.com> wrote:
Mogę jeszcze grac w snookera, ale mam za mał±
chałupę, żeby sobie kupic stół, a wyj¶cie w tym celu w jakie¶
publiczne miejsce z reguły kończy sie potężn± libacj±...Jak pech, to
pech !
Może to jest nisza na rynku? Kluby z tego typu grami(bilard/kręgle
etc)
bez alkoholu? Chyba nikt na to nie wpadł:)

Data: 2009-05-26 21:16:17
Autor: MarekZ
Nowa promocja Lukas Furora
Użytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:522a9721-1a50-43c3-9bb5-d8c1909fba0el12g2000yqo.googlegroups.com...
01.06.-31.08. 7% rabat w sklepach "sport i rekreacja". Limit- 200 e-
złotych do wzięcia. Ja , niestety, jako rehabilitant pooperacyjny,
"sport i rekreację na jaki¶ czas mam z głowy !

Ostrzy zawodnicy. Chyba Lukas weĽmie cały rynek "consumer finance" w pl. Sygma i Cetelem nie trzymaj± się peletonu, Eurobank brak rozwoju w tym kierunku.

Data: 2009-05-26 13:23:18
Autor: szczurwa
Nowa promocja Lukas Furora
On 26 Maj, 21:16, "MarekZ" <b...@adresu.pl> wrote:

Ostrzy zawodnicy. Chyba Lukas weĽmie cały rynek "consumer finance" w pl.
Sygma i Cetelem nie trzymaj± się peletonu, Eurobank brak rozwoju w tym
kierunku.

Ostrzy ! Z wielk± przyjemno¶ci± przejrzałbym rachunek zysków i strat
tego przedsięwzięcia.

Data: 2009-05-27 06:08:37
Autor: Szymon
Nowa promocja Lukas Furora
Wydaje mi się, że karta nie jest tania w utrzymaniu i mimo tych zniżek nie dla każdego będzie to ciekawa propozycja. Ja chyba wolałbym 1% na wszystko.

Data: 2009-05-26 22:42:56
Autor: Mithos
Nowa promocja Lukas Furora
szczurwa pisze:
01.06.-31.08. 7% rabat w sklepach "sport i rekreacja". Limit- 200 e-
złotych do wzięcia. Ja , niestety, jako rehabilitant pooperacyjny,
"sport i rekreację na jaki¶ czas mam z głowy !

Dla mnie bezsensu ta cała Lukas Furora. Karta przypomina totolotka "a może w tym kwartale trafi± się promocyjne towary dla mnie".

--
Mithos

Data: 2009-05-26 13:49:35
Autor: szczurwa
Nowa promocja Lukas Furora
On 26 Maj, 22:42, Mithos <f...@adres.pl> wrote:

Dla mnie bezsensu ta cała Lukas Furora. Karta przypomina totolotka "a
może w tym kwartale trafi± się promocyjne towary dla mnie".

To prawda. Mało tego, tak wysokie rabaty demoralizuj± klientów. W moim
przypadku używam tej karty tylko wtedy, kiedy dostaję promocyjny
rabat, wskutek czego obawiam się, że przez najbliższe trzy miesi±ce
karta będzie leżeć w szufladzie. No, chyba, że córka rozwali do reszty
swój rowerek...Albo najdzie mnie na zakup jakiego sprzęta
kempingowego.

Data: 2009-05-27 06:16:05
Autor: xbartx
Nowa promocja Lukas Furora
Dnia Tue, 26 May 2009 13:49:35 -0700, szczurwa napisał(a):

To prawda. Mało tego, tak wysokie rabaty demoralizują klientów. W moim
przypadku uĹĽywam tej karty tylko wtedy, kiedy dostajÄ™ promocyjny rabat,
wskutek czego obawiam siÄ™, ĹĽe przez najbliĹĽsze trzy miesiÄ…ce karta
będzie leżeć w szufladzie. No, chyba, że córka rozwali do reszty swój
rowerek...Albo najdzie mnie na zakup jakiego sprzęta kempingowego.

Właśnie o to chodzi aby karta w szufladzie nie leżała tylko zadziałała magia cyferek, cobyś czym prędzej w regały się udał ;)

--
xbartx

Data: 2009-05-26 22:47:40
Autor: MarekZ
Nowa promocja Lukas Furora
Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gvhka1$ea8$2news.onet.pl...

Dla mnie bezsensu ta cała Lukas Furora. Karta przypomina totolotka "a może w tym kwartale trafi± się promocyjne towary dla mnie".

Wybacz, ale tak absurdalnej opinii nie czytałem na tej akurat grupie dawno. :) Przecież cahsback 6% czy 7% to jest gigantyczny poziom jak na standardy na ¶wiecie.

Data: 2009-05-26 13:52:48
Autor: szczurwa
Nowa promocja Lukas Furora
On 26 Maj, 22:47, "MarekZ" <b...@adresu.pl> wrote:

Wybacz, ale tak absurdalnej opinii nie czytałem na tej akurat grupie dawno.
:) Przecież cahsback 6% czy 7% to jest gigantyczny poziom jak na standardy
na ¶wiecie.

