Nowa promocja w Orange pre-paid

Data: 2009-07-21 23:20:55
Autor: Imiennika
Nowa promocja w Orange pre-paid
http://www.telepolis.pl/news.php?id=15458

Od 22. lipca w ofercie prepaid Orange pojawia się nowa promocja, w której można
dostać dodatkowe 500 zł za doładowania. Aby skorzystać z promocji, należy
znaleĽć drug± osobę i doładować konta w parze - wtedy każda z osób otrzyma
podwojenie swojego doładowania.

Data: 2009-07-21 23:40:38
Autor: Animka
Imiennika pisze:
[...]

Nie chce mi się teraz czytać. Czy jak kto¶ ma orangutana na abonament m-czny to też może doładować?

--
animka

Data: 2009-07-22 05:53:35
Autor: osiek
Animka pisze:
Imiennika pisze:
[...]

nie, bo jakbys chciala sobie przeczytać to by¶ wiedziała jak trzeba doładować żeby spełnić warunki promocji :P
lenistwo porażaj±ce :/

Data: 2009-07-22 06:09:42
Autor: Rylen
osiek pisze:
Animka pisze:
Imiennika pisze:
[...]

My¶lę że można wybaczyć lenistwo! W końcu mamy wakacje...
a "Oskarżona" sama przyznała się do winy.
Rylen

Data: 2009-07-22 21:23:25
Autor: ToMasz
Imiennika pisze:
[...]

działa. Mało tego. przez przypadek to promocyjne doładowanie wyskoczyło
mi szybko po wcze¶niejszym, i w sumie dostałem (za wydane94zł) (100+10)
+ 100 + 30(staż30%).....

Data: 2009-07-22 22:19:23
Autor: kogutek
Imiennika pisze:
> [...]
> działa. Mało tego. przez przypadek to promocyjne doładowanie wyskoczyło
mi szybko po wcze¶niejszym, i w sumie dostałem (za wydane94zł) (100+10)
Ty nie pisz jaki to super interes tylko napisz po ile minuta wychodzi.

Data: 2009-07-22 22:38:59
Autor: ToMasz
kogutek pisze:
Imiennika pisze:
[...]

Za duzo liczenia. poza tym, jak łatwo sie domy¶leć orange owe promocyjne
 złotówki rozlicza po najfajnejszych stawkach czyli 29groszy.
Tak czy siak taniej będzie olać promocje i kupić doładowanie sms warte
6zł za 4.5 i kupic pakiet masz gadane.
JA akurat mam tak, ze dzwonie głównie latem i "spasiła" mi ta promocja.

ToMasz

Nowa promocja w Orange pre-paid