Nowa promocja w DB konto i kk darmowe na zawsze

Data: 2014-04-10 19:40:17
Autor: xbartx
Nowa promocja w DB konto i kk darmowe na zawsze

https://lp.deutschebank.pl/kartaiq/

Jak widać promocja całkiem rozbudowana, także jak ktoś potrzebuje czegoś darmowego np. na zapas to można brać.

Xenocide

Data: 2014-04-10 19:02:22
Autor: W
Nowa promocja w DB konto i kk darmowe na zawsze
xbartx wystukał, co następuje:

https://lp.deutschebank.pl/kartaiq/

Jak widać promocja całkiem rozbudowana, także jak ktoś potrzebuje czegoś darmowego np. na zapas to można brać.

O! dzięki za info, a właśnie wczoraj podpisałem umowę na debetówkę z kontem. KK do kompletu (byleby faktycznie za darmo) się przyda :D

Data: 2014-04-10 21:45:58
Autor: Slavekk
W dniu 2014-04-10 19:40, xbartx pisze:

https://lp.deutschebank.pl/kartaiq/

Jak widać promocja całkiem rozbudowana, także jak ktoś potrzebuje czegoś
darmowego np. na zapas to można brać.

Wbrew tytułowi wątku ja tam widzę darmową TYLKO kartę. Konto niekoniecznie
Karta jest darmowa ale ma za to (patrzyłem na kredytówkę) bogaty zestaw płatnych ubezpieczeń, w tym 0,3% zadłużenia co miesiąc...

Sławek

Data: 2014-04-11 13:43:54
Autor: Rafal M
W dniu czwartek, 10 kwietnia 2014 21:45:58 UTC+2 użytkownik Slavekk napisał:

Wbrew tytułowi wątku ja tam widzę darmową TYLKO kartę. Konto niekoniecznie

Karta jest darmowa ale ma za to (patrzyłem na kredytówkę) bogaty zestaw płatnych ubezpieczeń, w tym 0,3% zadłużenia co miesiąc...

A czy z tego "ubezpieczenia" mozna zrezygnowac?

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2014-04-10 22:24:01
Autor: dizel
On Thu, 10 Apr 2014 19:40:17 +0200, xbartx <bart@hashzero.net> wrote:

https://lp.deutschebank.pl/kartaiq/

Jak widać promocja całkiem rozbudowana, także jak ktoś potrzebuje czegoś darmowego np. na zapas to można brać.

Chyba nie do końca takie darmowe. Przy debetówce pisze tak:
 0 zł za wydanie i obsługę karty z dopiskiem (3)
Na dole jest wyjaśnienie co to oznacza:
3. Opłata za obsługę karty 5 zł z rabatem w wysokości 5 zł, który
przysługuje w przypadku wykonania przez Klienta przy użyciu karty
transakcji bezgotówkowych na łączną kwotę min. 200,00 zł w ciągu
miesiąca kalendarzowego. Wypłata w bankomacie nie jest transakcją
bezgotówkową.

Pozdrawiam

Data: 2014-04-10 22:38:35
Autor: Grzexs
[...]

Czyli konto darmowe przy zakupach za 200 lub płatne 5. To i tak postęp w porównaniu z tą złotówką, której nie dało się uniknąć.

--
Grzexs

Data: 2014-04-10 23:12:06
Autor: ls
W dniu czwartek, 10 kwietnia 2014 22:38:35 UTC+2 użytkownik Grzexs napisał:
> [...]
Czyli konto darmowe przy zakupach za 200 lub płatne 5. To i tak postęp w porównaniu z tą złotówką, której nie dało się uniknąć..

Czytales nie tam, gdzie trzeba.
Jesli zalozysz konto z karta IQ do bodajze 15V, nie ma mowy o tej oplacie.
Konto jest darmowe (to akurat kiedys moze sie zmienic), a karta bedzie darmowa na zawsze.
W sytuacji, kiedy ubywa bankow z calkowicie darmowym kontem i karta (teraz jest ich kilka), DB Net i karta IQ moze byc fajnym zabezpieczeniem na nadchodzace, byc moze, chude lata

--
pozdr.
ls

Data: 2014-04-11 07:24:30
Autor: W
Nowa promocja w DB konto i kk darmowe na zawsze
ls wystukał, co następuje:

napisał:
> [...]

calkowicie darmowym kontem i karta (teraz jest ich kilka), DB Net i
karta IQ moze byc fajnym zabezpieczeniem na nadchodzace, byc moze,

Hm, infolinia twierdzi że ten warunek o minimalnych zakupach jest niezależny od promocji i jest wymagany...

Data: 2014-04-11 00:51:27
Autor: ls
W dniu piątek, 11 kwietnia 2014 09:24:30 UTC+2 użytkownik W napisał:

Hm, infolinia twierdzi że ten warunek o minimalnych zakupach jest niezależny od promocji i jest wymagany...

No coz, wyglada na to, ze infolinia nie czytala regulaminu:
https://lp.deutschebank.pl/kartaiq/files/WZ_2014_03_49_Regulamin_promocji_-_Karta_debetowa_za_0_zl_na_zawsze.pdf

Zerknij na par. 5 pkt. 1. Na zdrowy rozum: po coz robiliby promocje platnej karty do 15V, skoro 16V moglbys dostac taka sama, rownie platna karte? (no moze bez tego paskudnego jezora Einsteina)

--
pozdr.
ls

Data: 2014-04-11 03:13:02
Autor: dave
Nowa promocja w DB konto i kk darmowe na zawsze
Ja zakładałem konto na początku tygodnia i pracownica banku powinformowała mnie że niezlaeżnie od promocji muszę wydać 200zł aby karta była za free. Pomyślałem sobie co za brak kompetencji, nie czytała regulaminu z którego jasno wynika że jest za darmo ta karta jeżeli się ją założy do 15.05. Być może dostali źle napisane wewnętrzne broszury informacyjne którymi się posiłkują?

Data: 2014-04-11 04:02:04
Autor: ls
W dniu piątek, 11 kwietnia 2014 12:13:02 UTC+2 użytkownik dave napisał:
[...]

Ja tez planuje zalozyc konto z karta IQ, zeby miec w szufladzie darmoche do wyplat z bankomatow na przyszlosc, gdy Sync sie zbiesi.
Nie mam zamiaru wyrabiac zadnych limitow.
Regulamin mowi jasno o zwolnieniu z oplaty, wiec nie martwie sie - jest podstawa do ew. reklamacji

--
pozdr.
ls

Data: 2014-04-11 15:53:16
Autor: W
[...]

Infolinia chyba się powoli dokształca, bo już mówią, że po spełnieniu warunków promocji jest za free na zawsze (tj założenie przed 15.05 a w przypadku kredytówki dodatkowo jedna transakcja).

Data: 2014-04-10 23:01:41
Autor: Genkolek
Nowa promocja w DB konto i debetówka darmowe na zawsze

Użytkownik "dizel" <xxx@xxx.xx> napisał w wiadomości

Chyba nie do końca takie darmowe. Przy debetówce pisze tak:
3. Opłata za obsługę karty 5 zł z rabatem w wysokości 5 zł, który

Jeżeli otrzymasz kartę debetową poza promocją to nie jest darmowa.
Jeżeli otrzymasz kartę debetową w ramach promocji to jesteś zwolniony
z opłaty za obsługę karty IQ przez caly okres trwania umowy.
Pisze to w regulaminie promocji.

Nowa promocja w DB konto i kk darmowe na zawsze