Tyle, że s±, cholera, selektywne. A Tesco dale 2%, ale na
wszystko..;-) Gdyby utrzymali to dłużej....

Data: 2009-05-26 22:50:36
Autor: Mithos
Nowa promocja Lukas Furora
MarekZ pisze:
Wybacz, ale tak absurdalnej opinii nie czytałem na tej akurat grupie dawno. :) Przecież cahsback 6% czy 7% to jest gigantyczny poziom jak na standardy na ¶wiecie.

Ale co mi po cashback 6% czy nawet 10% wył±cznie na produkty, których nie kupuje ? W takim przypadku cashback wynosi dla mnie 0%. Mam czekać, aż za pół roku pojawi± się w promocji produkty, które akurat zwykłem kupować ?

--
Mithos

Data: 2009-05-26 14:13:25
Autor: bradley.st
Nowa promocja Lukas Furora
On 26 Maj, 16:50, Mithos <f...@adres.pl> wrote:
MarekZ pisze:

> [...]

nie kupuje ? W takim przypadku cashback wynosi dla mnie 0%. Mam czekać,
aż za pół roku pojawi± się w promocji produkty, które akurat zwykłem

Sie zgodze z przedmowca. Discover tez tak ma (trzeba jakosc podniesc
atrakcyjnosc malo uzywanych kart) i mam podobne odczucia.

O ile w czerwcu jest "Restaurants", a od stycznia do marca bylo
"Airlines Hotels Car Rentals Cruises" - to jeszcze ma sens. Ale chyba
we wrzesniu zeszlego roku byly... uslugi medyczne.

Data: 2009-05-26 14:16:03
Autor: szczurwa
Nowa promocja Lukas Furora
On 26 Maj, 23:13, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:

we wrzesniu zeszlego roku byly... uslugi medyczne.

Podobno w US drogie, więc to chyba dobry deal ? Tyle, że nikt nie
choruje na zawołanie...

Data: 2009-05-26 14:22:14
Autor: bradley.st
Nowa promocja Lukas Furora
On 26 Maj, 17:16, szczurwa <szczu...@gmail.com> wrote:

Podobno w US drogie, więc to chyba dobry deal ? Tyle, że nikt nie
choruje na zawołanie...

Niesamowicie drogie. Ale wlasnie trudno sie "nachorowac" na zapas.
Jedyne co mi przyszlo wtedy do glowy to soczewki kontaktowe.

Data: 2009-05-26 14:26:06
Autor: szczurwa
Nowa promocja Lukas Furora
On 26 Maj, 23:22, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:

Niesamowicie drogie. Ale wlasnie trudno sie "nachorowac" na zapas.
Jedyne co mi przyszlo wtedy do glowy to soczewki kontaktowe.

Większo¶ć Polaków wymaga pilnej wizyty u dentysty. Nieco mniej u
psychiatry. W Polsce taka promocja byłaby jak znalazł !

Data: 2009-05-26 23:32:55
Autor: MarekZ
Nowa promocja Lukas Furora
Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gvhkoe$ea8$3news.onet.pl...

[...]

A jak sobie to wyobrażasz przy poziomie 6%? Na wszystko chciałby¶ 6%? Ja też...

Data: 2009-05-26 23:45:43
Autor: Mithos
Nowa promocja Lukas Furora
MarekZ pisze:
A jak sobie to wyobrażasz przy poziomie 6%? Na wszystko chciałby¶ 6%? Ja też...

Wystarczy 2% na wszystko. IMO lepszy nawet 1% na wszystko niż 6% na jaki¶ wybrany gatunek produktów (egzotycznych).

--
Mithos

Data: 2009-05-27 00:54:19
Autor: MarekZ
Nowa promocja Lukas Furora
Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gvhnvm$obu$1news.onet.pl...
MarekZ pisze:
A jak sobie to wyobrażasz przy poziomie 6%? Na wszystko chciałby¶ 6%? Ja też...

Wystarczy 2% na wszystko. IMO lepszy nawet 1% na wszystko niż 6% na jaki¶ wybrany gatunek produktów (egzotycznych).

Były lekarstwa. Było wyposażenie domu. Teraz na lato sma być przęt sportowy. To maj± być produkty egzotyczne? Ja tam uważam, że ten program promocyjny jest ¶wietny. Przecież nie jest zabronione posiadanie także innych kart oprócz furorki.

Data: 2009-05-26 18:35:12
Autor: szczurwa
Nowa promocja Lukas Furora
On 27 Maj, 00:54, "MarekZ" <b...@adresu.pl> wrote:

[...]

Nadto, w zimie hipermarkety i inne spożywki oraz paliwo !

