Nowa przerzutka i smar

Data: 2009-06-05 23:37:09
Autor: Rowerex
Nowa przerzutka i smar
On 6 Cze, 07:21, "dey...@gmail.com" <dey...@gmail.com> wrote:

Czy mam (...)

Masz zamontowac, używać i cieszyc się posiadaniem sprawnego mechanizmu
zmiany biegów - a nie pieprzyć o nic nie znaczących pierdołach :o)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-06-05 23:47:20
Autor: deyoot@gmail.com
Nowa przerzutka i smar
On 6 Cze, 08:37, Rowerex <rowe...@op.pl> wrote:
> [...]

Masz zamontowac, używać i cieszyc się posiadaniem sprawnego mechanizmu
zmiany biegów - a nie pieprzyć o nic nie znaczących pierdołach :o)

Dzięki za szybką odpowiedź. Nie rozwiała niestety moich wątpliwości.
Chodzi mi o to, że być może jest to smar służący do przechowywania
części na półce i jest tam tego nawalone naprawdę dużo. Ale nie jestem
pewien. Nie chcę żeby mi łapało syfów.

Data: 2009-06-06 08:59:01
Autor: kml
Nowa przerzutka i smar

Użytkownik <deyoot@gmail.com> napisał w wiadomości news:19598ee9-3694-4ceb-b1e9-42ed2585cc2bf19g2000yqh.googlegroups.com...
> [...]

Chodzi mi o to, że być może jest to smar służący do przechowywania
części na półce i jest tam tego nawalone naprawdę dużo. Ale nie jestem
-- -

Jak Ci się nie podoba to wytrzyj.

kml
Last update 31/05/2009 czyli manual jak obniżyć amortyzator.

Data: 2009-06-06 11:00:07
Autor: RadoslawF
Nowa przerzutka i smar
Dnia 2009-06-06 08:59, Użytkownik kml napisał:

Jak Ci się nie podoba to wytrzyj.

A potem czymś przesmaruj coby nie rdzewiało.  :-)

Pozdrawiam

Nowa przerzutka i smar