Nowa przerzutka i smar

Data: 2009-06-06 09:45:58
Autor: CeZ__134
Nowa przerzutka i smar

Witam.
Parę dni temu kupiłem sobie nową przerzutkę. Po raz pierwszy kupiłem
nówkę, wcześniej kupowałem zawsze używki. Mam pewien problem, związany
z brakiem wiedzy. Sprężyna przerzutki jest uwalana jakimś
przezroczystym, żółtym smarem. Czy mam go usunąć, czy zostawić? Jeśli
usunąć, to czym - WD40 wystarczy? Jeżeli usunąć, to czym potem i czy w
ogóle posmarować sprężynę? Oliwka do łańcucha wystarczy?

Powycieraj smar z kazdego miejsca w rowerze, bo w sumie po Ci on skoro srodkow konserwujaco - smarujacych jest az tak tyle..

ML

Nowa przerzutka i smar