Data: 2009-05-27 06:09:10
Autor: bradley.st
Nowa promocja Lukas Furora
On 26 Maj, 18:54, "MarekZ" <b...@adresu.pl> wrote:
Użytkownik "Mithos" <f...@adres.pl> napisał w wiadomo¶cinews:gvhnvm$obu$1news.onet.pl...

> [...]

To maj± być produkty egzotyczne? Ja tam uważam, że ten program promocyjny
jest ¶wietny. Przecież nie jest zabronione posiadanie także innych kart

OK, tu juz wchodzimy na osobiste preferencje. Do mnie akcje typu 5%
znizki w maju na sprzet do domu nie trafiaja. To troche jak te
historie z lat osiemdziesiatych w Polsce - dzisiaj rzucili rowerki
dzieciece, to kupujemy. Za tydzien moze rzuca pralki to tez kupimy.

Oczywiscie lepiej jesli bank cos daje - bo wcale nie musi, a na
dodatek jeszcze moglby zabierac.
Jakos wolalbym stale 1% - 2% ale na wszystko, od chleba po bilety
lotnicze.

Data: 2009-05-28 08:54:33
Autor: Aicha
Nowa promocja Lukas Furora
Użytkownik "bradley.st" napisał:

Jakos wolalbym stale 1% - 2% ale na wszystko, od chleba
po bilety lotnicze.

Biletów lotniczych w Żabce (jeszcze) nie sprzedaj±, ale parę innych
rzeczy tak - OIMW tam jest cały czas 1.%.

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-05-28 00:02:27
Autor: szczurwa
Nowa promocja Lukas Furora
On 28 Maj, 08:54, "Aicha" <blueberry37.nagma...@to.ja> wrote:

Biletów lotniczych w Żabce (jeszcze) nie sprzedaj±, ale parę innych
rzeczy tak - OIMW tam jest cały czas 1.%.

Chyba tylko desperat kupuje w Żabce !

Data: 2009-05-28 09:18:25
Autor: Szymon
Nowa promocja Lukas Furora
Desperat to kupuje to, na co akurat Lukas daje rabat przez najbliższe 2 miesi±ce. Ostatnio jako¶ mógł sobie nabyć lekarstw za 2000zł, teraz czas zainteresować się nartami - dużo można kupić, więc najlepiej od razu nabyć narty wodne i tradycyjne.

Data: 2009-05-28 09:34:27
Autor: scholastyk
Nowa promocja Lukas Furora

Chyba tylko desperat kupuje w Żabce !

Możesz rozwin±ć? Może dowiem się czego¶ nowego o sobie :)

Pozdrawiam scholastyk

Data: 2009-05-28 03:33:16
Autor: szczurwa
Nowa promocja Lukas Furora
On 28 Maj, 09:34, "scholastyk" <scholastyk_WYTNI...@czat.onet.pl>
wrote:

Możesz rozwin±ć? Może dowiem się czego¶ nowego o sobie :)

Mały wybór towaru, wysokie ceny, w zasadzie to wszystko. Mnie
osobi¶cie odstręcza jeszcze osoba założyciela sieci i smród, jaki
powstał na tle jej stosunków ajencyjnych.

Data: 2009-05-28 18:21:14
Autor: Mithos
Nowa promocja Lukas Furora
szczurwa pisze:
Mały wybór towaru, wysokie ceny, w zasadzie to wszystko. Mnie
osobi¶cie odstręcza jeszcze osoba założyciela sieci i smród, jaki
powstał na tle jej stosunków ajencyjnych.

Czy ja wiem ? Obok mnie jest Żabka prowadzona przez bardzo miła parę. Wybór duży, ceny takie jak wszędzie, godziny otwarcia długie.

Historia wła¶ciciela mnie nie interesuje, bo nawet jej nie znam :)

--
Mithos

Data: 2009-06-02 16:10:16
Autor: szczurwa
Nowa promocja Lukas Furora
On 28 Maj, 18:21, Mithos <f...@adres.pl> wrote:

Historia wła¶ciciela mnie nie interesuje, bo nawet jej nie znam :)

To poczytaj:

http://www.polityka.pl/archive/do/registry/secure/showArticle?id=3342580

Elektromis, czyli jak nie należy s±dzić

Firmę zarejestrowano w Poznaniu w 1987 r. Mariusz ¦witalski miał wtedy
25 lat. Był wychowankiem Domu Dziecka w Szamotułach, stamt±d też
pochodzili najbliżsi współpracownicy założyciela Elektromisu.
¦witalski przebył typow± dla ówczesnych biznesmenów drogę. Najpierw
drobny handel kasetami i kaw±, potem przerzuca się na sprowadzanie z
zagranicy komputerów, wreszcie import alkoholu i papierosów. Tak
rodziło się jego imperium, które przybrało postać sieci hurtowni
spożywczych, banku, kilku gazet, własnej stacji radiowej i
pierwszoligowej drużyny piłkarskiej.

