Nowa przerzutka i smar

Data: 2009-06-06 19:06:43
Autor: Rafał VFR
Nowa przerzutka i smar
Witam
Ja też się kilka razy zastanawiałem po co ten smar. Jako konserwujący za bardzo nie widzialem logiki, jako smarujący też nie ...
Generalnie po pierwszych jazdach przykleja sie do niego wszytsko małe i duże. Choć nie stało mi się coś takiego to wymyśliłem sobie, że może pomiędzy zwoje spręzyny przykjleić się czy to kamyk czy patyczek .... więc zawsze wycieram a przy okazji pierszwego mycia wypłukuje.
Nigy nie zardzeiwła mi ta spręzyna; więc konserwujący raczej tem smar nie jest - w pracy też nie pomoga bo niby jak więc .... nadal nie wiem po co on tam właściwie jest.

RafalVFR
GG: 85456
http://etacar.put.poznan.pl:8443/rafal.kowalski/

Parę dni temu kupiłem sobie nową przerzutkę. Po raz pierwszy kupiłem
nówkę, wcześniej kupowałem zawsze używki. Mam pewien problem, związany
z brakiem wiedzy. Sprężyna przerzutki jest uwalana jakimś
przezroczystym, żółtym smarem. Czy mam go usunąć, czy zostawić? Jeśli
usunąć, to czym - WD40 wystarczy? Jeżeli usunąć, to czym potem i czy w
ogóle posmarować sprężynę? Oliwka do łańcucha wystarczy?

Data: 2009-06-07 06:42:02
Autor: kml
Nowa przerzutka i smar

Użytkownik "Rafał VFR" <rafalvfr@tlen.pl> napisał w wiadomości news:h0e7ms$8nn$1inews.gazeta.pl...
Witam
Ja też się kilka razy zastanawiałem po co ten smar. Jako konserwujący za bardzo nie widzialem logiki, jako smarujący też nie ...

Graty rowerowe jadą statkiem i dlatego są zakonserwowane :)

kml
Last update 31/05/2009 czyli manual jak obniżyć amortyzator.

Nowa przerzutka i smar