Nowa promocja w CP ?

Data: 2010-02-04 15:26:06
Autor: Maxi
Nowa promocja w CP ?
Witam! W punkcie sprzedaży (Cyfrowy Polsat) sprzedawca enigmatycznie powiedział mi, że Pakiet Familijny jest obecie ciągle w promocji światecznej i że niebawem może być coś nowego. Czy Ktoś z Was coś na ten temat wie? Zjednej strony 37.90 wydaje sie atrakcyjne, ale przecież za parę dni Olimpiada... Proszę doradzić czy czekać 2 tygodnie, czy brać to co jest, bo może zniknąć?

Data: 2010-02-04 16:01:04
Autor: pawell32
Nowa promocja w CP ?
W dniu 04.02.2010 15:26, Maxi pisze:
[...]

nie sądze by jeszcze niżej zeszli, może będzie podobna.
jak masz kupić to bierz teraz.

--
pozdrawiam. pawell32
fedora 11, gnom, compiz-fusion