W styczniu 1992 r., podczas kontroli finansowej w spółkach należ±cych
do holdingu, stwierdzono poważne nieprawidłowo¶ci narażaj±ce Skarb
Państwa na straty wynikaj±ce z uszczuplania odprowadzanego podatku.
Ale podjęte wtedy dochodzenie umorzono - mechanizm przestępstwa był
zbyt zagmatwany, prokuratorzy nie potrafili wskazać, na czym oszustwo
polega. Dopiero w kwietniu 1994 r., po publikacjach w tygodniku
"Wprost" i w "Gazecie Wyborczej", ponownie wszczęto dochodzenie, tym
razem już na poważnie. W akcie oskarżenia przesłanym po ponad roku do
S±du Rejonowego w Poznaniu 13 osobom z kierownictwa holdingu i
poszczególnych spółek postawiono zarzuty. Prokurator szacował straty,
na jakie holding naraził budżet państwa, na ok. 400 mld st. zł (według
cen z lat 1991-1993). Odst±piono od oskarżenia twórcy imperium
Mariusza ¦witalskiego, podczas rozprawy były prezes (wtedy z powodów
taktycznych oficjalnie pełnił jedynie funkcję prezesa Ochotniczej
Straży Pożarnej działaj±cej przy Elektromisie) zeznawał jako ¶wiadek.

Proces toczył się od czerwca 1995 r., odbyło się 47 posiedzeń s±du,
zeznania złożyło dwustu ¶wiadków. Rozprawy wielokrotnie odraczano albo
przerywano, oskarżeni często chorowali, dostarczali za¶wiadczenia
lekarskie, zdarzały się nawet zasłabnięcia na sali. W połowie grudnia
2000 r. zapadły wreszcie wyroki. Jedn± osobę uniewinniono, zarzuty
wobec innej uległy przedawnieniu i postępowanie umorzono. Czterech
głównych oskarżonych skazano na kary bezwzględnego więzienia od 2,5
roku do 4 lat oraz na grzywny od 25 do 50 tys. zł. Pozostałych ukarano
wyrokami w zawieszeniu. Przewodnicz±cy składu omawiaj±c wyrok
przyznał, że wszyscy ukarani byli jedynie elementami przestępczego
przedsięwzięcia, na ławie oskarżonych zabrakło ich szefów, którym
prokuratura nie potrafiła postawić zarzutów.

Tuż przed finałem sprawy jeden z sędziów powiadomił prezesa s±du
Mariusza Tomaszewskiego, że mec. Katarzyna K. usiłowała go przekupić,
aby zapadły wyroki uniewinniaj±ce. Prezes dopiero po miesi±cu
powiadomił prokuraturę. Za zwłokę został z funkcji odwołany przez
ówczesnego ministra sprawiedliwo¶ci Lecha Kaczyńskiego. Katarzyna K.
za próbę przekupstwa została skazana na 1,5 roku więzienia w
zawieszeniu. Determinacja mec. Katarzyny K. okazała się niepotrzebna.
Pozostali obrońcy całkowicie legaln± drog± osi±gnęli lepszy skutek,
doprowadzili do uchylenia wyroku w cało¶ci i powtórzenia procesu od
pocz±tku (ich klienci odpowiadaj± z wolnej stopy). S±d Najwyższy
zgodził się bowiem z ich wnioskiem, iż S±d Rejonowy w Poznaniu
wyrokował w tej sprawie bezprawnie. W trakcie procesu dwóch z trzech
sędziów, którzy w nim orzekali, awansowało do s±du okręgowego. Zgodnie
z ustaw±, w składzie s±dz±cym może brać udział tylko jeden sędzia
wyższej instancji. Kodeks postępowania karnego nakazuje uchylić wyrok,
gdy "s±d jest nienależycie obsadzony". W styczniu 2002 r. zapadła
decyzja, że proces kierownictwa Elektromisu należy powtórzyć. Główne
zarzuty przedawni± się w 2005 r. - oskarżeni maj± więc nadzieję, że
s±d w nowym składzie okaże się nierychliwy.

Tuż przed rozpoczęciem procesu w 1995 r. Elektromis sprzedał na pniu
48 hurtowni firmie z kapitałem portugalskim Jeronimo Martins
Dystrybucja. Trzy lata póĽniej ta sama firma kupiła od Elektromisu
sieć 243 dyskontów spożywczych Biedronka. Dzisiaj Mariusz ¦witalski
jest jednym z szefów Domu Inwestycyjnego Elektromis, do którego należy
sieć sklepów spożywczych Żabka. - Pan prezes nie rozmawia z
dziennikarzami - informuje jego sekretarka. - Dlaczego nie? Nie, bo
nie

Data: 2009-06-03 17:44:54
Autor: Mithos
Nowa promocja Lukas Furora
szczurwa pisze:
[...]

Specyfika polskiego biznes polega na tym, że zapewne większo¶ć prezesów/wła¶cicieli potężnych firm jest w co¶ "umoczona". O obecnych fortunach zadecydowały układy, znajomo¶ci i inne niezbyt szlachetne formy dochodzenia do maj±tku. Tylko, że nie wszystkich złapano albo nie wszystko ujawniono.

--
Mithos

Data: 2009-05-28 17:35:09
Autor: Aicha
Nowa promocja Lukas Furora
Użytkownik "scholastyk" napisał:

> Chyba tylko desperat kupuje w Żabce !
Możesz rozwin±ć? Może dowiem się czego¶ nowego o sobie :)

:) Ja też przy okazji.

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-05-28 05:30:46
Autor: bradley.st
Nowa promocja Lukas Furora
On 28 Maj, 02:54, "Aicha" <blueberry37.nagma...@to.ja> wrote:

Biletów lotniczych w Żabce (jeszcze) nie sprzedaj±, ale parę innych
rzeczy tak - OIMW tam jest cały czas 1.%.

Nie, no, OK, tez dobrze ze COS jest. Chodzilo mi o 1% - 2% zwrotu za
wszystkie zakupy netto, wykonane karta, bez wzgledu na rodzaj sklepu,
wiek, wyznanie i przynaleznosc partyjna.

Data: 2009-05-27 07:29:09
Autor: xbartx
Nowa promocja Lukas Furora
On Wed, 27 May 2009 00:54:19 +0200
"MarekZ" <brak@adresu.pl> wrote:

Były lekarstwa. Było wyposażenie domu. Teraz na lato sma być przęt
sportowy. To mają być produkty egzotyczne? Ja tam uważam, że ten
program promocyjny jest świetny. Przecież nie jest zabronione
posiadanie takĹĽe innych kart oprĂłcz furorki.

Z tego co jest podawane na grupie teĹĽ uwaĹĽam, ĹĽe promo jest dobierane w
miarę rozsądnie i na korzyść klienta, co w bankach, nie oszukujmy się,
należy raczej do rzadkości ;)
Inna sprawa, że trzeba tego pilnować, pamiętać, która kartę gdzie
wyciągnąć, no i trzeba nieźle tymi kartami mielić, aby limity
zwolnieniowe wyrobić, względnie dużo latać po bankach aby karty
przenosić. Ja osobiście postanowiłem się tego "zachodu" pozbawić i
powiem szczerze nie żałuję ;)

Xenocide

Data: 2009-05-27 08:48:19
Autor: MarekZ
Nowa promocja Lukas Furora
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:20090527072909.6bfde9decartel...

zwolnieniowe wyrobić, względnie dużo latać po bankach aby karty
przenosić. Ja osobiście postanowiłem się tego "zachodu" pozbawić i
powiem szczerze nie żałuję ;)

Ty widzÄ™ do mnie pijesz... ;-)))

Ostatni raz kartę przenosiłem prawie z rok temu. :) Z opłatami daję radę.

Data: 2009-05-27 07:00:10
Autor: xbartx
Nowa promocja Lukas Furora
Dnia Wed, 27 May 2009 08:48:19 +0200, MarekZ napisał(a):

Ty widzÄ™ do mnie pijesz... ;-)))

Ostatni raz kartę przenosiłem prawie z rok temu. :) Z opłatami daję
radÄ™.

A nie, nic z tych rzeczy, daleko mi od tego aby kogo kolwiek pouczać i moralizować ;) Każdy robi jak tam mu wygodnie i jak mu lepiej. Jak już kiedyś napisałem, miałem wrażenie, że stałem się niewolnikiem kk, może zbyt mocno powiedziane, ale coś w ten deseń. Teraz się uwolniłem i nie żałuję. --
xbartx

Data: 2009-05-27 16:51:17
Autor: Mithos
Nowa promocja Lukas Furora
MarekZ pisze:
[...]

Wiesz, z lekarstw to ja kupuje : ibuprom, wapno oraz witaminki. W ci±gu ostatniego 1,5 roku raz przytrafiło mi się zapalenie oskrzeli i na leki wydałem ponad 100 PLN (w tym antybiotyk). Oszczędno¶ć 6 PLN nie robi więc na mnie wrażenia.

Wyposażenie domu ? W ci±gu ostatniego roku kupiłem kanapę i stolik pod TV (z czego ten ostatni via Allegro bo był dwa razy tańszy niż w sklepie stacjonarnym).

Sprzęt sportowy ? Chodzę 3-4 raz w tygodniu na siłownię i czasami na basen więc żadnego sprzętu nie potrzebuję, najwyżej jakie¶ ubranie (no ale to się kupuje raz na rok, a buty już mi służ± 2 rok i rozpa¶ć się nie chc±).

Dla mnie w tym nic ¶wietnego nie ma. Co do zakupów materiałów budowlanych to z tego co ja się orientuje to najtaniej to wychodzi jak się kupuje u Ľródła (producent), a tam nikt płatno¶ci kart± nie przyjmuję. Oszczędno¶ć w stosunku do cen sklepowych wynosi kilkadziesi±t %.

Co innego gdyby wprowadzili 6% na różnego rodzaju sprzęty RTV, bo bywalcem Saturnów i MM jestem notorycznym i ci±gle co¶ kupuję, zmieniam modele itp ;) Aczkolwiek tutaj czasowa promocja nic nie daje, ponieważ ja kupuję przeważnie jak jest jaka¶ promocja, więc może się zdarzyć, że akurat jak będzie promocja w sklepie to się skończy promocja na karcie.

--
Mithos

Data: 2009-05-26 23:03:46
Autor: Paweł
Nowa promocja Lukas Furora
szczurwa wrote:

01.06.-31.08. 7% rabat w sklepach "sport i rekreacja".

karty rabatowe na 7-10% mozna dostac w kazdym szanowanym
sklepie z gatunku 'sport i rekreacja' przy pierwszym
nietrywialnym zakupie. z czym ta furora do ludzi? :>

Data: 2009-05-26 14:14:23
Autor: szczurwa
Nowa promocja Lukas Furora
On 26 Maj, 23:03, Paweł <r...@127.0.0.1> wrote:

karty rabatowe na 7-10% mozna dostac w kazdym szanowanym
sklepie z gatunku 'sport i rekreacja' przy pierwszym
nietrywialnym zakupie. z czym ta furora do ludzi? :>

Możesz zastosować kombinację: rabat z karty sklepowej 10%, a od tego
co zostanie 7% z Furory. Pure gain !

Data: 2009-05-26 14:29:55
Autor: bradley.st
Nowa promocja Lukas Furora
On 26 Maj, 17:03, Paweł <r...@127.0.0.1> wrote:

karty rabatowe na 7-10% mozna dostac w kazdym szanowanym
sklepie z gatunku 'sport i rekreacja' przy pierwszym
nietrywialnym zakupie. z czym ta furora do ludzi? :>

Ale zapewne mozna sobie te rabaty poskladac. 10% od sklepu i dodatkowo
7% od banku.

Dres Adidas z 17% znizki? To jeszcze na solarium zostanie! :)

Data: 2009-05-26 23:39:02
Autor: Paweł
Nowa promocja Lukas Furora
bradley.st wrote:

[...]

obawiam sie, ze rabatow sie tak nie sumuje :)

Data: 2009-05-26 14:40:57
Autor: szczurwa
Nowa promocja Lukas Furora
On 26 Maj, 23:39, Paweł <r...@127.0.0.1> wrote:

obawiam sie, ze rabatow sie tak nie sumuje :)

Dlaczego ? Przecież jeden rabat nie wie o drugim ?

Data: 2009-05-26 23:46:22
Autor: Paweł
Nowa promocja Lukas Furora
szczurwa wrote:

On 26 Maj, 23:39, Paweł <r...@127.0.0.1> wrote:

obawiam sie, ze rabatow sie tak nie sumuje :)

Dlaczego ? PrzecieĹĽ jeden rabat nie wie o drugim ?

wie, wie, np. masz towar za 100pln, 10% karta rabatowa
daje ci na kasie 90pln. od 90pln dostajesz 7% moneyback,
czyli 6.3pln. finalnie zaplaciles 83.7pln zamiast 100pln,
czyli masz 16.3% rabatu, a 16.3 != 17.0.

Data: 2009-05-26 14:50:09
Autor: bradley.st
Nowa promocja Lukas Furora
On 26 Maj, 17:39, Paweł <r...@127.0.0.1> wrote:

W tym przypadku mysle ze moze sie udac. Rabat "od sklepu" jest w
momencie sprzedazy, rabat "od banku" - na wyciagu.

Chyba ze chodzilo Ci o moje matematyczne wyliczenia, OK, 7% jest od
90% procent oryginalnej ceny, wiec lacznie tylko 16.30%. Czyli
solarium - tak, ale tipsy beda musialy poczekac. :)

Data: 2009-05-26 23:33:31
Autor: MarekZ
Nowa promocja Lukas Furora
Uzytkownik "Pawel" <root@127.0.0.1> napisal w wiadomosci news:gvhlgj$mtc$1achot.icm.edu.pl...

karty rabatowe na 7-10% mozna dostac w kazdym szanowanym
sklepie z gatunku 'sport i rekreacja' przy pierwszym
nietrywialnym zakupie. z czym ta furora do ludzi? :>

Znizki kumuluja sie iloczynowo.

Data: 2009-05-27 09:07:21
Autor: wspolna-flaszka.pl
Nowa promocja Lukas Furora

[...]

czy tych ktorzy posiadaja karte furrora nabyta w poprzedniej promocji tez obejmuja te nowe ?

--
DUMPINGOWIEC.pl - Program do faktur/rachunków/paragonów imiennych/fiskalnych z magazynem za 29,99 zł. !

Data: 2009-05-27 10:11:53
Autor: RobertS
Nowa promocja Lukas Furora
witam

widze, ze zdania nt tej karty s± podzielone, IMHO to niezly pomysl ze strony banku: oferujemy karte ze zwrotem 7% transakcji" - to juz jest cos, a ze tylko wybrane towary i przez okeslony czas to juz inna historia

ta karta bylaby super, gdyby oferowala zwrot nawet 5% przy zakupach spozywczych lub/i paliwowych i to nie okresowo tylko przez caly czas - dla mnie bomba, bo zarcie lub paliwo kupuje co kilka dni a rower czy materialy budowlane co kilka lat wiec karta oferujaca zwrot za towary, ktorych nie kupuje lub akurat nie potrzebuje nic mi nie daje...

aktualnie korzystam z kk Aliora i mam 1% zwrotu za wszystko, a za paliwo kk GE - 2,5% zwrotu

RobertS

Data: 2009-05-27 03:16:16
Autor: krzysztofsf@wp.pl
Nowa promocja Lukas Furora
On 27 Maj, 10:11, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
[...]

Uwaza, ze kwestia czasu jest, jak ktos zaoferuje wersje KK niniejszej
karty rabatowej

http://www.spolem.org.pl/nasze-marki/karta-klienta,16,1.html

Karta kosztuje 20 zl corocznie i daje przewaznei (w skali Polski sa
rozne rabaty)  5% znizki w sklepach spolem.

Robie tam zakupy w miare sporadycznie, ale tak gdzies od kwietnia juz
mam zwrocony koszt wyrobienia.

Data: 2009-05-27 12:31:20
Autor: RobertS
Nowa promocja Lukas Furora
Zauważcie również, że w przypadku np. materiałów budowlanych jeżeli kto¶ kupuje ich więcej niż paczkę gwoĽdzi i karton płytek to warto nabyć je w hurtowni.
Ceny tam s± często sporo niższe, ale kart± zapłacić się nie da....

Chociaż znam też go¶cia, który zbudował i wyposażył prawie cały dom kupuj±c co się da w Castoramie tudzień innym Praktikerze (nie wiem tylko czy płacił kk) ;-D

I jak dla mnie lepsza jest kk ze zwrotem 1% wszedzie niz 6% na okre¶lone rodzaje zakupów. Proste i jasne: kupuję za 1000 zł i 10 zł do mnie wraca, nie muszę patrzeć czy akurat ten sklep jest objęty promocj± ani też nie s± to jakie¶ punkty wymieniane na złotówki na okre¶lonych warunkach.

RobertS

Data: 2009-06-02 16:03:18
Autor: szczurwa
Nowa promocja Lukas Furora
On 27 Maj, 12:31, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
[...]

Sporo hurtowni ma opcję: cena zbytu + 3%, je¶li płacisz kart±.
Wychodz± z założenia, ze nie każdy lubi nosić ze sob± worek gotówki.

Data: 2009-05-27 10:20:20
Autor: MarekZ
Nowa promocja Lukas Furora
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gviska$2812$1opal.icpnet.pl...

ta karta bylaby super, gdyby oferowala zwrot nawet 5% przy zakupach spozywczych lub/i paliwowych i to nie okresowo tylko przez caly czas -

Tak, to prawda.

Byłaby jeszcze bardziej super gdyby oferowała zwrot 50%.

Ja się poddaję, karta chyba rzeczywi¶cie musi byc beznadziejna a klienci s± słusznie niezadowoleni. Dramat. :)

Data: 2009-05-27 10:29:02
Autor: RobertS
Nowa promocja Lukas Furora

Byłaby jeszcze bardziej super gdyby oferowała zwrot 50%.
;-D

Ja się poddaję, karta chyba rzeczywi¶cie musi byc beznadziejna a klienci s± słusznie niezadowoleni. Dramat. :)
Dlaczego maj± być niezadowoleni? Jak komu¶ się ta karta nie podoba to zwyczajnie o ni± nie wnioskuje...

Natomiast jeżeli kto¶ np. planuje wydatki remontowe za 10.000 zł to dzięki tej karcie zaoszczędzi 600 zł. Wniosek taki, że opłaca się kartę mieć nawet dla jednego większego zakupu oczywi¶cie jeżeli komu¶ chce się bawić w takie ceregiele ;-)

RobertS

Data: 2009-05-27 10:41:58
Autor: MarekZ
Nowa promocja Lukas Furora
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gvitkg$28p5$1opal.icpnet.pl...

[...]

Ano tak, zapomniałem że na grupie samych milionerów mamy i w ogóle, że jak już się wydaje 10 tysięcy, to bez znaczenia czy 10 czy 10,5.... A jak sto tysięcy to bez znaczenia czy 100 czy 105. :)

Jeszcze co do tego, że niektórzy dyskutanci twierdza, że lepwsz jest cashback 1% na wszystko. Przy cashbacku "branżowym" 6% już jeżeli wydamy tylko w danej "branży" 17% cało¶ci wydatków efektywnie jest to więcej niż 1% od cało¶ci wydatków. I jest to realny zysk, nie ma tworzenia ¶wiata wirtualnych cen, jak przykładowo w przypadku programu ING Bankujesz-Kupujesz.

A łyżka dziegciu jest taka, że 600 zł tak wprost nie zaoszczędzi, bo jest sufit na poziomie 200 zł przy branzowych promocjach. Trzeba by zatem użyć w tym celu kilku kart (co naturalnie nie jest zbyt dużym problemem).

Data: 2009-05-27 08:55:44
Autor: xbartx
Nowa promocja Lukas Furora
Dnia Wed, 27 May 2009 10:41:58 +0200, MarekZ napisał(a):

Ano tak, zapomniałem że na grupie samych milionerów mamy i w ogóle, że
jak już się wydaje 10 tysięcy, to bez znaczenia czy 10 czy 10,5.... A
jak sto tysięcy to bez znaczenia czy 100 czy 105. :)

Ale zapominamy o sednie sprawy. Taki duży upust ma na celu zmobilizować nas do zrobienia zakupów, których nie planowaliśmy/nie potrzebujemy etc. To, że jakiś tam śladowy odsetek klientów tylko wyszukuje takie okazję i korzysta to już inna historia. Moja delikatna podejrzliwość podpowiada mi, że bank tak ot sobie nie daje klientowi kasę za darmo ;)

--
xbartx

Data: 2009-05-27 11:12:45
Autor: MarekZ
Nowa promocja Lukas Furora
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:gviv6g$uf$2inews.gazeta.pl...

[...]
mi, ĹĽe bank tak ot sobie nie daje klientowi kasÄ™ za darmo ;)

Zwróćmy uwagę, że te promocje nie sa powiązane z konkretnymi firmami (tylko z ich MCC, który często nawet Lukasowi może być nieznany a'priori).

Ja to widzę jako bardzo ostrą walkę Lukasa o udział w rynku kart niższego segmentu. Nie mam w zasadzie wątpliwości, że to jest to.

Data: 2009-05-27 17:13:30
Autor: Szymon
Nowa promocja Lukas Furora
[...]

Problem w tym, że je¶li nie wstrzelisz się w dany segment obecnej promocji to karta jest Ci na nic i leży. A jak leży to skasuj± Cię 60zł za rok używania i 47zł za dodatkow±. Do tego obsługa karty wydaje mi się być droga - np. zmiana PIN kosztuje 8zł. Dlatego ja wolę 1% na wszystko i spokój.

Data: 2009-05-27 11:39:12
Autor: Maverick
Nowa promocja Lukas Furora
RobertS wrote:

[...]

Pamietaj o ograniczeniach - zwrot 6%, ale max xxx (obecnie 7%/200pln chyba jest) - wiec za duzo to nie wydasz

--
Regards,
Maverick

Data: 2009-05-27 10:35:53
Autor: MK
Nowa promocja Lukas Furora
"RobertS" <bob75@xpostx.pl> wrote in message news:gviska$2812$1opal.icpnet.pl...

widze, ze zdania nt tej karty s± podzielone, IMHO to niezly pomysl ze strony banku: oferujemy karte ze zwrotem 7% transakcji" - to juz jest cos, a ze tylko wybrane towary i przez okeslony czas to juz inna historia

Wydaje mi sie, ze promocja nie dotyczy zakupu wybranego asortymenty, ale calego sprzedawanego przez merchanta w okreslonej kategorii. tak, wiec w tym przypadku dostaniesz zwrot za zakup Pepsi w Decathlonie, ale nie dostaniesz juz za zakup roweru w Auchanie. Zwrot jest dokonywany na podstawie MCC, wiec rowniez tu moga sie pojawic pewne bledy, bo nie zawsze sklap bedzie przypisany do danego MCC mimo, ze nam sie wydaje, ze to sklep sportowy :).

MK

Data: 2009-05-27 04:24:19
Autor: szczurwa
Nowa promocja Lukas Furora
On 27 Maj, 10:35, "MK" <ma...@interia.pl> wrote:

[...]

Dokładnie tak. Kupowałem papierosy w Praktikerze i dostałem rabat.
Owszem, fajki to "wykończeniówka", ale nie budowlana !

Data: 2009-05-27 13:26:20
Autor: xbartx
Nowa promocja Lukas Furora
Dnia Wed, 27 May 2009 04:24:19 -0700, szczurwa napisał(a):

Dokładnie tak. Kupowałem papierosy w Praktikerze i dostałem rabat.
Owszem, fajki to "wykończeniówka", ale nie budowlana !

Jak to nie. Wyobraź sobie, że majster ma robić cały dzień a tu nie ma co zajarać - zgroza ;)

--
xbartx

Data: 2009-05-27 07:35:51
Autor: szczurwa
Nowa promocja Lukas Furora
On 27 Maj, 15:26, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

Jak to nie. WyobraĽ sobie, że majster ma robić cały dzień a tu nie ma co
zajarać - zgroza ;)

Nie tylko majster; prawnicy i papierosy to jak krew i wampiry,
zwłaszcza kiedy dokonuj± wykładni noweli prawa budowlanego...;-)

Nowa promocja Lukas Furora